תושבי המועצה האזורית חוף אשקלון ייקחו חלק בתכנית אסטרטגית שתעצב את חזון המועצה

$(function(){setImageBanner('2298cbf0-c627-405c-92aa-c216628a7bfd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, פנה השבוע לתושבים כדי שייקחו חלק בתכנית אסטרטגית שתעצב את חזון המועצה ותכניותיה לשנים הקרובות. את המיזם, שנקרא "פורום מאה הימים", ירכז רונן ליבנה.

ראש המועצה: "אני קורא בפנייתי זו לתושבים שעדיין לא נרשמו ורואים עצמם כמי שיכולים לתרום ולהירתם לעשייה".

צילום יאיר הרוש

"ההון האנושי הקיים במועצה הוא היתרון העצום שלנו ולכן השיתוף של כלל האנשים בעלי הידע והניסיון הוא הכרחי. מסיבה זו אני רואה חשיבות רבה בעבודת הפורום שאותו ירכז מטעמי רונן ליבנה". כך כתב השבוע ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, לעובדי ותושבי המועצה. את הרעיון להקמת הפורום הגה יחד עם רונן ליבנה במהלך תקופת הבחירות (ליבנה הסיר את מועמדותו לראשות המועצה ותמך ברביבו).

ראש המועצה ציין עוד כי הפורומים השונים אינם באים במקום עבודת המועצה, אך נדרשת מעורבות חיונית מצד הציבור: "רק בשיתוף מלא ואמיתי בין כלל המעורבים נוכל להגיע לבניית תכניות וחזון התואמים את חלומותינו, אבל הינן גם ברות יישום ממשי בלוח זמנים הגיוני. התנהלות שקופה ומשתפת של כולנו תביא לתוצאות הטובות ביותר". במכתב נוסף שנשלח מטעם מרכז "פורום המאה", רונן ליבנה, צוין כי התכנית היא לכנס פורומים בנושאים הבאים: שירות לתושב: חינוך: רווחה וקהילה (שיכלול גם: צעירים, גיל שלישי ותרבות): פיתוח עסקי: תיירות: חקלאות: מושבים: ספורט: ביטחון: תברואה ותשתיות. רונן ליבנה אמר השבוע: "זו אינה רשימה סגורה ובהחלט ייתכן ויהיו פורומים נוספים וכן כאלו שיאוחדו. בנוסף לנציגי הציבור יהיו כמובן חברים בפורומים השונים, חברי מליאה ואנשי מקצוע מהמועצה איש איש בתחומו".

תושבי חוף אשקלון המעוניינים להצטרף יוכלו ליצור קשר בדוא"ל או ברישום מקוון עד ליום חמישי 20.12.18:

[email protected]

ניתן לפנות גם על ידי מילוי טופס מקוון בקישור הבא:

https://goo.gl/forms/P7Z7zIYUFZemSL8U2

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה