מפקד חיל האוויר במפגש מרגש עם תושבי נתיב העשרה

$(function(){setImageBanner('908ffbf9-ff25-410f-b71c-99c8380cf185','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, ביקר אתמול במושב נתיב העשרה שבמועצה האזורית חוף אשקלון, לאחר שהוזמן לסיור ושיחה עם התושבים לגביי פעילות צה"ל בגזרת עוטף עזה בחודשיים האחרונים.

המפקד הגיע לנציב העשרה ופגש את תושבי המקום, יחד הם שוחחו על פעילות צה"ל בגזרת רצועת עזה בחודשים האחרונים, הוא סיפר לתושבים כי חיל האוויר בשיתוף עם פיקוד הדרום בונים ארגז כלים עשיר יותר בכדי לתת מענה רחב יותר לאיומים מרצועת עזה ולהגן טוב יותר על אזרחי עוטף עזה ומדינת ישראל.

בנוסף , הדגיש כי משימת החזרת היציבות הביטחונית לדרום היא בראש מעייניו של המטה הכללי, וששיתוף הפעולה בין פיקוד הדרום לחיל האוויר הוא חשוב והכרחי ורק הוא מביא למענה מבצעי מיטבי אשר יספק שקט לתושבי הדרום.

צילום קורל דביר

פיתחנו עם פיקוד הדרום כלים שלא היו קודם לכן" "אנו מצדיעים לחיל-האוויר וסומכים עליכם מאוד", אמרה אחת התושבות. 270 משפחות ו-320 ילדים מתגוררים במושב. קהילה שעברה יחד שנים ארוכות ולא קלות במציאות לא פשוטה. מתוך המציאות הזו פנו התושבים אל מפקד חיל-האוויר על מנת לשמוע על פעילות צה"ל, וחיל-האוויר בתוכו, למען שמירה על השקט ועל ביטחון תושבי עוטף עזה.

מפקד חיל האוויר הודה לתושבים והוסיף כי הם חלק מהביטחון הלאומי ושהאחריות של צה"ל וחיל האוויר היא להבטיח שיוכלו לחיות בביטחון ובשקט בדרום הארץ. נציגי התושבים העלו בפניו את המורכבות המלווה את ההתמודדות שלהם עם המתיחות הביטחונית והביעו הערכה רבה לפעילות החיל.

צילום קורל דביר

בתום המפגש, המשיכו מפקד חיל-האוויר ותושבי העוטף לתצפית ביישוב, ממנה ניתן לראות גבעות ובניינים בשטח רצועת עזה. "אתה אופטימי?", שאלה אחת התושבות, ואלוף נורקין ענה: "אני מוטרד כל הזמן כדי שאתם תהיו אופטימיים ומסתכל קדימה. בעשור האחרון מדינת ישראל רצה קדימה בכל התחומים. אני חושב שיש הרבה סיבות להיות אופטימיים באשר לחזון הציוני פה".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, התייחס לביקור ואמר: "בביקורו המרגש של מפקד חיל האוויר בנתיב העשרה ובתמיכתו הבלתי מסויגת בתושבים נחשפנו לעוצמתו הכבירה של חיל האוויר שלנו. מפה אני שולח להם ברכת הצלחה ותמיכה בכל מעשי ידיהם. תחזקנה ידיהם".

צילום קורל דביר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה