מוכנים? חורף מוזיקלי חם במשכן לאמנויות הבמה באשדוד!

$(function(){setImageBanner('3df9e6f4-aade-45e5-8386-4f692a361056','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26576,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ארבעה מופעים גדולים בדרך למשכן לאמנויות הבמה באשדוד: קובי אוז שיארח את שי צוברי וישי ריבו, עידן רייכל במופע פסנתר, יהודה פוליקר בחגיגה ואברהם טל במופע החורף שלו. לנסוע עד לקיסריה ו'שוני' למופעים הגדולים? הכל מגיע לכאן, לאשדוד

 

קובי אוז מארח את ישי ריבו ושי צוברי

קובי אוז הוא יעקב אוזן, זוכר בגעגוע את סבא. מתוך הזיכרון שחי בתוכו הוא יוצא למסע, שואל, מקשיב ומנסה לגעת ולהבין: מהי השבת עבורו? משם - העולם של סבא, עולם שנעלם וכבר לא ישוב. מכאן – העולם של ילדיו, והוא - העומד בתווך, בשער.

קובי - יעקב מזמין את הקהל להצטרף אליו למסע לשבת הספרדית יחד עם אמנים, משוררים ואנשי רוח. השירים נשזרים במחשבות,שאלות, זיכרונות וחלומות.בליווי 3 נגנים.
יום ראשון, 25 בדצמבר בשעה 21.00

 
עידן רייכל –מופע סולו מבית היוצר של עידן רייכל - חורף 2017

בדצמבר האחרון יצא אלבום הסולו המדובר של עידן רייכל 'היד החמה' שהגיע למעמד פלטינה והנפיק את הלהיטים - מעגלים, לפני שייגמר וגעגוע שנכתבו והולחנו ככלל שירי האלבום על ידי רייכל.

במקביל, רייכל התחיל סיבוב הופעות סולו חדש בו הוא מביא את עצמו באופן חשוף ואמיץ כשהוא מספר לקהל סיפורים ומגיש את שיריו מכל האלבומים כפי שנכתבו במקור – על הפסנתר.

הבמה המושקעת המקיפה את רייכל מלאת כלי נגינה מיוחדים בהם רייכל מנגן לאורך המופע מלא הרגש ונגיעות הומור רייכליות...

המופע משלב את להיטיו של רייכל מכל הזמנים כמו: ממעמקים, אם תלך, שאריות של החיים, בלילה, עכשיו קרוב, הנך יפה ורבים אחרים וגם מאלבום הסולו האחרון שלו 'היד החמה' שזכה למעמד פלטינה ומתוכו הלהיטים לפני שייגמר, מעגלים, געגוע ועוד.

כל הכרטיסים להופעות הסולו אזלו מראש, כאשר כלל המופעים התקיימו כסדרות רצופות של מופעים ממשכן האופרה בת"א , דרך אמפי' שוני, תאטרון ירושלים, אלמא בזכרון יעקב ועוד... סיבוב ההופעות גרף תגובות חמות ונלהבות בקרב הקהל שזכה לשים ידו על כרטיס ויצא מרוגש ונפעם מהחוויה העוצמתית וכעת לאור הביקוש ייפתח סיבוב חורף ארצי שיעניק הזדמנות לקהל המעריצים העצום של רייכל להגיע מכל קצוות הארץ.

מוצ"ש, 14 בינואר בשעה 21.00

אברהם טל במופע חורף

הפקה נהדרת, מרהיבה ומצוחצחת . טל זמר נדיר, יוצא דופן בקולו ובעוצמות שירתו הוא פרפורמר משובח ויוצר מחונן שאחראי לכמה מהלהיטים הגדולים של העשור האחרון. אברהם טל מהיוצרים והזמרים האהובים, המעניינים והמרתקים בתעשיית המוזיקה בישראל יוצא לסיבוב הופעות חורפי בכל רחבי הארץ עם המופע החדש והמרהיב הכולל את מכלול להיטיו המוכרים והאהובים. טל והלהקה מביאים אל הבמה חגיגה של צבעים וצלילים, תמהיל מדויק ומעניין של פופ, אתניות ואלקטרוניקה, שיוצרים חוויה מרגשת סוחפת ומרקידה המשקפת שנים ארוכות של קריירה ענפה ומלאת להיטים.

"אורות", "שושנה", "מחוזקים לעולם", "הימים עוברים", "בוקר פרדס חנה",

"ציפיות", " להיעלם בך", "הזמן עושה את שלו", "אדם צובר זיכרונות", "שדות האש", "אם את הולכת" , "אני לא מבין", " מסתובב", "שוב חזרו הקולות", עיניים", "כל הילדים קופצים רוקדים", ו-"קול גלגל" הם רק חלק קטן מהמסע המוזיקלי אליו יוצא הקהל בהופעה נסחף ומתאהב כבר מהצליל הראשון. כל שיר שעובר אתה מבין ששיריו של אברהם הם חלק מההוויה והתרבות הישראלית העכשווית שמלווה את חיינו בשני העשורים האחרונים.

אל תחמיצו את החוויה הייחודית הזו.

צלם: שחומי פינטו

יום חמישי, 19 בינואר בשעה 21.00
 
יהודה פוליקר

עיניים שלי"   "יום שישי"  "חופשי" "הצל ואני"     "פחות אבל כואב"   "כפיים"   "אלקו"   "רדיו רמאללה"   "התחלה חדשה""משמרת לילה" "פומה פומה"     "שלושה ימים"   "זינגוואלה"  "דברים שרציתי לומר"  "פנים אל מול פנים" ועוד להיטים רבים..

יהודה פוליקר, מגדולי האומנים בישראל, במופע להיטים משובח, המשלב בין גיטרות ובוזוקי,

מקצבים יווניים- ים תיכוניים ולהיטי רוק.

במופע מבצע פוליקר את להיטיו הגדולים מכל הרפרטואר העצום שלו, החל מ"בנזין" דרך "עיניים שלי", כל אלבומי הסולו וקלאסיקות מהמוסיקה היוונית.

עם פוליקר על הבמה 7-9 נגנים:

אסף רייז– תופים | אמיר פינטו/ אורן בלבן- כלי הקשה |

יוני פוליקר – גיטרות ובוזוקי

שמוליק שמיר – גיטרות | יונתן לויטל – בס |

עמית הראל– קלידים ואקורדיון |

ניקי- כינור | מרב סימן טוב ואורית שלום - שירה וקולות

"יהודה פוליקר פתח הכי חזק, ורק המשיך להגביר את הקצב. למשך שלוש שעות הוא הפך את אמפי קיסריה לאולם שמחות ענקי, עם הפקה ברמה בינלאומית. האמן הכי ישראלי שיש מציג את ההופעה הכי משתלמת שיש).." מאקו, עמית סלונים(

" מחפלה יוונית ועד למסיבת רוק.. פוליקר הוא מהבודדים כאן שהתברכו בקהל שירוץ לראות אותו בכל ורסייה..

בסיבוב ההופעות החדש שלו הוא חד, חם מרגש ומהנה מאי פעם.." (ידיעות אחרונות, אמיר שוורץ)

מוצ"ש, 4 בפברואר בשעה 21.00

*כל המופעים יתקיימו במשכן לאמנויות הבמה באשדוד.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה