משלחת משרד החינוך ביקרה ביואב

$(function(){setImageBanner('f75dc124-6781-4a26-9da0-9879de3ba23b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משלחת מטעם משרד החינוך בראשות מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב, ומנהל המחוז הגיעו לביקור וסיור במועצה האזורית יואב. לאחר פגישה עם מנהלות בתי הספר במועצה, דנו גם על הקמתו של בית הספר השלישי שנמצא בימים אלה בתכנון. ד"ר מטי צרפתי הרכבי, ראש המועצה: "אני רוצה להודות למשרד החינוך על הביקור החשוב ועל המשך שיתוף הפעולה. החינוך ביואב הוא מעל הכל!"

דוברות יואב

הבוקר (שלישי) קיבלה בברכה מועצה אזורית יואב את משלחת משרד החינוך, בראשות מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב,

המשלחת הגיעה לביקור התרשמות ועבודה במסגרת סיורים שונים שעורכים מידי פעם ברחבי המחוז.

לביקור התלוו גם מנהל המחוז, רם זהבי והמפקחות חגית חזן וחנה ללוש.

את אירוח המשלחת הובילה ראש המועצה, ד"ר מטי צרפתי הרכבי: "במסגרת הביקור הצגתי ביחד עם מנהל מחלקת החינוך, ינקלה שטינברג את חזון החינוך במועצה. כמו כן, הדגשתי בפני חברי המשלחת את המשאבים העצומים שמשקיעה המועצה לאורך השנים בתחום החינוך וההישגים הרבים אליהם מגיעים התלמידים ביואב תחת צוותי החינוך המצויינים".

 

מנכ"ל המשרד אמר במהלך הביקור: " האופי והחותם שיש לרשות לידי התאמה רשתית, מקום היישוב ומשמעות בית הספר כמרכזי בחינוך. השילוב של נושאים רב תחומיים ותפיסה של קהילה, הדור שונה, המאפיינים התחלפו ובית הספר מתאים עצמו למאפיינים של הדור מבלי לגרוע מן התוכן. אין הרבה מערכות שיכולות לעשות את ההתאמה הזו כמו יואב, פה רואים מורות של שלושים שנה עם ברק נעורים וזה הכיוון הנכון! הרכבת נמצאת במסילה הנכונה ואני רוצה להוקיר הערכה רבה."

 

לאחר ביקור בבתי הספר האלה ושדות יואב דנו גם בבניינו והקמתו של בית הספר השלישי שנמצא בתכנון בימים אלה.

"אני רוצה להודות למר אבואב והמשלחת על הביקור ושיתוף הפעולה", סיכמה ראש המועצה.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה