פרויקט בית ספר מנגן

$(function(){setImageBanner('3b6102d8-946e-41b9-b1ec-38c21cbf237f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פרויקט "בית ספר מנגן" יגיע בקרוב לבתי ספר רבים במועצה האזורית חוף אשקלון כיום הפרויקט פעיל ב"חופים" "ניצן" ו"באר גנים" ומשנת הלימודים הבאה ייכנס ל"ניצני קטיף" ול"מורשה.
ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון: "אני מברך על הרחבת המיזם, שתורם לתלמידים לא רק ברכישת מיומנויות נגינה, אלא גם מחדד את כושר הריכוז".

בשבוע שעבר התקיים קונצרט חגיגי מסכם של שנת הלימודים תשע"ז במתנ"ס המרכזי בישוב בת הדר. בקונצרט ניגנו תלמידי המרכז למוזיקה, מכיתה  ג' ועד י"ב,  מ "שיקמה" ו"חופים", בשני הרכבים שונים. האחד, הוא הרכב של מגמת המוזיקה ב"שיקמה" בשילוב מרכז המוזיקה. ההרכב השני שהופיע, "קולות החוף", הוא הרכב המרחיב את פעילותו בהשתתפות נוער בוגר.

 פרויקט בית ספר מנגן

המרכז למוסיקה הוקם ביד מרדכי ופועל זה שבע שנים. במרכז רוכשים התלמידים מיומנויות לאורך כל השנה בנגינה על כלי מוסיקה שונים -  גיטרה, פסנתר, כלי נשיפה, שירה, תופים, דרבוקות ועוד. מנכ"ל המתנ"ס, יוסי דהרי, שבאחריותו יתנהל המיזם, מוסיף כי תיפתח שלוחה של מרכז המוסיקה בכוכב מיכאל, במבנה שנמצא מתאים לכך, במסגרת שיעורי אחר הצהריים.  

 

פרויקט " בית ספר מנגן" החל לפני חמש שנים ב"חופים" והורחב בהמשך ל "ניצן"  ול"באר גנים"  וכיום הוא ממשיך לצמוח ומשנת הלימודים הבאה ייכנס ל"ניצני קטיף" ול"מורשה" . בנוסף, התהדק הקשר בין מרכז המוסיקה ל "שקמה" שהתבטא ,בין היתר, ב"הפסקות מנגנות", שבהן  מופיעים תלמידי המרכז באמפי בית הספר בזמן ההפסקה ובשיעורים קבוצתיים בדרבוקות שניתנו במשך השנה לכיתות בשכבות ז' וט'.

 

דר' מיכל צור דחוח המנהלת המקצועית גאה בהצלחה: "הרחבת פעילות מרכז המוסיקה בשלוחות ובבתי הספר מצמיחה דור של מוסיקאים צעירים ומאפשרת צמיחת קהילה מנגנת רב גילאית ברחבי המועצה".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, הודה לד"ר מיכל צור דחוח, המנהלת המקצועית, לליאור רייזל, רכזת השלוחה ביד מרדכי ובכוכב מיכאל ולמרים בובליל, רכזת השלוחה בניצן, על תרומתן הגדולה בניהול ,ריכוז ובפיתוח תכניות מקצועיות לקידום מרכז המוזיקה. " אני רוצה להודות למורים על ההשקעה בטיפוח התלמידים והליווי המקצועי ולמחלקת החינוך, שמרכז המוסיקה ביד מרדכי היה תחת חסותה. נגינת  מוסיקה מעניקה זמן איכות התורם ליכולת הלימוד, מעלה את יכולת הריכוז וגורם הנאה ורגיעה לנפש. שיהיה בהצלחה".

צילום: צפריר ניר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה