כשחולמים על חופשה אירופאית לא חייב להזמין כרטיס טיסה – נעים להכיר "הבית בגליל"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b8ef2560-eab0-4687-90d1-f89f975b420a','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b8ef2560-eab0-4687-90d1-f89f975b420a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מי לא חולם על חופשה בבית עתיק מאבן בניחוח אירופאי, נוף פסטורלי , ג'קוזי ושלל פינוקים לחיזוק הזוגיות , יש לנו בשורה, לא צריך לטוס בשביל חופשה שכזו ,פשוט התניעו את הרכב ותעלו צפונה ליער בירייה. בין היישוב עמוקה לחצור הגלילית, על ראש ההר שוכנת אחוזת אבן גדולה לחופשה חלומית מפנקת במיוחד.

כשהזמנתי את החופשה לא חלמתי שזו תהיה החוויה,  הבחירה נעשתה מתוך  בחירה באחד המקומות היפים בישראל, שמשמש כנקודת עגינה טובה למספר אטרקציות באזור,  סמוך לראש פינה, כפר האומנים בצפת, ואגמון החולה.

במעלה ההר בדרכינו אל "הבית בגליל", נכנסו לקרחת יער, בה פגשנו חיות משוטטות במרחבים קסומים. בהגיענו אל המקום, נפתח שער גדול, בדיוק כמו בסרטים הרומנטיים. אחוזת האבן שמתגלה במעלה הכביש, לא דומה לשום דבר שראיתי  עד כה, רחש העצים, הרוח המלטפת, הכניסו אותנו כבר לאווירה המיוחדת שיש למקום להציע.

כשנכנסים לאחוזה מגלים מבנה אבן מרשים , גם בחלל הפנימי, המקום בעל תקרה גבוהה, לובי ענק ומאובזר, בעיצוב ספרדי אותנטי וייחודי. ניחוח אירופאי כבר אמרתי?!   

הבית בגליל צילום אלדה נתנאל

את "הבית בגליל" הקימו בעל ואישה, אשר רכשו את שטח האדמה בשנת 1982 , הם המתינו במשך שמונה שנים לאישורי הבנייה והגשמת החלום, עד שהקימו  את המלון בוטיק היוקרתי בלב יער בירייה. הבית נפתח לראשונה ב 2002 , ומאז עבר בעלות ושדרוגים במרוצת השנים, כיום  המלון  שייך לרשת היוקרתית "מלונות אורכידאה "שמשקיעים באיכות ויוקרה וחושבים על כל הפרטים הקטנים .

הבית בגליל צילום אלדה נתנאל

במקום תמצאו עיצוב עתיק במיוחד הכולל שטיחים מרופדים, אריחים מעוטרים, נברשות גדולות קמין לימי החורף הקרים ופסנתר שתוכלו להתרווח לצליליו בערב.

המלון  עצמו בן שתי קומות ומכיל 34 סוויטות אלגנטיות וחדרי גן מרווחים עם יציאה למרפסת דק ובה ערסלים. אנחנו קיבלנו סוויטה דלקס עם מיטות מתכווננות, ומזרני הולנדיה יוקרתיים, חדר אמבט עשוי מאבן ירושלמית וג'קוזי  גדול ומפנק, החדר מספיק גדול וכולל  גם פינת ישיבה, טלוויזיה כבלים 42 אינץ' LCD.

הבית בגליל צילום אלדה נתנאל

לידיעת המפונקים תוכלו למצוא במלון גם ווילה נשיאותית, הכוללת שני חדרי שינה, אמבטיה מעוצבת, טרסה גדולה ומוקפת צמחייה, ובריכת שחייה פרטית הצופה לנוף פרטי.

הדובדבן של המלון  זו הבריכה , אמנם היא לא גדולה אבל בהחלט מפנקת, היא נצבת על מבנה אבן מוגבהת, משקיפה על נוף עוצר נשימה בין עצי אצטרובלים.  אם זכיתם  ליום בהיר עם ראות טובה, ניתן לראות את הכנרת. לצד הבריכה ממוקם גם  ג'קוזי מחומם ומבעבע . מה שנשאר בשלב הזה, רק לעצום עיניים, להקשיב לרחש העצים, להתחבר לטבע ולהתחבר פנימה .

הבית בגליל צילום אלדה נתנאל

מדובר בהקפדה של המעצבים עם חשיבה על כל הפרטים, בחללים הפתוחים תמצאו פינות ישיבה המובילות למרפסות  עם עוד פינות חמד, תכלו למצוא ספריה גדולה עם ספרים לצד פסנתר, גם בחצר הגדולה  מתחת לקשתות פינות ישיבה קסומות. המקום מזמין לטייל ולהתרועע עם ההפתעות בכל פינה.

הבית בגליל צילום אלדה נתנאל

את ארוחת הערב פספסנו כי הזמנו מקום מראש במסעדה בראש פינה(פינה בראש- מומלץ בחום!) אך זכינו להתענג ממטעמי השף בארוחת הבוקר, מגוון סלטים, מטבלים, לחמים, מאפים, ממרחים וגבינות. למלון עם כמות כזו קטנה של סועדים מוצע שפע איכותי ונעים לחיך הישראלי.

הבית בגליל צילום אלדה נתנאל

במקום גם תוכלו למצוא מתחם ספא יוקרתי, עם מגוון טיפולים מרגיעים הכוללים גם מתקני סאונה רטובה וסאונה יבשה.

אכרם עבדאללה, מנהל המלון סיפר לנו שבחורף הקרוב המלון יעבור שדרוג נוסף,  הכולל אבזור של הספא בחמאם טורקי מפנק, ובריכה מקורה,  ועוד כמה תוספות שישדרגו את השהות בחדרים, יש למה לצפות.

הבית בגליל צילום אלדה נתנאלעוד תוספות  שיש במלון : אפשר לשאול במלון אופניים לטיול ביער, להתאמן במכון הכושר או לשחק טניס במגרש. המלון מארח זוגות בלבד למעט חודשי הקיץ ובחגים.

למי שמחפש לחגוג אירוע מיוחד או אירוח לקבוצות, המלון מקיים מגוון אירועים ושמחות, החל מבר מצוות וחתונות וכלה בנשפים וישיבות.

הבית בגליל צילום אלדה נתנאלהכותבת היתה אורחת "הבית בגליל"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה