מציאות ל-2018: נפרדים ממה שלא משרת אותנו

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e57fe64a-18f7-4263-92af-df41cc7cd837','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e57fe64a-18f7-4263-92af-df41cc7cd837','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

בשבוע שעבר התחלנו בבריאת המציאות שאנחנו מעוניינים לחיות בה בשנה החדשה. עכשיו לצעד הבא - להשאיר מאחורינו מה שלא רצוי לנו

שלום לכם, אני מקווה כי שנת 2018 נפתחה עבורכם ברגל ימין, ומאחלת לכם שנה אזרחית עם שפע חוויות משמחות והזדמנויות לשדרוג חייכם. גם אם לא בחרתם לציין את האירוע בחגיגה, אני מאמינה שלרובכם כן חלף רעיון, מחשבה, או תקווה באשר לאיך הייתם רוצים ששנה זו תהא עבורכם.

היום, אני רוצה להמשיך ולשוחח על האופן שבו אנו יכולים לברוא, בשילוב מלאכת הבריאה, מציאות רצויה לנו השנה הזו. בשבוע שעבר התחלנו בכתיבה על דף את ההזדמנויות שאנו רוצים לאפשר לעצמנו בשנה החדשה וכעת אנו נמשיך עם כוונות אלו. אך לפני כן, אני מבקשת להזכיר לכם שמציאות חדשה יכולה להתרחש רק כאשר אנו מוכנים לשחרר את הישן מעלינו - דברים שאינם משרתים אותנו עוד, על מנת שנוכל לפנות מקום לחדש. וזה עיקר הטור של היום.

צילום: pixabay

התבוננו ברשימה שבידיכם. כתבתם הצהרת כוונות לשנה הקרובה. אני מזמינה אתכם כעת להקדיש זמן על מנת לכתוב ליד כל אחת מהשאיפות שלכם, מה אתם מסכימים לשחרר, לרפא, להשלים בחיים שלכם על מנת לאפשר מקום למציאות החדשה שתיכנס לחייכם?

מדוע זה חשוב? כפי הזכרתי בטור הקודם, מידת הרצון שלנו בהתפתחות היא זו שקובעת את הנכונות שלנו לשחרר את האמיתות הישנות שניצבות בדרכנו לאמיתות חדשות.

כלומר, זה דבר אחד לרצות ולבקש דבר מה, אך דבר אחר לחלוטין להסכים לשנות משהו בחיי על מנת לייצרו. זה מאוד דומה לאנלוגיה המפורסמת: 'אי אפשר לאכול את העוגה והלשאיר אותה שלמה'. תחליטו באם אתם אכן בשלים לשינוי עליו אתם מצהירים, ואם כן, אמרו מה אתם מוכנים לשנות על מנת שיקרה.

לדוגמא - אני מבקש לזמן לעצמי זוגיות מייטיבה השנה הזו ולצורך כך אני מוכן לשחרר מעלי את הפחד שלי מהתחייבות. דוגמא נוספת - אני מבקשת לזמן לעצמי יחסי קירבה חמים ואוהבים עם ילדיי ולצורך כך אני מוכנה לשחרר מעלי את הנטייה שלי לחטט בענייניהם ולהגיד להם מה לעשות גם אם לא שאלו בעצתי. דוגמא אחרונה - אני מבקש לעצמי קריירה עצמאית שתיתן לי יותר עצמאות וזמן פנוי ולצורך כך אני מוכן לשחרר מעלי את הפחד שלא יהיה לי ביטחון ומשכורת קבועה בסוף כל חודש.

למעשה, כל אלו הם מחסומים, עכבות והתנגדויות שלכם לשינוי המציאות שלכם. ייתכן ולא תדעו באופן מיידי את המחסום לכל דבר ודבר, אך דעו כי הם נמצאים שם. שכן, אם לא היו - המציאות הרצויה שלכם היתה מתרחשת כהרף עין. במקרה זה, בקשו לשחרר מעליכם מה שאינו משרת אתכם יותר, והיו ערים, התשובה תגיע אליכם במהרה.

לאחר שכתבתם את הדברים אותם אתם מוכנים לשחרר, כתבו אותם על דף נפרד והתכוננו להיפרד מהם בטקסיות. אתם יכולים לעשות טקס תשליך אישי משלכם, או אף לאסוף חבר או שניים שיהיו עדים לתהליך ההתכווננות שלכם. אני מבטיחה לכם שהשיחה בעקבות הטקס תהיה משמעותית וחשובה מכל ערב אחר שאתם יכולים להעביר עמם. את הטקס אתם יכולים לעשות על שפת הים ולפזר אותה אל מי הים, או לעשות מדורה קטנה שבה תשרפו את כל הדברים שאינם משרתים אתכם עוד, או אפילו לקרוע את הנייר ולפזרו אל הרוח.

במהלך הטקס יש להדגיש כוונה עמוקה להפרד מהכתוב בדף אשר מעיד על בשלות ומוכנות לעבור הלאה תוך כדי אמירת תודה לעצמנו על מה איפשר את הרגע הזה שבו אנו מרפים מהישן לטובת חדש. נוסף על כך, אימרו את המילים הבאות:

"אלֹהַי ואלֹהֵי אבוֹתי ואִמוֹתַי והשלך ופזר למצולות הים, לרוח הנישאת, את כל פחדי. אנא אלוהים, כמו הלחם הנמס במים, כמו עלי שלכת הנושרים בסתיו, המס מלפני, השר מעלי, את הכאבים והכשלונות של השנה החולפת. כמו המים הזורמים והולכים, כמו ענפי העץ המלבלבים ועולים, תן לי את הכוח להתחדש בעולמך כל יום תמיד. ברוך אתה אדוני שומע תפילה".

כעת, לאחר שהסכמנו להרפות מהישן אנו מוכנים להביט קדימה ולקבל לקרבנו דבר מה חדש. ניפגש כאן שוב בשבוע הבא, קלים יותר לאחר המשא הכבד שהשארנו מאחור.

אמן!

יפעת סנטו היא מתקשרת ומנטור רוחני.

מוזמנים להגיב, לשלוח שאלות ולהתייעץ 054-3339791 , באתר הבית להתפתחות אישית ורוחנית או במייל



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה