$(function(){setImageBanner('2a102e27-89d2-4b7c-8647-26ca6e900f33','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38222,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כיום הקסם של הדרום מתחיל לקבל את ההכרה שלה הוא ראוי, ואכן לדרום יש לא מעט מה להציע לכל המשפחה וכמובן שבכול עונה ועונה, ועל כן אם מבקשים ליהנות מאווירה ייחודית, מנופים מרהיבים ולשקוע במרחבים בלתי נגמרים צבועים בשלל גוונים שנעים על סקלת החומים, הרי שאכן שווה לארגן יום כיף בדרום. מבקשים רעיונות? להלן כמה:

Pixabay

בירת הנגב מצדיקה את מעמדה

רק בבירת הנגב באר שבע ניתן להעביר בכיף יום שלם מלא בעשייה. מבקשים רעיונות? להלן מספר פעילויות לילדים בבאר שבע שבין היתר גם המבוגרים מאוד יאהבו. שנתחיל? ישנו הגן הזואולוגי העירוני, ישנו הלונדע (מוזיאון הילדים), ישנו פארק קרסו למדע ועוד, כאשר אם מבקשים לפרוק אנרגיה, מומלץ להגיע אל "פאן בדרום" (פארק שעשועים מעורר חושים) ומומלץ להתנסות בחדרי בריחה לכל המשפחה. מה עוד? מוטב לנוח בפארק החייל האוסטרלי ולחזור לפעילות בפארק טרמפולינות iJump, או לחלופין לבחור במתחםWhite Pool  שמציע בריכות כדורים, קירות טיפוס ועוד. פשוט להגיע לעיר, לחבר בין אטרקציה רגועה לאחת יותר פרועה ואט אט לסגור יום מהנה שתזכרו לאורך זמן.

 

עונת החלמוניות באגם ירוחם

 

גם אתם מתרגשים ממראה של פרחים צבעוניים שמנגחים את האדמה היבשה? עתה לאחר הגשמים זוהי בדיוק העונה ליהנות מהחלמוניות שפורחות בשיא יופיין, וכמובן שגם משלל עופות נודדים שעוצרים ללגום ממי אגם ירוחם. מדובר במסלול רגלי לא קשה שבין היתר מציע פינות פיקניק פסטורליות.

 

משכן המטמון בעין יהב

פחות בקטע של טיולים אלא יותר רוצים להתמקד בחוויה מגבשת? הכירו את "משכן המטמון" שמחכה בעין יהב. מה במקום? משחק "חפש את המטמון" שכיף לשחק בכול גיל ושמשלב חידות היגיון, שימוש במפות וחידות מצוירות שמובילות להכיר את המושב יותר טוב. בנוסף, תמצאו במתחם פארק מעץ, משחקי חשיבה מקרבים ומצחיקים, ביקור בבית אריזה, סדנאות יצירה ועוד, כך שבהחלט שווה לשלב לינה וליהנות מסך החבילה.

 

משחקי חול

 

אין לטייל בדרום מבלי להגיע למכתשים המרהיבים. מחפשים מסלול שמתאים לכל המשפחה? הכירו את המכתש הגדול. במקום מחכים בעיקר נופים מרהיבים שרק הטבע מסוגל לייצר. הקירות הנטויים, הצבעים הרכים והחולות הצבעוניים מעוררים את דמיון ומרחיבים את הנפש. מבקשים עצירה מהנה? הגיעו לעין ירקעם או הביאו מראש בקבוק קטן והכינו בו שכבות של חולות צבעוניים, כאשר אתר "אבן החול הצבעונית" מהווה נקודה מבטיחה.

 

נחל הבשור

בנחל הבשור תמצאו מעיינות צלולים ומזמינים לכל אורך השנה, וזאת לצד גשרים וסכרים שמוסיפים רבות ליופי הטבעי של המקום. מדובר ב14 ק"מ שנעים לאורך גדות הנחל. כמו כן, תפגשו בדרך אתרים ארכיאולוגיים וכמובן תיהנו מפריחות העונה. מבקשים להעביר את הלילה באזור? תוכלו ללון בגן הלאומי פארק אשכול, כך שעל הדרך תשלבו חוויה נוספת.

 

טעם של עוד

אם רק תבקשו ומעט תבררו, תגלו שלל יעדים מרהיבים בדרום, עבור זוגות, משפחות ובעצם עבור כל מי שמבקש לגלות נדבך נוסף בארצנו היפה, ובכך תוכלו לארגן יום כיף לילדים בדרום ואפילו יום גיבוש משפחתי. רק תבחרו את רמת הקושי הרצויה, עד כמה מבקשים להוציא אנרגיה, כמה טבע מבקשים לשלב וכדומה, וכך אט אט תארגנו יום כיף מלא בחוויות ושמשאיר טעם של עוד.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה