מעל 40 רקטות נורו לעבר ישראל ,בתגובה צה"ל תוקף ברצועת עזה

$(function(){setImageBanner('645f2195-6657-4ede-9d06-2064f651cbbb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום (ראשון) השקט היחסי הופר, וירי רקטות כבד נורה לעבר אשקלון שדרות ויישובי הדרום. לוחמי כיפת ברזל יירטו חלק מהרקטות ואחד המיירטים גרם נזק קל בשדרות. חיל האוויר החל לתקוף יעדים של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. קודם לכן הותקף גם מוצב של חמאס בצפון הרצועה

מצה"ל נמסר כי המתקפה נגד יעדי טרור של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. במקביל נשמעו אזעקות בשדרות ביישובי הדרום. 

מוקדם יותר הערב אזעקת צבע אדום נשמעה בין יישובי הדרום לא דווח על נפילות או נפגעים. הדבר קורה לאחר שמוקדם יותר היום חיסל צה"ל שני מחבלים בזמן שניסו להניח מטען חבלה על גדר הגבול באזור ח'אן יונס. התראות חמות על המשך

צה"ל ירה הבוקר על חוליה שהניחה מטען על הגדר ואסף גופת מחבל עם דחפור. הג'יהאד האיסלאמי: "ננקום את דם ההרוגים".הירי לא איחר להגיע והערב אזעקות נשמעות ביישובי הדרום מספר יירוטים נצפו בשמי אשקלון ויישובי הדרום

בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי איימו היום (ראשון) לנקום  על התקרית בה כוח צה"ל ירה לעבר שני מחבלים שהניחו מטען על הגדר בגבול עזה. בתקרית מחבל אחד נהרג, שבסיומה התפתח במקום עימות, לאחר שכוח צה"ל מנע את פינוי גופתו ולקח אותה בעצמו.

מצה"ל נמסר " ההחלטה לקחת את הגופה בכך שיש לה ערך ערך מודיעיני וכקלף מיקוח עתידי מול חמאס. ממצאי התחקיר הצה"לי מגלים שהמטען שהונח - כ-40 מטר מהגדר - היה רב עוצמה". 

"בהמשך לדיווחים על התרעותבשעות אחר הצהריים, זוהו כ-20 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו כעשרה שיגורים"

ירי טילים מעזה

דוברות מד"א נמסר" בהמשך לאזעקות בדרום הארץ בדקות האחרונות: במוקד 101 של מד"א לא התקבלו שיחות על נפגעים כתוצאה ישירה "

מדוברות מועצה האזורית חוף אשקלון נמסר " לאזעקות שנשמעו בחלק מיישובי מ.א חוף אשקלון, לא אותרו נפילות בשטח המועצה. כרגע אין שינוי בהנחיות. נמשיך לעדכן בכל התפתחות".

בקיבוץ ניר עם שבמועצה האזורית שער הנגב אותר נפל של כיפת ברזל בחצר בית , לא היו נפגעים 

צילום בטחון קיבוץ ניר עם

ממשטרת ישראל נמסר" חבלני משטרת ישראל טיפלו במהלך השעה האחרונה בארבעה זירות-בשדרות, באשקלון, ובישובים במועצות האיזוריות חוף אשקלון ושדות נגב, בהן נמצאו רסיסים כתוצאה מנפילות ויירוטים. החבלנים אספו את הממצאים להמשך טיפול שלהם.

מבקשת המשטרה לרענן את הנחיות הבטיחות לציבור- - בכל מקרה של אזעקה, יש להישמע ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף. - חל איסור להתקרב לזירת אירוע.

יש להשאיר את הטיפול בזירה לחבלני משטרת ישראל המיומנים וכוחות החירום וההצלה. - בכל מציאת פריט חשוד, לרבות חלקי יירוט ו/או רקטה, יש להתרחק מהמקום, להרחיק סקרנים, לחייג 100 ולהזעיק את משטרת ישראל למקום. - הישמעות להנחיות אלו, מצילה חיים!

דובר צה"ל: לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל תקף מספר פעילי טרור של ארגון הטרור גא״פ בצפון רצועת עזה בעת שעסקו בהכנות לשיגור רקטות. זוהתה פגיעה.

דובר צה"ל:

לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל תקף מספר פעילי טרור של ארגון הטרור גא״פ בצפון רצועת עזה בעת שעסקו בהכנות לשיגור רקטות. זוהתה פגיעה.

הנחיות פיקוד העורף

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה