בשורה משמחת : משרד הכלכלה יפעל לחיזוק ופיתוח התיירות באזור יואב

$(function(){setImageBanner('0e71fb83-7595-4ad0-9c15-c3012111d64e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משרד הכלכלה באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, הודיע לראשת המועצה אזורית יואב על אישור הקמת פורום לקידום העסקים התיירותיים באזור. הפורום אשר ינוהל על ידי סניף מעוף בקרית גת בשיתוף עמותת תיירות שפלת יהודה, יציע למועצה ולאזור תהליך פיתוח של מוצר תיירותי אזורי, וזאת כחלק מהפיתוח הכלכלי של המרחב ועידוד הרכש המקומי.

סיור פורום תיירות אדיבות מעוף

אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום: "אנו במשרד הכלכלה והתעשייה, מבינים כי אחד המנועים המרכזיים לצמיחה  כלכלית באזור, הוא פיתוח מוצר תיירותי. יתרונות המרחב הכפרי של מועצה אזורית יואב יחד עם ההון האנושי ומרקם העסקים באזור, מאפשרים בנייה של מוצר תיירותי איכותי. פיתוח נכון ושיווק מתאים יאפשרו פיתוח עסקי איכותי שישפיע על האזור כולו".

במסגרת תכנית הפורומים העסקיים של משרד הכלכלה והתעשייה, הפועל בשיתוף הרשויות המקומיות, יוקם במועצה אזורית יואב פורום לעסקים תיירותיים באזור. הפרויקט להקמת פורומים פותח על מנת לפעול להגדלת ההזדמנויות העסקיות באזור, לסייע לעסקים בניהול עסק, לקדם שיתופי פעולה ולעודד את הרכש המקומי.

השבוע התקיים המפגש הראשון לפורום בו נכחו למעלה מ 20  בעלי עסקים תיירותיים מהאזור. המפגש כלל היכרות עם השותפים ובעלי העסקים. יחד הם דנו בפיתוח המוצר התיירותי ובהגדלת מרחב האפשרויות העסקיות ושיתופי הפעולה בתחום זה.

שי חיות מנהל סניף מעוף קריית גת :  אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם עמותת התיירות והמועצה האזורית יואב. אני שמח לפגוש שותפים המחויבים לקידום התיירות באזור. מגוון הכלים המקצועיים שמציע סניף מעוף קריית גת יחד עם המחויבות והשותפות של מועצה אזורית יואב ועמותת תיירות שפלת יהודה יניבו מוצר תיירותי איכותי שיחזק את העסקים ואת האזור כולו".

 

ד"ר מטי צרפתי-הרכבי, ראש מועצה אזורית יואב אמרה: "אנו שמחים על התמיכה ושיתוף הפעולה עם מעוף בהובלת פורום תיירות באזור, התיירות היא מנוע צמיחה כלכלי שיכול לשנות את פני האזור הן ברמת חיזוק העסקים הקטנים והן ברמת המיתוג האזורי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה