suit up or go HOME!

$(function(){setImageBanner('7790febc-5711-47a0-b4fb-00d6f1869f53','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מכירות את ההרגשה הזאת שבא לכן להיות קלאסיות ומרשימות אז אתן ניגשות ישר לחלק של השמלות בארון שלכן?
בלוגרית האופנה שלנו הדר גוזלן, מצטערת לאכזב אתכן אבל התקופה הזאת נגמרה. הדבר החם הבא - חליפות.
"אני לא מדברת על חליפות שהן שני חלקים זהים, אותו הדפס או צבע, אלא על חליפות מחוייטות ומרשימות שכוללות בלייזר מהמם ומכנס מחוייט"... מוכנות?

רובכן בטח פחות תתחברו ואפילו תחשבו שזה קצת “גברי” ללבוש חליפות,  אבל אנחנו קצת במאה ה-21, דברים התקדמו ואפילו גברים לובשים טוניקות ונעלי בובה.

כדאי שתדאגו שזה יהיה אצלכן בארון עכשיו! זה קלאסי, אלגנטי ולגמרי מגניב. בלייזרים זה הפריט שצולם הכי הרבה בקרב האנשים שלבשו אותו ובאו לראות תצוגות אופנה בשבועות האופנה האחרונים שהיו.

הדר גוזלן בחליפה ורודה

באמת, אפשר ללבוש את החליפות לכל מקום שרק תרצו או אפילו להפריד בין המכנס לבלייזר ולהרכיב הופעות מגניבות. כרגיל אני תמיד חושבת יותר מידי על הרכבת הופעות וכבר חשבתי על כמה שילובים מהממים.

בלייזר עם מכנס משובץ, חצאית מידי וזה גם הולך עם שמלות ארוכות. ואת המכנסיים המחוייטים? אפשר לשים עם כל חולצה שעולה לכן בראש. תאמינו לי, כשאתן תלבשו את הפריטים האלה אתן תרגישו מיד חזקות ומגניבות מתמיד!

תמיד כיף ללכת ברחוב ולסובב ראשים כשאת נראת זוהרת ובטוחה בעצמך.

אני כבר הבנתי שהביטחון שלי בא קודם כל מאיך שאני מציגה את עצמי לעולם וכמובן, זה מראה ראשוני. תמיד יסתכלו על מה אתן לובשות. ואי אפשר לטעות כשאתן לובשות פריטים שיקים ועכשווים.
הדר גוזלן

אם אתן חושבות שמאוחר ללכת ולקנות לכן חליפה מהממת אז תפסיקו לדאוג לגבי זה: גם אם לא יצא לכן ללבוש את זה עכשיו, עדין תוכלו ללבוש את זה מתחת למעיל שלכן בנובמבר.

ואם אתן עדיין דואגות שזה מאוחר מידי, אגלה לכן סוד, זה עדיין יהיה טרנדי בקיץ הבא :)

אז מה אתן אומרות בנות? שיניתי את דעתכן?

את האהבה שלי לחליפות קיבלתי מאמא שלי שכל יום הולכת לעבודה עם חליפה משגעת אחרת (יש לי מבחר מטורף בבית). לכו תתחילו לקנות ולעשות לעצמכן גם אוסף מדהים של פריטים אלגנטים.

כי מי אמר שחליפות זה רק לגברים? אל תשכחו את האלה שלובשים טייטס או כל אסון אופנתי אחר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה