חילוץ תלמידים מבית ספר אמונים בשל הצפה

$(function(){setImageBanner('82b5821c-5c58-4d3e-8e0f-d9afd3a6b10a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שוטרי ולוחמי משמר הגבול במשטרת ישראל מסייעים בהוצאתם של תלמידים מביה"ס ביישוב אמונים במועצה אזורית באר טוביה

במושב אמונים במועצה האזורית באר טוביה נעשו בשעות הצהריים פעולות לחילוץ עשרות תלמידים מבית ספר רגבים.זאת מאחר שכל השבילים לבית הספר הוצפו והגישה למקום נחסמה. התלמידים פונו למקום מבטחים בסירות ובטרקטורים. 

בהודעה שהועברו להורי התלמידים, לפני תחילת הפינוי, נכתב: "הורים יקרים, בעקבות הגשם הרב שירד הצירים המובילים אל בית הספר מוצפים וחסומים כעת. כל התלמידים נמצאים בפעילות עם הצוות בחדר מחומם". צוותי הכיבוו הגיעו למקום על מנת לסייע בפינוי שבילי הגישה.

שוטרי ולוחמי משמר הגבול במשטרת ישראל מסייעים בהוצאתם של תלמידים מביה"ס ביישוב אמונים שליד אשדוד-* עם סיום יום הלימודים בביה"ס שביישוב, החלו פעולות להוצאתם הבטוחה מהמקום על ידי גורמי המועצה האזורית ובסיוע שוטרי ולוחמי מג"ב במשטרת ישראל. עד כה לא ידוע על נפגעים כתוצאה מהצפות ומזג האוויר באזורנו. 

דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום נמסר: מושב אמונים-הצפות כ 50 תלמידים נמצאים כרגע בבית ספר במושב אמונים ומחולצים מבית הספר ע"י לוחמי האש ואזרחים אשר מסייעים. בית הספר אינו מוצף אך סביבתו מוצפת בגובה רב כך שמעבירים את התלמידים לעגלת טרקטור בכדי להעבירם למקום מבטחים 

מפקד מחוז דרום אל"ם יוסי כהן בסיוע בפינוי ילדים מבית ספר "רגבים" שהוצף במושב אמונים שבדרום

מפקד מחוז דרום אל"ם יוסי כהן : "אנו פועלים בשטח לצד ארגוני החירום והרשויות המקומיות במטרה לסייע לאזרחים בכל הנדרש"

כוחות משטרת ישראל פרוסים ביממה האחרונה בכוחות מתוגברים ברחבי הערים והיישובים על מנת לסייע ולתת מענה מהיר לכל תרחיש שיתפתח כתוצאה ממערכת הגשמים שפוקדת את מדינת ישראל בימים אלו. אנו שבים ומזכירים לציבור כי יש לנהוג בזהירות הן בצירי התנועה והן בהתנהגות במרחב הפתוח על מנת למנוע סיכונים מיותרים לחיי אדם.

צילומים דוברות כב"ה ומשטרת ישראל : 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה