מועצה אזורית חוף אשקלון, תספק בית וחממה לכל עסקי המועצה

$(function(){setImageBanner('0d055e5f-a5d0-4bcb-b1b2-ac09719a6cc6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מהחודש הקרוב: בעלי העסקים במועצה האזורית חוף אשקלון יתאחדו תחת קורת גג אחת. יוזמת BNH -Bussiness Networking Hof-Ashkelon אשר מוביל ראש המועצה, איתמר רביבו, ביחד עם החברה הכלכלית חוף אשקלון, תספק בית וחממה לכל עסקי המועצה

בעלי העסקים ביישובי הדרום נמצאים במציאות ביטחונית קשה שפוגעת ישירות במיתוג והכנסות העסק. מלבד זאת, צריכים בעלי העסקים להתמודד עם הקשיים הטבעיים שנולדים בדרך העצמאית כמו שיווק אישי, ניהול שוטף, בקרה על הוצאות מול הכנסות וכו'.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, ביחד עם רונן ליבנה, מ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית חוף אשקלון, בשיתוף תכנית מעוף, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ותושבים נוספים בעלי יוזמה, החליטו לעשות סוף למציאות הזו ולהקים בית מועצתי חדש שיהווה חממה לבעלי העסקים המקומיים. המיזם, העונה לשם BNH (עסקים – נטוורקינג – חוף אשקלון), עתיד לתת את התשובה למציאות זו ולאגד את העסקים במועצה האזורית חוף אשקלון תחת קורת גג אחת.

 מ.א חוף אשקלון

"רבים מאיתנו, עצמאים תושבי המועצה, לא מוצאים מסגרת כלשהי בתחומי המועצה שמאפשרת לנו לקדם את עצמנו ואת העסק שלנו, למצוא הזדמנויות לשת"פ ולקבל מהמועצה  פלטפורמה  לתמיכה וחשיפה של העסק  בתוך הקהילה אליה אנחנו שייכים. המטרה שלנו היא לשנות את המציאות הזו", מספרת נטלי מלכה, עובדת החברה הכלכלית חוף אשקלון ואחת ממובילות המיזם.

בתאריך ה-22.9.19 עתיד להתקיים המפגש החגיגי הראשון של המיזם במעמד ראש המועצה, איתמר רביבו, ומ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית, רונן ליבנה, ובנוכחות עשרות בעלי עסקים מהמועצה שכבר נרשמו. במהלך הערב תתקיים הרצאה של ד"ר התלהבות שכותרתה היא "הזרקת אנרגיה חיובית לחיים העסקיים".

 

"בעלי עסקים מקומיים מוזמנים ליצור ביחד הזדמנות, לקחת חלק ולהיות שותפים ביוזמה שנועדה לתת לנו מה שלא היה עד כה – שייכות לקהילה, שיווק וחשיפה עסקית, נגישות להכשרות מקצועיות, ולא פחות חשוב – אוזן קשבת לצרכים שלכם בשטח", אמר ראש המועצה, איתמר רביבו וסיכם: "בסופו של דבר, הפריחה של העסקים המקומיים שלנו, היא הצלחתנו כקהילה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה