פסטיבל כדורים פורחים מגיע לדרום

$(function(){setImageBanner('e63f26ad-0c04-4e10-bed1-5a4b579a60ee','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38222,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בתאריכים 21-22/7 יתקיים פסטיבל כדורים פורחים הבינלאומי בגן הלאומי פארק הבשור (אשכול).במהלך ימי הפסטיבל, כ-16 כדורים פורחים מרהיבים וייחודיים יכסו את השמיים של צפון הנגב.

בפסטיבל יתחברו טייסי כדורים פורחים מרחבי העולם,  לטייסים ישראליים וימריאו למטס כדורים לקראת ערב יתקיים מופע עוצמתי וסוחף: מופע קרקסי מודרני המשלב להטוטנים, אקרובטים, מוזיקה חיה ואלמנטים של אור כששיאו של הערב במופע NIGHT GLOW מרהיב, בו הכדורים מחוברים לקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקת בהם אש בשלל צבעים - חוויה ייחודית ויוצאת דופן המרתקת את הקהל.

בפסטיבל יוכלו המשתתפים לחזות בתהליך ניפוח כדורי הענק על גבי הקרקע והפרחתם לאוויר במפגן צבעוני ומרגש.בנוסףתהיה זו הפעם הראשונה אפשרות להכיר את  הבלון הצורני הראשון בישראל "זולו הקוף המעופף" בטיסת הבכורה שלו לכבוד פסטיבל הכדורים הפורחים.

השנה ישבר שיא של צניחה מגובה נמוך כאשר 2 צנחני BASEJUMPING שמגיעים לפסטיבל במיוחד מהולנד יקבעו שיא של צניחה מגובה נמוך מכדור פורח מגובה של 120 מטר בלבד!

בכל אחד מאתרי הפסטיבל יתקיימו אירועים מיוחדים ומגוון פעילויות לכל המשפחה, לצד שכשוך במי המעיינות ולינת שטח חווייתית.

האירוע כולל בריכות שכשוך ודמויות רחוב שישעשעו את הילדים. בערב יתקיים מופע קרקס אווירי, ולאחריו מופע אש night glow)כדורים פורחים עם אש ומוזיקה).

בין הכדורים הפורחים שיעלו לאוויר ניתן לראות את בלון "הראש החושב" מהולנד, "יצירת האומנות המעופפת היחידה בעולם" נאשר וצר ע"י אומן שוודי בסוף שנות השמונים, במטרה לעודד את הצופים לחשיבה ולקדם גישור בין אנשים, קונפליקטים ותרבויות. הבלון מגיע רק לאירועים מיוחדים ברחבי העולם.

טייס הכדור הוא אייק ויסר מהולנד, שהוא הראשון בעולם להקיף את הקוטב הצפוני בכדור פורח. טייס נוסף בפסטיבל הוא לובור לבוביץ' מסלובקיה, שעיצב את הבלון "ברונו הליצן", בלון ייחודי בצורת ראש ליצן שמטרתו לשמח את האנשים. בנוסף, יופיעו שני בלונים מיוחדים מבלגיה: הבלון "פילפלון" עם סל מיוחד המתקפל למזוודה, והבלון "הופר", שהוא בלון בלי סל בכלל.

 

רכישת כרטיסים מראש בטלפון 3639*

מחירי כרטיסים והזמנות

מחיר- 139 ₪ לאדם מעל גיל 3. חבילה משפחתית 449 ₪  (זוג+ שני ילדים)

מחיר הכרטיס זהה גם למי שלא לן בשטח הפארק.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה