הצטרפו למיזם : משחקיה חברתית לילדים בעלי צרכים מיוחדים בישוב נטע

$(function(){setImageBanner('32df40fc-0bf5-441a-92bc-6112c3854cf9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בישוב נטע אשר נמצא במועצה האזורית לכיש, החליטו לצאת במיזם התנדבותי קהילתי לקבלת האחר והשונה, ולהקים משחקיה חברתית לילדים בעלי צרכים מיוחדים - "הבית של יעל"

תושבי ישוב נטע החליטו לעשות  מעשה טוב  לטובת הקהילה, לשלב את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים .

הם רוצים שהילדים "המיוחדים" של השכנים ישחקו יחד עם הילדים שלהם, הם רוצים שהילדים שלהם ירגישו ויבינו מגיל קטן ש"האחר הוא אני" ושהשילוב עם ילדים עם צרכים מיוחדים הוא הדבר הכי טבעי שיש.

אז הם מריצים מיזם שבו הילדים ישחקו יחד בלי ההבדלים שנראים מבחוץ, אלא יחד מלב אל לב כמו שרק ילדים יודעים, הם גם דאגו שיהיו אנשי מקצוע מבוגרים שיהיו שם כדי שההורים של אותם ילדים מיוחדים יוכלו לשלוח בלי דאגות את האוצרות שלהם שהם כ"כ עסוקים בלשמור עליהם, ולהנות מקצת זמן פנוי ושקט נפשי.

את כל זה הם מקדישים לזכרה של יעל יעקבוביץ' ז"ל שנפטרה לפני שנה והיוותה סמל בקהילה  והם קוראים למיזם "הבית של יעל"

יעל יעקובוביץ' לבית לפידות לאחר התמודדות עם מחלת הסרטן., בת 45 במותה, אם לשלושה בנים, הייתה מורה ומחנכת והעמידה תלמידות הרבה. עבור יעל הייתה משימת החינוך שליחות ודרך חיים, והיא התמסרה לה באהבה רבה.מיזם התנדבותי שעיקרו סיוע למשפחות עם ילדים בעלי מוגבלויות שונות. לאחר פטירתה של יעל שכנתנו היקרה, היה זה אך טבעי להקדיש את הפעילות לזכרה.

המטרה לאפשר למיזם להתממש  ולהקים משחקייה חברתית שתשלב פעילות עבור ילדי הישוב בגילאי גן ושכבות גיל נמוכות מבית הספר היסודי ועבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים הגרים בישובים הסמוכים. מיזם זה מהווה המשך לדרכה המיוחדת של יעל. דרך של אהבת אדם ואהבת ילדים, דרך של נתינה וחסד מתוך יצירתיות ושמחה.

לפרטים ותרומה לחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה