אבדו המפתחות לרכב. מה עושים?

$(function(){setImageBanner('1d758ddf-59e3-4b61-a832-e6db1ca6a1ef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לכל אחד יש צרור מפתחות אישי משלו המשמש אותו לריכוז כלל המפתחות יחד ומידי פעם הוא מטפח אותו במחזיקים שונים שיאפשרו לו לשאת אותם בצורה נינוחה. אך אותם מפתחות אהובים בין רגע יכולים להיעלם או ללכת לאיבוד, ואז אנו נותרים מחוץ לרכב מבלי האפשרות להיכנס אליו.

במקרה הטוב, אנו יכולים לקפוץ לביתנו כדי להביא את המפתח הרזרבי ולהיכנס לרכב, אבל במקרה הרע, אין לנו מפתח רזרבי או שהצרור שאבד לנו הכיל גם את מפתחות הבית ואין לנו אופציה להיכנס גם לא לביתנו. זה הזמן המתאים ביותר לפנות למנעולן בתל אביב המתמחה בפריצת רכבים ולאחר מכן גם בשכפול מפתחות לרכב כדי שנוכל לחזור כמה שיותר מהר לשגרת היום יום.

הרקולס מנעולים

אז מה לעשות לאחר אובדן מפתחות הרכב?

מקרה זה הוא לא נעים, יחד עם זאת חשוב לקחת נשימה ארוכה ולא לפעל מתוך לחץ, הרי לחץ יוכל רק להחמיר את המצב. ולכן, קחו נשימה ארוכה ונסו לפעול בהיגיון. דבר ראשון כדאי להתקשר לבן משפחה, בעל, חבר טוב או להורים כדי לנסות ולהבין מה ניתן לעשות ואם יש מפתחות נוספים.

במקרה ומדובר ברכב חברה, תוכלו להתקשר לאיש האחזקות או למי שמטפל בצי הרכב של החברה כדי קבל מענה. במקרה הכי קיצוני עליכם לדעת כי ישנם פורצי מנעולים המתמחים בפריצה לרכב על ידי כלים מיוחדים שיוכלו להעניק לכם שירות מהיר במקרה חירום. רוב המנעולנים מציעים הגעה מידית במקרה חירום של עד חצי שעה מרגע הקריאה, ולכן תולכו למצוא בקלות רבה פורץ רכבים שיוכל לתת לכם מענה מידי.

 

תמיד כדאי לשכפל מפתחות נוספים

על מנת שלא להגיע למקרה חירום, תוכלו להיעזר במנעולנים או בחנויות ייחודיות המתמחות בשכפול מפתחות לרכב הכולל בין היתר שכפול מפתחות אימובילייזר ושלטים. שכפול המפתחות נעשה בעזרת ציוד מיוחד המאפשר שכפול מקצועי של המפתחות והתאמתם למפתחות הזהות, כך תוכלו בקלות רבה למנוע מקרי חירום ולהיות תמיד בטוחים.

במקרה ואבדו לגמרי המפתחות, ניתן לבצע שחזור מפתחות בעזרת שיטה מיוחדת או להחליף את מנגנון הנעילה של הרכב. בכל מקרה, חשוב לגשת רק למנעולנים מוסמכים או לחנויות ייעודיות המוסמכות לבצע את השכפול. במקרה ויצא מצב שאיכשהו השארתם את הרכב עם המפתחות בפנים והוא נגנב, או שהוא רכב יחסית ישן עם הגנה מינימלית, תמיד תוכלו לחשוב על אמצעי הגנה נוספים כמו מחסומי או עמודי חנייה שימנעו ממכם סיטואציות מביכות וכאבי ראש.  

הרקולס מנעולים

 

מה לא כדאי לעשות בשעת חירום

במקרה ואבדו מפתחות הרכב או שבכלל המפתחות ננעלו בתוך הרכב, שאגב זהו מקרה נפוץ, חשוב שלא לקבל סיוע מאנשים ש"מבינים עניין", אלה רק מבעלי מקצוע מומחים בתחום. חובבנים למיניהם יוכלו לגרום לרכב יותר נזק מאשר תועלת במידה והם ינסו לפרוץ עם כלים מאולתרים. ולכן, הזמינו רק פורץ רכבים המכיר היטב את התחום, מה גם שהוא יוכל לפרוץ את הרכב בצורה בטיחותית מבלי לגרום נזק לדלת או לחלקיה וגם יספק לכם שירות שכפול מפתחות מקצועי.

 

המאמר נכתב בחסות הרקולס מנעולים – מנעולן בתל אביב ואזור המרכז

http://www.herculeslocks.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה