יום המשפחה בפתח- סיבה טובה לצאת מהמסכים ולהגיע למדבר

$(function(){setImageBanner('b94462e9-2fb0-44cf-866a-2319a4a77aef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38222,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בימים בהם יש ביקורת רחבה על ה"פורטנייט" ועל זה שהילדים תקועים כל היום מול המסכים, ישנה אלטרנטיבה, ומה טוב יותר מזמן איכותי אמיתי, כזה שרק המדבר יכול לתת?

חאן השיירות, במרחק של 35 דקות מב"ש, מאפשר חגיגה משפחתית אמיתית ומנגיש את עצמו למספר סוגי מטיילים:

המטייל המתחיל: 

בחאן ישנם מספר אפשרויות לינה: מלינה במתחם קמפינג בו אתם מביאים את האוהלים שלכם, אוהלים בדואים אותנטיים וחדרים ממוזגים.
רוצים לעשות קמפינג עם הילדים אך אתם רוצים להיות רגועים? מתחם הקמפינג מאפשר לינה באוהל שתביאו איתכם, עם גישה לשירותים מסודרים ומקלחות עם מים חמים 24 שעות ביממה והכי חשוב – שקט נפשי והבנה שהמתחם מגודר ואנשי צוות החאן נמצאים בשטח ויכולים לתת מענה לכל צורך שיופיע.

חאן השיירות
המטייל הנופש:
האוהלים הבדואים האותנטיים מאפשרים לישון בחוץ, להרגיש את המדבר אך להנות מתנאי לינה שישכיחו מכם את הצרות שבמדבר. בתקופת החורף, האוהלים מחוממים ומאפשרים לינה מדברית שקטה (חמימה) ורגועה. החאן מספק מזרונים לאורחים, בכל אוהל יש מספר נקודות חשמל, כך שתוכלו להטעין את הפלאפונים כדי שתוכלו לצלם את טיול הגמלים החוויתי למחרת בבוקר. כל מה שנשאר לאורחים לעשות זה להחליט מי מכבה את האור.

חאן השיירות

המטייל המפונק:

בין אם זה מישהו שפחות מתחבר ללינה על מזרון לבין אם החלטתם להביא את סבתא לחופשה המשפחתית, חאן השיירות מציע חדרי אירוח ממוזגים. החדרים נמצאים במרחק קצר ממתחם האוהלים, כך שהמתארחים בחדרים יכולים לקחת חלק פעיל במהלך הערב יחד עם שאר האורחים, ובשלב הלינה לחזור לחדריהם.

יחצ חאן השיירות

כבר הגעתם למדבר, אז הנה כמה דברים שאתם חייבים לעשות:
* במתחם החאן מפוזרים מתחמים מסודרים בהם ניתן להדליק מדורות, צוות החאן מספק גם עצים (בתשלום) כך שהדבר היחידי שאתם צריכים זה להביא את המרשמלו והגיטרה.
* החאן ממוקם סמוך לשמורת  הגמלים הדו דבשתיים של החאן יקחו אתכם, יחד עם צוות מקצועי שידריך אתכם לאורך כל הדרך, לטיול גמלים שמתאים לכל המשפחה.
* במרחק 10 דקות מחאן השיירות ישנו מתחם עם ארומה ומקדונלדס לאלו שחייבים אוכל עירוני, אך התפריט הקולינרי של החאן, עם האוכל האותנטי והמפנק, צפוי להפתיע גם את אניני הטעם בינכם.  ארוחת הערב כוללת
חאפלה בדואית מלאה בסלטים, מטפונה (עוף בגחלים) ושתייה ללא הגבלה. בסיום ארוחת הערב תקבלו גם תה וקפה יחד עם בקלוואה, בהתאם למסורת הבדואית.

יחצ חאן השיירות

רוצים גם לצאת לטיול רגלי?

במרחק של כמה דקות נסיעה תוכלו להתחיל מסלולי טיול, צוות החאן ישמח להמליץ לכם על המסלול המתאים עבורכם.
אז במקום עוד סופ"ש שגרתי מול המסכים, קחו את המשפחה לחוויה מדברית אמיתית- הילדים שלכם, וגם אתם, לא תתאכזבו.

לפרטים לחצו כאן 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה