למה גברים מצליחים יותר מנשים בעסקים? ומה הן צריכות לשים לב כדי להצליח?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c097c040-2114-4e53-a5af-9d0845122ae7','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c097c040-2114-4e53-a5af-9d0845122ae7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

נשים מגיבות למסרים באופן שונה ובעלות סדרי עדיפויות וערכים שונים כמו: תקשורת בגובה העיניים, כנות, שקיפות, אותנטיות. נשים מעדיפות לעבוד מול נשים ולשמוע קולות של נשים בעיקר בתחומים של פיננסים והשקעות. נשים משתוקקות לקהילה, קשר וביטחון. לנשים יש צורך עז לדעת, לראות את כל הפרטים, להיות בשליטה, לגונן על המוכר והידוע, לגונן על עצמן.

מחקרים מראים כי : מקומות עבודה הנשלטים על ידי גברים, יכולים להפעיל על נשים, בידוד חברתי, אינטראקציות בין-אישיות מלחיצות, שיכולות להוביל לספק וביטול עצמי. מקומות עבודה משותפים של נשים מייצרים אווירה נעימה יותר לעשייה וביטוי.

מודעות אישית ותודעה הם חלק בלתי נפרד מתהליך הגדילה והצמיחה של כל אחת ואחד  מאיתנו. כל שינוי שאנו רוצים בחיינו, מביא איתו מגוון של רגשות, תחושות, פחדים ומחשבות. בעיקר פחדים והתנגדויות. הלא נודע, הסיכונים, קשים יותר לנשים מאשר לגברים.

לנשים קל להישאב אל תוך הפחדים שלהן. לשכוח את העוצמה שלהן ולהיות מבוהלות מהאופציה שהן עוצמתיות וחזקות. 

בלי לשים לב, הן מוצאות את עצמן נוטשות לאט לאט את החלומות ומתערבבות עם הדעות שמסביב, הציפיות ואפילו הפחדים, גם אלו שבכלל לא שלהן, אלא של אלו הסובבים אותן.

הפרטים שנשים נתקעות לעיתים קרובות הם חסרי ערך אמיתי, לעיתים נעות במעגליות אין סופית שמובילה בסופו של דבר לאותם מקומות מוכרים וידועים מראש. 

כל תהליך שמתחיל בקול תרועה ומסתיים בקול ענות חלושה, הוא תהליך שבוודאות התרחשה בו נטישה של האני שלנו, בשלב כלשהו בדרך, לכן אנו רואים מעט מאוד יזמיות, ביחס לגברים ולמשקל של נשים באוכלוסיה.

היכן שהדיאלוג עם עצמנו נפסק, או הופך להיות ביקורתי, שיפוטי, אלים ומחליש, היכן שאנחנו מפסיקות להסתכל פנימה ופונות לאחרים על מנת לקבל אישורים או תשובות – שם אנו מאבדות את מרכז הכוח שלנו.  גברים פחות מתייעצים, יותר בטוחים בעצמם ואינם עוצרים את עצמם כמו נשים. לכן גם מצליחים יותר ברמה עסקית.

נשים יקרות, כדי להתגבר על הפחדים וכמו בכל תהליך עסקי וכלכלי נכון וחכם נתחיל בצעד הראשון, נתחיל בתכנון ומחשבה. נעזר באנשי מקצוע מתחומים שונים, במקומות שחסרים לנו מיומנויות. חשוב להתייעץ, לדבר, לפגוש ולהיפתח לדעות, רעיונות ומחשבות של אחרים שאותם אנו מעריכים, גם שאינם תואמים את דרכנו. חשוב ליצור דיאלוג כזה, כי זה מפגיש אותנו עם כל הפחדים שלנו. 

הכי חשוב בעיני, זה לקבל החלטה שבאמת הולכת עם האמת שלנו והיכולות הטבעיות והנכסים שלנו, לקחת אחריות מלאה ומוכנות לפעול ולבצע פעולות.  אין צורך בהתגוננות אלא  בהתלהבות והתלהבות נוצרת כאשר אנחנו פועלות למימוש החלומות הגדולים שלנו וכך גם הקולות הקטנים והמפחידים נעלמים. מערכת היחסים היחידה שעלינו להשקיע בשלב זה,  היא עם עצמנו – האם אני מחזקת או מחלישה את עצמי? המסרים הכפולים, המניפולציות, התקשורת המעגלית והלא ישירה שלנו עם עצמנו ועם העולם, שבסופו של דבר אינם מובילים אותנו להעצמה אלא לחולשה ורפיון.    

השאלות שתשאלו את עצמכן:

 כמה אני באמת מעיזה להיות כאן ועכשיו? האם אני חיה את חיי או שורדת אותם? מה מערכות היחסים שלי עם כסף? מהי האשמה/חוסר אמון, שאני סוחבת?

האם אני באמת מוכנה להביא הצלחה לחיי? האם אני מוכנה לשלם את מחיר ההשקעה, בזמן? 

האם ארשה לעצמי לבטא את עצמי באופן יצירתי ומשוחרר מעכבות? את כמה אני משתמשת האמהות שלי כתרוץ לא להצליח?

מהו החזון שלי?  האם אני חיה חיים של מישהי אחרת, שזאת לא אני? והאם אני מוכנה למציאות חדשה בחיי?

תענו בחיוב, תשנו את מערכת האמונות שלכן ואז הזדמנויות חדשות, יכנסו לחייכן, אפילו המראה הפיזי, הבריאות ישתנו ובטח ההצלחה לא תאחר לבוא. בהצלחה.

ליעוץ עסקי ופגישת הכרות ויעוץ ראשונה חינם, אנא שלחו לי מייל: [email protected]

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה