"הבדיקות מוכיחות: הטיפול של אורן עוזר להילחם במחלה"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9e4438c5-9d30-46b3-8730-637b19f8fac4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9e4438c5-9d30-46b3-8730-637b19f8fac4','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

יצחק סבל מסרטן הערמונית וטיפולים רדיותראפיים לא הספיקו לנצח את המחלה. לאחר טיפולים של אורן זריף הצביעו הבדיקות על שינוי המגמה.

יצחק מירושלים, לשעבר מפקח של משרד החינוך בהוראת האנגלית, הגיע אל הקליניקה של אורן זריף מאחר והתגלה אצלו סרטן הערמונית.

יצחק עובר טיפולי רדיותראפיה שאמורים להוריד את רמת ה-PSA- (חלבון המיוצר בתאי הערמונית ומעיד על מחלה כשרמתו גבוהה). מכיוון שהתוצאות לא השביעו את רצונו, הגיע במקביל לטיפולים דרך התת מודע, שיערו לו להיאבק במחלה.

יצחק: "כשהגעתי אל אורן זריף לראשונה, רמת ה-PSA שלי היה 2.35 ועוד במגמת עליה. כעת לאחר מספר טיפולים של אורן הרמה ירדה ל-1.85 והמצב הרבה יותר טוב, מה שמעיד על התרחקות סכנת המחלה. אני ממשיך להגיע אל אורן ומאמין כי בקרוב מאד אנצח אץ המחלה לחלוטין בזכותו. אני מציע לכל מי שסובל לנסות גם הוא את דרך הטיפול של אורן זריף".

סרטן הערמונית

סרטן בלוטת הערמונית הוא מחלה במסגרתה מתפתח גידול סרטני בערמונית (הפרוסטטה), בלוטה במערכת הרבייה הגברית. המחלה מתפרצת כשתאים בערמונית עוברים תהליך של מוטציה ופותחים בבולמוס התרבות היוצא מכלל שליטה. תאים אלה עלולים להתפשט מחוץ לערמונית אל איברים אחרים בגוף וליצור גרורות סרטניות, במיוחד בעצמות ובקשרי לימפה. התפרצות מחלת סרטן הערמונית עלולה להיות מלווה במיחושים, בקשיים בהטלת שתן, בהפרעות זיקפה ובתסמינים אחרים.

סרטן הערמונית אינו גורם בדרך כלל תסמינים כלשהם כאשר הוא במצבו ההתחלתי ועד הגיעו לדרגה מתקדמת. לעתים קרובות הוא מאובחן באמצעות בדיקות נוספות המוזמנות על-מנת לחקור את פשר תוצאות בדיקת דם שגרתית של ה-PSA הנמצאות גבוהות מן הרמות הנורמליות. אבל לעתים סרטן הערמונית גורם לתסמינים, הדומים פעמים רבות לאלו של מחלות דוגמת הגדלה שפירה של הערמונית (BPH). עם תסמינים אלה נמנים הטלת שתן תכופה, הטלת שתן לילית תכופה, קושי ביצירת זרם של שתן ובשמירה על יציבותו, הימצאות דם בשתן, ותחושת כאב בעת מתן השתן.

סרטן הערמונית נקשר גם להפרעות בתפקוד המיני משום שבלוטת הערמונית מקיפה, כאמור לעיל, את השופכה הפרוסטטית. שינויים החלים בבלוטה משפיעים אפוא במישרין על תפקוד מערכת השתן. סרטן הערמונית עלול אף להביא לקשיים בתפקוד המיני, דוגמת קושי בהשגת זיקפה או פליטת זרע המלווה בכאבים קשים. היות שצינור הזרע פולט את נוזל הזרע אל תוך השופכה הפרוסטטית, וההפרשות מבלוטת הערמונית עצמה מצטרפות אף הן אל תוכנו של נוזל הזרע, הרי שסרטן הערמונית עשוי להשפיע על התפקוד המיני של הגבר ולגרום לתחושת כאב בעת פליטת הזרע.

סיבותיה המדויקות של התפרצות המחלה בגוף הגבר אינן ידועות לחוקרים עד כה. הסיכון הנשקף לגבר כי יפתח ממאירות זו נקשר במשתנים כגון גילו, מצבו התורשתי, גזעו, תזונתו, סגנון חייו והתכשירים הרפואיים שהוא נוטלם, כמו גם גורמים אחרים.

האם ניתן להתגבר על כל מחלה? איך הגוף מרפא את עצמו?

לשיטתו של אורן זריף הסוד נמצא בתת המודע!

אורן זריף  פיתח שיטה ייחודית שנועדה  לעזור לחולים וסובלים. שיטה זו מבוססת על יכולתו האנרגטית להשפיע על אזורים רלוונטיים ליצור תהליך ריפוי עצמי של הגוף דרך התת מודע.

אורן זריף מטפל בעשרות אנשים מדי יום – בהם רופאים, בכירים, אנשי עסקים ועד לבעלי מקצועות חופשיים, שכירים, פנסיונרים, עקרות בית ועוד. כולם מטופלים בקליניקות בירושלים או בבני ברק וזוכים למזור, החלמה או הקלה משמעותית במצבם. 

אורן זריף מטפל בשיטת פסיכוקינזיס ומעביר השפעה אנרגטית על המקומות הרלוונטיים במטופל, כדי לעורר את האברים המתאימים לתפקוד יעיל.

טיפול בתת מודע בשיטת הפסיכוקנזיס

טיפול בתת המודע המבוססת על פסיכוקינזיס היא שיטה טיפולית שפותחה על ידי אורן זריף במסגרתה מעביר זריף אנרגיות אל תת המודע של המטופל ומעורר בו תהליכי ריפוי עצמי.

השיטה נסמכת על תורתו של ד"ר ג'וזף מרפי (מחבר רב המכר "כוחות התת מודע") המתאר בספרו כיצד יכול כל אדם הסובל מבעיה נפשית או פיזית להתגבר עליה באמצעות כוחות תת המודע.

שיטת הפסיכוקינזיס בה מטפל אורן זריף אינה מחליפה את הרפואה הקונבנציונלית אך במקרים רבים, בהם הרופאים אמרו נואש, היא מסוגלת לעזור ולתת פתרונות למחלות וכאבים באמצעות תת המודע ולהוות כוח החזק מכל תרופה.

עוד על הטיפול באמצעות תת המודע

תת המודע של האדם דומה למחשב ובדיוק כמו שניתן לתכנת מחשבים ותוכנות כך גם אנחנו "מתוכנתים" על ידי זיכרונות, חוויות, מידע הגנטי, דברים שספגנו בילדות ועוד. בדרך זו אנו חווים את העולם, פועלים ומתנהלים. נציין כי המטען של כל אדם מושפע "מהתוכנות" הנמצאות בתת המודע שלו והן אלו המניעות אותו לפעולה, לקבלת החלטות, לביצוע בחירות שונות ומעוררות בו תגובות, רגשות, אמונות ומחשבות באופן סובייקטיבי.

שיטת הטיפול של אורן זריף, המבוססת על תת המודע, מסייעת להטמיע אמונה בכוחות ריפוי עצמיים, מסלקת חסימות שונות ומטביעה חותמה עד כדי מימוש באופן מלא.

למידע נוסף ולהזמנת תורים היכנסו לאתר של אורן זריף.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה