אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('34808d77-9c57-47db-a683-2daadb36beda','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('34808d77-9c57-47db-a683-2daadb36beda','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 11/12/15 ועד 17/12/15

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

 

טלה:

תהליך אותו אתם חווים כעת יוצר מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות רגשית שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות כלפי הסובבים אתכם גם בבית וגם בעבודה. לכן השבוע, חשוב לזכור שסוף מעשה במחשבה תחילה וחוסר תשומת לב והעדר שליטה עצמית על כעסים ותסכול יוכלו להוביל אתכם לעשיית דברים באופן לא נכון. על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית ולשפר את הרגשתכם. ממליצים לכם הקלפים, לקבל באהבה את גורלכם. עניינים הקשורים לעיצוב עתידכם מעסיקים אתכם. אצל חלקכם מדובר בנושאים הקשורים לעיצוב העתיד מבחינת הייעוד המקצועי והקריירה ואצל חלקכם מדובר בעיצוב העתיד מבחינה אישית וזוגית. למעשה, אין זה משנה באיזה משני התחומים תבחרו לעצב, הדגש נמצא בעיקר על האופן בו תבחרו לעשות זאת. סבלנות, נחישות ואמונה ביכולות שלכם ליצור את השינוי יסייעו בידכם למצות ולגלות את הטוב שנמצא בתוככם ומשם, הדרך למצוין קצרה ביותר.. יתרה מזו, התודעה היהודית אומרת שיש חובה להיות אדם מצוין ולא רק טוב. זוהי המשימה העליונה שלנו - לשאוף לגדולה. אם נתחמק מהאחריות שלנו, נצטרך יום אחד לתת על כך את הדין. ביהדות לא קיים מושג הייאוש או הכניעה. אתה רוצה להיות מצוין, אתה מסוגל להיות מצוין, ואתה חייב להיות מצוין - אז צא החוצה ותתחיל לעבוד. זוגיות: חוסר נחת והעדר תקשורת בונה מציבים אתכם בנקודה בה הזוגיות שלכם נמצאת במבחן. שימת לב והקפדה על אתיקה זוגית ומוסר, יסיעו בידכם להתמודד אל מול פיתוי כזה או אחר שממתין לפתח דלתכם. חשוב מאוד שתלמדו לכעוס בלי להרוס ותדעו להתפייס ולסלוח. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . .

 

 

 

שור:

שבוע חיובי ניצב בפתח ורבים מבני מזל שור מתחילים לקטוף וליהנות מפירות השקעתם. השלמה פנימית עם התהליכים שאתם עוברים מקילה עליכם לשאת אותם. הכרה או הישג שנזקף לזכותכם מחזק את ביטחונכם העצמי ומעלה את הערך העצמי שלכם. עסקה או רכישה שמבוצעת בשבוע זה, מביאה ברכה והצלחה. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, צפוי קידום ניכר זמן קצר . זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, פייסנית גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: בני אדם זקוקים למשמעות בחייהם ממש כפי שהם זקוקים למזון ולמשקה. או כפי שהיהדות מנסחת זאת: "לא על הלחם לבדו יחיה האדם."

 

 

 

תאומים:

התמקדות יתר בשלילי או בכואב, יוצרת רחמים עצמיים שגורמים לכם לפספס הזדמנויות טובות לשינוי וצמיחה. המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני תאומים, יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן הזוג וכו' היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם. לכן הקפידו תמיד להימנע מהשלילי להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם הן בעבודתכם והן בחייכם האישיים. התמקדות בטוב, בחיובי תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו. זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לחוסר סיפוק, סתמיות וריחוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, דבר שיוביל לשיפור המתבקש. לרווקים: שננו לעצמכם את המשפט הבא: "ההמתנה משתלמת"! ובעזרת השם, יזמן לכם בורא עולם את ההזדמנות לה חיכיתם זמן רב. מצב רוח: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים. בסך הכול ולמרות הכול, שבוע חיובי בפתח והתמקדות בדברים הטובים שקורים לכם מידי יום, היא הדרך הנכונה להסתכל על החיים. כמו כן, כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה. בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא. שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם  !!

הכוונה רוחנית: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימיים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם, וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

 

 

 

סרטן:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה, פחד שנמוג או שחזר לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל סרטן. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם ב"ה לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. צורך בשדרוג מקום המגורים מי שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה ועד החלפת דירה עולים על הפרק . בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. למחפשי העבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב"ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם:מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה.  שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר. 

 

 

 

אריה:

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בליבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל". לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. שבוע מבורך, חודש נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה"רצון" קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה"חשק", לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה"חשק" הוא למעשה בריחה מהמציאות.

 

 

בתולה:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. נצלו את סוף השבוע הקרב לתחזוקה מונעת וחידוש הקיים ובצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את ליבכם מותירה בכם רושם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

 

-

 

מאזניים:

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל מזאיים חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החליטו לעשות מעשה חסד אחד ליום. שלבו אותו בתוכנית העבודה שלכם יחד עם כל המטרות והמטלות האחרות, ושימו לב שהוא מתבצע. בסוף השבוע, סכמו את מעשיכם, והרשו לעצמכם ליהנות מהצלחותיכם לבצע דבר חשוב. אל תעשו טוב רק לאנשים שאתם אוהבים.

 

  

 

עקרב:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על סיומו של פרק ויצאה לדרך חדשה. אצל חלקכם, לאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה נכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך  שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

 

 

 

קשת:

השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח יקרים, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

  

 

גדי:

בלבול רגשי, קושי בבחירה בדבר אחד מתוך כמה אופציות. התחברות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית זהו המפתח לשבוע מוצלח. שבוע זה יעמוד בסימן התגברות על מצב קשה והתחברות מחודשת אל אומץ לב ואמונה ביכולותיכם להניע תהליך שאותו אתם רוצים לשנות או לקדם בכל מאודכם, אך פחדים וחששות שאין להם כל אחיזה במציאות, מונעים מכם לעשות זאת. אין זה משנה מול איזה תהליך אתם ניצבים, זוגיות, עבודה, לימודים או צמיחה אישית. המהות היא אחת! אם אין אני לי מי לי? המשמעות היא: אתם ורק אתם צריכים ויכולים להשיב לעצמכם את אומץ הלב ואת האמונה שאבדו בדרך. פניה לעזרה של יועץ כזה או אחר שיאיר את הדרך ויכוון, עשויה לקצר תהליכים. בריאות: נושאים הקשורים במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקים אתכם ויוצרים אצלכם עייפות נפשית וחולשה פיזית. זוגיות: דברים שעשיתם או אמרתם גורמים לכם להתבייש. עצם העובדה שאתם בוחנים את מעשיכם מעידה על כך שיש מקום לתקן, ואם רק תרצו, תוכלו תוך פרק זמן קצר להעיר את זוגיותכם העייפה ולהחיות את הריגושים שאבדו. גם כאן כדאי ורצוי לפנות לעזרה של איש מקצוע שיכוון, ייעץ וידריך, כך תוכלו לקצר את תהליך הריפוי. שבוע מבורך, חודש טבת טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אדם שבוחר להתנזר מהנאות העולם הזה ומתענוגותיו אינו בוחר נכון. דווקא מי שחי את חיי העולם הזה ומקיים בו אורח חיים צנוע ופשוט זוכה להערכה רבה. העולם ומלואו הוא חלק מן הבריאה האלוהית. מכאן שההנאה ממנו היא זכות שנפלה בחלקו של האדם, ויותר מזה, זו היא חובתו.

 

 

 

דלי:

מהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר שמביא לתחושת הבדידות. השבוע הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. למרות הקשיים מולם אתם ניצבים התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר. דבר זה מלמד על כך שתהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. תהליך עליו עמלתם ושקדתם בתקופה האחרונה מסתיים בהצלחה רבה והתמורה שתתקבל תבוא לידי ביטוי הן במישור הרוחני והן במישור החומרי. הקלפים מדגישים שזהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות אשר ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפשר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים הכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנפץ את שיגרת זוגיותכם. נצלו את חופשת סוף השבוע וצאו  לבלות, בקרו חברים, הרבו להקשיב למוזיקה שאתם אוהבים והיו יצירתיים ובעלי ראש פתוח, ובעיקר הרבו באהבה. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם החוכמה שווה שירכשו אותה, היא שווה גם שישמרו אותה וישתמשו בה. אין יום שחולף מבלי שנלמד בו משהו חשוב אודות החיים עצמם אך אם לא נארגן את הדברים ונשמור אותם במקום הנכון, אינספור פיסות החוכמה ילכו לאיבוד ושכרינו יצא בהפסדנו. זכרו ! סדר וארגון הם 50% בדרך להצלחה.

 

 

 

דגים:

בשבעות האחרונים, עברתם שינוי מבורך. כעת הבנתם לבסוף שרק אתם אחרים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם מבקשים לעצמכם. חז"לנו מלמדים, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק...  זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זוהי תקופה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק . שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית:  ענווה היא חירות. כשאתה נאמן לאמת במלוא הכנות, וחי על פיה, רק אז אתה חופשי להביע את עצמך בדרך הישרה ביותר, וללא כל סייגים. ומכיוון שאתה עצמך באמת אדם מיוחד, יוכל הזוהר הפנימי שלך לזרוח ולפרוץ החוצה. בעל הענווה מכיר במקומו, ועוזר לאחרים למצוא את מקומם. הוא גורם לכל מי שנמצא בסביבתו להרגיש חשוב, בגלל שבנוכחות הענוותן, גם האחרים מצליחים להתעלות. זהו קסם אישי אמיתי!

 

 

טלה:

תהליך אותו אתם חווים כעת יוצר מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות רגשית שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות כלפי הסובבים אתכם גם בבית וגם בעבודה. לכן השבוע, חשוב לזכור שסוף מעשה במחשבה תחילה וחוסר תשומת לב והעדר שליטה עצמית על כעסים ותסכול יוכלו להוביל אתכם לעשיית דברים באופן לא נכון. על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית ולשפר את הרגשתכם. ממליצים לכם הקלפים, לקבל באהבה את גורלכם. עניינים הקשורים לעיצוב עתידכם מעסיקים אתכם. אצל חלקכם מדובר בנושאים הקשורים לעיצוב העתיד מבחינת הייעוד המקצועי והקריירה ואצל חלקכם מדובר בעיצוב העתיד מבחינה אישית וזוגית. למעשה, אין זה משנה באיזה משני התחומים תבחרו לעצב, הדגש נמצא בעיקר על האופן בו תבחרו לעשות זאת. סבלנות, נחישות ואמונה ביכולות שלכם ליצור את השינוי יסייעו בידכם למצות ולגלות את הטוב שנמצא בתוככם ומשם, הדרך למצוין קצרה ביותר.. יתרה מזו, התודעה היהודית אומרת שיש חובה להיות אדם מצוין ולא רק טוב. זוהי המשימה העליונה שלנו - לשאוף לגדולה. אם נתחמק מהאחריות שלנו, נצטרך יום אחד לתת על כך את הדין. ביהדות לא קיים מושג הייאוש או הכניעה. אתה רוצה להיות מצוין, אתה מסוגל להיות מצוין, ואתה חייב להיות מצוין - אז צא החוצה ותתחיל לעבוד. זוגיות: חוסר נחת והעדר תקשורת בונה מציבים אתכם בנקודה בה הזוגיות שלכם נמצאת במבחן. שימת לב והקפדה על אתיקה זוגית ומוסר, יסיעו בידכם להתמודד אל מול פיתוי כזה או אחר שממתין לפתח דלתכם. חשוב מאוד שתלמדו לכעוס בלי להרוס ותדעו להתפייס ולסלוח. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . .

 

 

שור:

שבוע חיובי ניצב בפתח ורבים מבני מזל שור מתחילים לקטוף וליהנות מפירות השקעתם. השלמה פנימית עם התהליכים שאתם עוברים מקילה עליכם לשאת אותם. הכרה או הישג שנזקף לזכותכם מחזק את ביטחונכם העצמי ומעלה את הערך העצמי שלכם. עסקה או רכישה שמבוצעת בשבוע זה, מביאה ברכה והצלחה. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, צפוי קידום ניכר זמן קצר . זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, פייסנית גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בני אדם זקוקים למשמעות בחייהם ממש כפי שהם זקוקים למזון ולמשקה. או כפי שהיהדות מנסחת זאת: "לא על הלחם לבדו יחיה האדם."

 

 

תאומים:

התמקדות יתר בשלילי או בכואב, יוצרת רחמים עצמיים שגורמים לכם לפספס הזדמנויות טובות לשינוי וצמיחה. המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני תאומים, יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן הזוג וכו' היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם. לכן הקפידו תמיד להימנע מהשלילי להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם הן בעבודתכם והן בחייכם האישיים. התמקדות בטוב, בחיובי תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו. זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לחוסר סיפוק, סתמיות וריחוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, דבר שיוביל לשיפור המתבקש. לרווקים: שננו לעצמכם את המשפט הבא: "ההמתנה משתלמת"! ובעזרת השם, יזמן לכם בורא עולם את ההזדמנות לה חיכיתם זמן רב. מצב רוח: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים. בסך הכול ולמרות הכול, שבוע חיובי בפתח והתמקדות בדברים הטובים שקורים לכם מידי יום, היא הדרך הנכונה להסתכל על החיים. כמו כן, כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה. בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא. שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם  !!

הכוונה רוחנית: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימיים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם, וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

 

סרטן:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה, פחד שנמוג או שחזר לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל סרטן. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם ב"ה לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. צורך בשדרוג מקום המגורים מי שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה ועד החלפת דירה עולים על הפרק . בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. למחפשי העבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב"ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם:מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה.  שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 

 

אריה:

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בליבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל". לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. שבוע מבורך, חודש נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה"רצון" קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה"חשק", לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה"חשק" הוא למעשה בריחה מהמציאות.

 

בתולה:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. נצלו את סוף השבוע הקרב לתחזוקה מונעת וחידוש הקיים ובצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את ליבכם מותירה בכם רושם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

 

מאזניים:

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל מזאיים חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החליטו לעשות מעשה חסד אחד ליום. שלבו אותו בתוכנית העבודה שלכם יחד עם כל המטרות והמטלות האחרות, ושימו לב שהוא מתבצע. בסוף השבוע, סכמו את מעשיכם, והרשו לעצמכם ליהנות מהצלחותיכם לבצע דבר חשוב. אל תעשו טוב רק לאנשים שאתם אוהבים.

 

עקרב:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על סיומו של פרק ויצאה לדרך חדשה. אצל חלקכם, לאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה נכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך  שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

 

 

קשת:

השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח יקרים, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

 

 

גדי:

בלבול רגשי, קושי בבחירה בדבר אחד מתוך כמה אופציות. התחברות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית זהו המפתח לשבוע מוצלח. שבוע זה יעמוד בסימן התגברות על מצב קשה והתחברות מחודשת אל אומץ לב ואמונה ביכולותיכם להניע תהליך שאותו אתם רוצים לשנות או לקדם בכל מאודכם, אך פחדים וחששות שאין להם כל אחיזה במציאות, מונעים מכם לעשות זאת. אין זה משנה מול איזה תהליך אתם ניצבים, זוגיות, עבודה, לימודים או צמיחה אישית. המהות היא אחת! אם אין אני לי מי לי? המשמעות היא: אתם ורק אתם צריכים ויכולים להשיב לעצמכם את אומץ הלב ואת האמונה שאבדו בדרך. פניה לעזרה של יועץ כזה או אחר שיאיר את הדרך ויכוון, עשויה לקצר תהליכים. בריאות: נושאים הקשורים במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקים אתכם ויוצרים אצלכם עייפות נפשית וחולשה פיזית. זוגיות: דברים שעשיתם או אמרתם גורמים לכם להתבייש. עצם העובדה שאתם בוחנים את מעשיכם מעידה על כך שיש מקום לתקן, ואם רק תרצו, תוכלו תוך פרק זמן קצר להעיר את זוגיותכם העייפה ולהחיות את הריגושים שאבדו. גם כאן כדאי ורצוי לפנות לעזרה של איש מקצוע שיכוון, ייעץ וידריך, כך תוכלו לקצר את תהליך הריפוי. שבוע מבורך, חודש טבת טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אדם שבוחר להתנזר מהנאות העולם הזה ומתענוגותיו אינו בוחר נכון. דווקא מי שחי את חיי העולם הזה ומקיים בו אורח חיים צנוע ופשוט זוכה להערכה רבה. העולם ומלואו הוא חלק מן הבריאה האלוהית. מכאן שההנאה ממנו היא זכות שנפלה בחלקו של האדם, ויותר מזה, זו היא חובתו.

 

דלי:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר שמביא לתחושת הבדידות. השבוע הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. למרות הקשיים מולם אתם ניצבים התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר. דבר זה מלמד על כך שתהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. תהליך עליו עמלתם ושקדתם בתקופה האחרונה מסתיים בהצלחה רבה והתמורה שתתקבל תבוא לידי ביטוי הן במישור הרוחני והן במישור החומרי. הקלפים מדגישים שזהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות אשר ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפשר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים הכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנפץ את שיגרת זוגיותכם. נצלו את חופשת סוף השבוע וצאו  לבלות, בקרו חברים, הרבו להקשיב למוזיקה שאתם אוהבים והיו יצירתיים ובעלי ראש פתוח, ובעיקר הרבו באהבה. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם החוכמה שווה שירכשו אותה, היא שווה גם שישמרו אותה וישתמשו בה. אין יום שחולף מבלי שנלמד בו משהו חשוב אודות החיים עצמם אך אם לא נארגן את הדברים ונשמור אותם במקום הנכון, אינספור פיסות החוכמה ילכו לאיבוד ושכרינו יצא בהפסדנו. זכרו ! סדר וארגון הם 50% בדרך להצלחה.

 

דגים:

בשבעות האחרונים, עברתם שינוי מבורך. כעת הבנתם לבסוף שרק אתם אחרים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם מבקשים לעצמכם. חז"לנו מלמדים, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק...  זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זוהי תקופה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק . שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  ענווה היא חירות. כשאתה נאמן לאמת במלוא הכנות, וחי על פיה, רק אז אתה חופשי להביע את עצמך בדרך הישרה ביותר, וללא כל סייגים. ומכיוון שאתה עצמך באמת אדם מיוחד, יוכל הזוהר הפנימי שלך לזרוח ולפרוץ החוצה. בעל הענווה מכיר במקומו, ועוזר לאחרים למצוא את מקומם. הוא גורם לכל מי שנמצא בסביבתו להרגיש חשוב, בגלל שבנוכחות הענוותן, גם האחרים מצליחים להתעלות. זהו קסם אישי אמיתי!

 

 

 -

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה