בפעם השניה בעשור - פרס החינוך היישובי למועצה אזורית נחל שורק

$(function(){setImageBanner('14063a27-fae9-4a37-9eae-33d31ff24a89','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ראש המועצה אלי אסקוזידו: "הפרס הוא הוכחה ניצחת למפעל החינוכי שלנו וללב והאהבה של עובדי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ברשות, המנהלים במוסדות והצוותים החינוכיים כולם".

שר החינוך, נפתלי בנט, ומנכ"ל משרד החינוך, שלמה אבואב, העניקו ברביעי האחרון, בטקס חגיגי רב משתתפים בירושלים, את פרס החינוך היישובי לראש המועצה אלי אסקוזידו, צוותי החינוך וההוראה במועצה ולעוד 5 רשויות מקומיות במדינה: אילת, קרית ים, בית ג'אן, מ.א מטה אשר וערד.

הפרס היוקרתי ניתן למועצה בפעם השנייה בעשור, על השקעתה בחינוך ובביצוע תהליכים ייחודיים וחדשניים בתחום, הישגיה הלימודיים, החדשנות ופיתוח מודל ייחודי להקניית ערכי ציונות, מדינה וחברה.

 פרס חינוך עם כל הצוות החינוכי

הפרס הוא הוקרה על איכות ומצוינות, לצידה של השקעה מיוחדת בקידום מערכת החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. המועצה משקיעה בחינוך כ-60% מתקציב הרשות ובשנים האחרונות זה בא לידי ביטוי בהקמת יוזמות פורצות דרך בחינוך ביניהן: מרכז חינוך למחוננים ומצטיינים היחיד בארץ למגזר דתי - חרדי, מרכז מדעי אומנותי מרשים לילדי הגנים המשלב חדשנות עם מלאכות עתיקות ובית ספר חדש ''לב ברויאר'' המשלב ילדים מהחינוך המיוחד עם פארק אתגרי, בית קפה ועוד.

במסגרת הזכייה בפרס, הוענק לכל אחת מהרשויות פרס כספי בסך 100 אלף שקלים, אשר יושקעו בפרויקט חינוכי ברשות.

 

ראש המועצה אלי אסקוזידו אמר כי זהו אחד הימים המרגשים ביותר בחייו ואמר: "רק כשרואים את הברק בעיניים של צוותי החינוך אצלנו ואת הניצוץ שהם מצליחים להדליק בעיני התלמידים, ההורים והקהילה כולה מבינים עד כמה מערכת החינוך שלנו היא יוצאת דופן וייחודית.

הפרס הזה הוא של המועצה כולה ושל כל התושבים והוא הוכחה לכך שבעזרת הלב והאהבה שמעניקים בחינוך - מצליחים ובגדול. אני מודה ומצדיע לכל העוסקים במלאכה ולכל השותפים שלנו – יישר כוח לכולם".

 פרס חינוך ארצי מועצה אזורית נחל שורק

חברי ועדת הפרס סיירו במהלך השנה האחרונה במערכות חינוך ברחבי הארץ והתרשמו מהעשייה החינוכית ומהתרומה הערכית של ראשי היישובים ומנהיגותם החינוכית. "הם התרשמו במיוחד מהעובדה שצוותי החינוך במועצה פועלים מסביב לשעון לבניית תכניות חינוך חדשניות, בדגש על מעורבות אישית וחברתית לאורו של חזון החינוך היישובי".

מועצה אזורית נחל שורק זכתה להמלצה חמה מצד מנהלת המחוז גב' עמליה חיימוביץ, אשר אמרה כי זוהי זכות גדולה למחוז מרכז שרשות מתחומה זוכה להוקרה והערכה על ההצטיינות והעשייה החינוכית המוניציפאלית והמקצועית המתקיימת בה.

 

שר החינוך, נפתלי בנט, אמר בטקס: ״כוחה של מערכת החינוך הוא בשטח, במגע מול התלמידים וההורים. כל הורה מרגיש הכי טוב את החינוך בישראל דרך הילד שלו, וזוכי פרס החינוך היישובי עשו עבודה יוצאת מן הכלל כל אחד ביישובו".

 

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, אשר ערך בעצמו שורה של סיורים מקצועיים בנחל שורק ציין כי החינוך לערכים, למנהיגות חברתית, לחדשנות וליזמות - הם מאבני היסוד של חינוך במאה ה-21.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה