משקיעים בחינוך - מועצה אזורית חוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('03c7613e-4337-46c7-bd6a-ce300ae9155f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במסגרת תכנית העבודה של אגף החינוך במועצה האזורית חוף אשקלון לשנת תשע"ח, החלו כמה וכמה תכניות העוסקות במצוינות התלמידים, השבוע נפתח בבית הספר "מורשה", במושב ברכיה, לראשונה מרכז למצוינות במסגרתו יקבלו התלמידים שיעורי העשרה מרחיבי אופקים

מרכז מצוינות מ.א חוף אשקלון

המרכז למצוינות של המועצה האזורית חוף אשקלון נפתח  בבית הספר "מורשה", במושב ברכיה, במסגרת זו לומדים 48 תלמידים מכל יישובי המועצה, בשכבות ג'-ד',  בשלוש קבוצות. התלמידים שנבחרו ללמוד במרכז הומלצו על ידי בתי הספר במועצה על סמך שלב הראשון של מבחן סאלד (מבחן לאיתור מחוננים).

אחת התוכניות שכבר החלו לפעול הנה, בתיכון "שקמה" בקיבוץ יד מרדכי, אשר בה  מקיימים תכנית ניסוי וחקר בחלל (ספייס לאב) בשיתוף "קרן רמון". תכנית נוספת היא של קרן טראמפ לעידוד הלמידה במקצועות הריאליים.

מנהלת המרכז למצוינות, גב' אודליה גוטליב, אמרה השבוע: "התלמידים יחקרו ויגלו עולמות מופלאים שיאתגרו אותם בתקווה לעתיד של סקרנות, חקר ושאילת שאלות. התלמידים מקבלים העשרה בתחומים שונים כמו לוגיקה ומשחקי חשיבה, 'מדע ובילוש', 'חושבים וקוסמים' ו'קופסאות שחורות' לפיתוח היצירתיות".

 מנהלת אגף החינוך, הגב' יפית בוכריס, היא זו שיזמה את הקמת המרכז למצוינות במועצה. לדבריה, התפיסה החינוכית השתנתה ומטרתה להפוך את ה"מספרים" ל"ילדים", שמהותה לתת מענה ייחודי לכל תלמיד במועצה. "נעים לראות ילדים מכל גווני האוכלוסייה במועצה, מהישובים, מהקיבוצים ומהמושבים יושבים יחד ומשוחחים במדשאות של 'מורשה', חוקרים ולומדים יחד".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, בירך על פתיחת המרכז ואמר: "אנו ממשיכים להציב סטנדרטים גבוהים במערכת החינוך שלנו. פתיחת המרכז מבטאת, לשמחתי, את האיכות והרמה הגבוהה של תלמידינו. ישר כוח ובהצלחה להם ולעוסקים במלאכה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה