הכירו את משחקי האקס בוקס שכבשו את החופש הגדול

$(function(){setImageBanner('48d48cf2-945b-4e50-a4ee-7c7f88355ae8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

קונסולת אקס בוקס 360 היא ללא ספק הלהיט האחרון של החופש הגדול. מדובר בדור הבא של קונסולת המשחקים כאשר היא מבטיחה לנו שעות רבות של כיף והנאה עבור הילדים ושעות של שקט גם להורים שהתעייפו מהחופש

משחקים לאקס בוקס

נסקור במאמר שלפנינו חמישה משחקים לאקס בוקס שיעניקו לילדים שלכם (וגם לכם...) שעות רבות של הנאה, של ריגוש ומתח.

משחקים לאקס בוקס – המשחקים שיעשו לכם את החופשה

CALL OF DUTY GHOSTS

מדובר באחד ממשחקי היריות המפורסמים ביותר לאקס בוקס. מדובר במשחק מלהיב במיוחד והוא בנוי בגוף ראשון. במשחק אנחנו נכנסים לנעליו של חייל גרילה שנים ספורות לאחר הנפילה של ארצות הברית. החיילים הנותרים נלחמים על השגת השלטון שלהם שוב. המשחק בנוי היטב והוא מעניק לנו חוויה ייחודית אשר בו אנחנו נהנים מגרפיקה כמו גם מסאונד באיכות גבוהה מאוד. מדובר במשחק איכותי וייחודי עם הרבה מתח ואקשן.

WOLFENSTEIN

טירת הנאצים בגרסה החדשה שיצאה לאקס בוקס. המשחק לוקח אותנו למציאות אלטרנטיבית אשר בה הנאצים ניצחו במלחמה. במהלך המשחק יהיה עלינו לגלם את בי – ג'יי החייל שיילחם על ההפלה של המשטר הנאצי. המשחק מיועד לשחקן אחד בלבד כאשר מדובר במשחק יריות מגוף ראשון.

DESTINY

המשחק דסטיני לוקח את המשחק אל העיר האחרונה בעולם בעוד שבע מאות שנה מעכשיו. במשחק הנערך בגוף ראשון אתם מגלמים את THE PROTECTOR  במשחק עולם פתוח אשר בו השחקן הוא הגיבור ובמידה מסוימת הוא גם יוצר את העלילה. השחקן הוא זה שאחראי על ההתפתחות של העלילה ולאן המשחק יתפתח. אפשר לשחק כשחקן יחד ואפשר גם לשתף חברים ברשת – עד שני שחקנים.

NEED 4 SPEED RIVALS

משחק המרוץ הכי מפורסם שמתרחש בעולם פתוח אשר בו אתם חווים את המתח ואת האדרנלין המתפתח בין נהגי מרוץ לבין שוטרים. במשחק אתם יכולים לבחור אם לשחק כנהג המרוץ או להיות בצד שמגלם את השוטר. זה לא ממש משנה באיזה צד תחליטו לבחור אתם תגלו עלילה שונה זו מזו כאשר מוטלים עליכם תפקידים שונים והישגים אחרים כאשר כל אחד מהם מוביל למשחק מהנה במיוחד.

 DEAD RISING 3

דר ריזינג 3 זהו משחק מלהיב במיוחד. למעשה מדובר במשחק הזומבים המבוקש. משחק שיצא בלעדית עבור אחד הדגמים של אקס בוקס (אקס בוקס וואן) המשחק הוא בגוף שלישי והוא מבית היוצר- CAPCOM אשר בו אתם נסחפים לעלילה מרתקת המכניסה אתכם לעיירה דמיונית אשר בה התפרצה לה שלושה ימים קודם – מגיפה של זומבים.

ישנם עוד הרבה מאוד משחקים מלהיבים ומיוחדים אשר יעניקו לכם שעות של הנאה צרופה. תשכחו מהשעמום ומהבטלה של החופש הגדול. היכנסו ל – ג'ויסטיק פלוס ותגלו עולם שלם של קונסולות משחקים עם המשחקים הכי מלהיבים והכי מיוחדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה