כנס פיצויים בחירום לעסקים בעוטף עזה

$(function(){setImageBanner('52ba60d4-db73-419f-b1af-4d98bf91b0b2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משרד הכלכלה והתעשייה, באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומעוף סניף שדרות ועוטף עזה, יוזמים כנס מיוחד לעסקים וליזמים בעקבות המצב הביטחוני.

כנס חשוב זה מתקיים לראשונה ביוזמה של המועצה האזורית אשכול, בראשות גדי ירקוני אשר יחד עם מעברים נגב מערבי ועמותת התיירות שקמה הבשור, הרימו את הכפפה וייזמו כנס ראשוני, חשוב ומיוחד במינו, לטובת עסקי התיירות של האזור.

בכנס יגיע  מר אמיר דהן, מנהל קרן הפיצויים של רשות המיסים, יתקיים על מנת להסביר ולפרט בפני התושבים את זכויותיהם ואת הדרך באמצעותה הם יכולים להגיש בקשה לפיצויים.

הכנס נערך לאחר תקופה ארוכה של מציאות ביטחונית רעועה, במהלכה עסקים רבים בעוטף עזה דיווחו על פגיעות ישירות ועקיפות בעסקיהם, המקשות על ההתנהלות העסקית השוטפת.


שרית מנשקו, מנהלת סניף מעוף ועוטף עזה, מספרת שהפגיעה בעסקים אכן מורגשת באופן משמעותי, "בשל כך, במהלך השנה האחרונה", מספרת מנשקו, "עברנו בין העסקים ושמענו מהם על הצרכים להם הם זקוקים ועל הסיוע שהיו מעוניינים לקבל מאתנו. הסוגים השונים של העסקים והמורכבות של סוגי ומרכיבי הטרור מקשים לגבש פתרון אחד שיעיל עבור כלל העסקים, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, באמצעות זרוע הביצוע בשטח, מעוף שדרות עוטף עזה, מצאה וגיבשה מתווה חכם ותכנית הערכות לשעת חירום המהווה סיוע משמעותי ואפקטיבי, הנשען באופן ישיר על התובנות של בעלי העסקים בשטח.

בנוסף, העלו בעלי העסקים את הקושי והבלבול בהליך הגשת המסמכים לתביעות פיצויים מול הרשויות.

המפגש צפוי להיות פרקטי ויעיל" אומרת מנשקו, "במהלך הכנס יזכו בעלי עסקים לשמוע על כל הכלים אותם הם זכאים לקבל מטעם מעוף ועל אופן הגשת מסמכי הפיצויים בצורה קלה וברורה."

במסגרת התוכנית והפתרונות המוצעים יקבלו בעלי העסקים ליווי של אנשי מקצוע, סדנאות מקצועיות ותוכניות אופרטיביות שיכינו את העסקים באופן המיטבי לכל תרחיש.

סניף מעוף ממוקם במרכז העיר שדרות ומהווה בית מקצועי לכלל העסקים בעוטף.

 להרשמה לחצו 

 שריפה בעוטף עזה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה