מבצע סבתא במועצה אזורית יואב- יום מעשים טובים

$(function(){setImageBanner('59562003-474f-4f8b-b50f-aa5af9fa5013','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חניכות כפר הנוער קדמה, שליד קרית מלאכי, התגייסו למבצע מפנק במיוחד בשבוע המעשים הטובים.
הן הסתערו בפצירות שלופות על בית הקשיש במ.א. יואב והעניקו לנשים טיפולי טיפוח ויופי: מניקור, פדיקור, לק, איפור ותסרוקות.

תלמידות כפר הנוער קדמה הלומדות קורס טיפוח ויופי לצד  לימודי אנגלית, מתמטיקה ולשון,יצאו למבצע מפנק במיוחד לנשות בית הקשיש של המועצה.

התלמידות לומדות במסגרת הקורס את יסודות מקצועות היופי ועוסקות גם בהעצמה נשית ובסוגיות כגון דימוי גוף, הערכה עצמית, יופי פנימי ועוד. מה שבעתיד ימקנה להן תעודת מקצוע מוכרת של משרד הכלכלה בנוסף לתעודת הבגרות. 

בתום המבצע המפנק שהוכתר בהצלחה, אמרה אחת החניכות: "יש לנו ידע  בתחום היופי אז למה לא להשתמש בו כדי לעשות טוב לאחרים? עשיתי את זה באהבה, הרגשתי כאילו אני מפנקת את סבתא שלי"

 

בנוסף, חניכי כפר הנוער קדמה, שבפיקוח המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך,  מתנדבים לאורך השנה במגוון תחומים, ובהם חלוקת מצרכי מזון למשפחות נזקקות במסגרת עמותת סח"י (סיירת חסד יחודית).

בוגרי הכפר, שהיום עובדים במקום, מובילים את קבוצת החניכים המתנדבים בעמותה ואחראים על הכנת סלי מזון וחלוקתם למשפחות קבועות באזור.

שחר רובינשטיין, מנהל כפר הנוער קדמה: "בכפר הנוער קדמה יום המעשים הטובים נמשך כל השנה במטרה לחנך לנתינה כדרך חיים ומתוך אמונה כי נתינה מעצימה את החניך. לדבריו, כל החניכים מתנדבים בקהילה במגוון תחומים, שבהם הם מרגישים שיש ביכולתם לתרום".

ד"ר בני פישר, מנהל המינהל לחינוך התיישבותי פנימיתי ועליית הנוער במשרד החינוך: "גם ב'דור המסכים', בני הנוער יוצאים לקהילה, מתנדבים ופועלים למען חברה טובה יותר. מרגש לראות את היוזמות החברתיות של חניכי כפר הנוער קדמה. מתגלה יכולת נתינה גבוהה גם בקרב בני נוער בסיכון המבקשים לתרום לחברה ולעשות טוב".

תמונות- כפר הנוער קדמה

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה