גאווה : 6 מדריכי הפנימיות מהדרום נבחרו למצטיינים של משרד החינוך

$(function(){setImageBanner('7f94b4a6-e47b-4070-9173-93397a8634eb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במסגרת אירוע הוקרה ייחודי למחנכי הפנימיות ברחבי הארץ הוענקו 12 תעודות הצטיינות והערכה למדריכי הפנימייה ואימהות הבית המצטיינים של השנה. כמחצית מהמצטיינים הם מאזור הדרוםה

השבוע (ביום ה' 19.9) נערך לראשונה טקס הוקרה ייחודי למחנכי הפנימיות במעמד שר החינוך, הרב רפי פרץ, מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב ומנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער, אילנה נולמן.

המצטיינים מאזור הדרום הם :

אילנה ריטר - כפר הנוער "קדמה" – מועצה אזורית יואב

אלעזר צפורי כפר הנוער "זוהרים" – בית ג'וברין

הלן וורקנש רדאי - כפר הנוער "קציני ים אשדוד" – אשדוד 

יניב אורן - פנימיית "עין גדי" – עין גדי

יצחק חי דהן - ישיבת "נוה הרצוג" – ניר גלים

תאמר אבו ג'עפר - כפר הנוער "נווה מדבר ניצנה" 

אילנה רייטר - כפר הנוער קדמה

אילנה רייטר עובדת בכפר הנוער קדמה משנת 2010. החזון החינוכי של אילנה דוגל באמונה באדם, אילנה מאמינה שהחניכים מסוגלים לגדול ולהיות בוגרים אחראים המטיבים לעצמם ולחברה. אילנה מודעת לעובדה שיכולת הכלה וקבלת האחר, זהו תהליך הלוקח זמן, במיוחד לאור הקשיים והמגבלות הנערמים בדרך.

היעד המרכזי של אילנה הוא להעניק לחניכים את מקסימום הכלים כדי שיצליחו לנהל את חייהם הבוגרים בכוחות עצמם. אילנה בוחרת במסרים חיוביים ומרבה לעודד את תלמידיה, מפרגנת להם ושמחה בהצלחותיהם.

אילנה רייטר - כפר הנוער קדמה

האירוע הינו ראשוני וייחודי מסוגו ונועד להוקיר תודה לאנשי החינוך העוסקים בתחום ההדרכה בפנימיות החינוכיות ועושים ימים כלילות לקידום רווחתם והצלחתם של תלמידי הפנימיות. הפרס האישי נועד להעצים את מחנכי הפנימיות ולחזק את ידיהם של העוסקים בתחום ההדרכה בחינוך פנימייתי.

במרחב החינוך הפנימייתי ניתן למצוא מגוון רחב של מוסדות בעלי מאפיינים ייחודיים וביניהם: כפרי הנוער המשלבים חינוך חקלאי, פנימיות המתמחות בספורט, מוסיקה, אומנות, חינוך ימי, חינוך סביבתי ועוד.

צילום:  סטס פטרס

מדריכי הפנימייה ואימהות הבית מתפקדים כמחנכים בפנימייה ושוהים במחיצת התלמידים בכל שעות פעילות הפנימייה. במסגרת עבודתם הם אמונים על החינוך החברתי והערכי של החניכים, קידום הישגיהם ומיסוד הקשר והשותפות עם ההורים. המדריך ואם הבית הינם הגורמים המשמעותיים והמשפיעים ביותר בתהליך חינוכו של התלמיד בפנימייה, עומדים במוקד העשייה החינוכית בפנימייה מסביב לשעון  24/7, ומהווים כמורי דרך וכמודל לחיקוי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה