מתכוננים לחנוכת הבית של בית הספר בישוב באר גנים, השאלה מה יהיה שמו של בית הספר החדש?

$(function(){setImageBanner('50df014a-09d4-45b5-b1f8-a51e8184b6a9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,29970,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בית הספר בבאר גנים נפתח בשנת הלימודים הנוכחית כאשר עבר למבנה הקבע החדש שלו בישוב . המועצה האזורית חוף אשקלון, בית הספר והנהגת ההורים עוסקים בימים אלו בחיפוש שם לבית הספר לכבוד טקס חנוכת הבית. ראש המועצה, יאיר פרג'ון: "בחירת שם היא אתגר ואני מצפה להצעותיכם"

שנת הלימודים תשע"ח נפתחה בחגיגיות רבה באחד בספטמבר במועצה האזורית חוף אשקלון. כ-5500 תלמידים פתחו את השנה, אך מי שהתרגש במיוחד היו 185 תלמידי בית הספר באר גנים, שעברו למבנה הקבע שלהם בישוב. ראש המועצה, יאיר פרג'ון, השתתף בטקס ובירך את התלמידים בשנת לימודים מוצלחת ופורייה.

 בית הספר אשר הוקם לפני כארבע שנים, ובו לומדים כיום בשש שכבות גיל ( בכיתות א'- ו') ובשמונה כיתות לימוד. כעת, עם פתיחת השנה החמישית להקמתו, נחנך המבנה החדש בסיוע של החברה הכלכלית של המועצה וקבלני המשנה.

בימים אלה עסוקים כולם , בחיפוש אחר  שם שישקף את זהות בית הספר. בשבוע החולף פנתה המנהלת להורי התלמידים מבית הספר להציע שם לבית הספר החדש: "ביקשנו שהשם החדש יתן ביטוי לסביבה ולייחודיות שלו. שם בית הספר לא יכול להישאר 'באר גנים',  כי חלק מהתלמידים אינם מבאר גנים, אלא גם מניצן, למשל". ביום שני בשבוע הבא, 18.9.17 תתקיים חנוכת בית הספר הרשמית כולל טקס הרמת כוסית לשנה החדשה. בבית הספר מצפים שעד אז ייבחר שם מתאים.

 התחרות אשר תתקיים, היא בשיתוף בית הספר, המועצה האזורית חוף אשקלון וכן וועד ההורים בבאר גנים.

חברי הנהגת ההורים בבית הספר סיפרו, כי הוחלט על הצבת קלפי מתאים כך שצוות המורים, התלמידים, תושבי באר גנים ובכלל תושבי המועצה- יוכלו לשלשל את הצעתם. "הפעילות הזו למעשה מלמדת את ילדינו הצעירים מהי דמוקרטיה ומהי זכות בחירה", אמרו ההורים.

מנהלת בית הספר

 מנהלת בית הספר, גב' רות לזר, ציינה כי המוטו של בית הספר הוא שילוב של משפחות שמקיימות אורחות חיים שונים, עם זיקה לתרבות היהודית. בבית הספר לומדים תלמידים מרקע דתי, מסורתי וגם חילוני וכמו הישוב באר גנים, גם בית הספר הוא פסיפס של זהויות.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, אמר השבוע: "שמו של בית הספר הוא קודם כל תעודת הזהות שלו, השם שיישא את ערכיו החינוכיים והקהילתיים למשך דורות. בחירת שם, כמו לילד או לילדה, היא דבר מאתגר, כך גם למוסד חינוכי. אני כבר סקרן לשמוע את ההצעות שלכם ושלכן בנושא".

 

 את ההצעה ניתן גם לשלוח לכתובת הדואר האלקטרוני של בית הספר: [email protected].

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה