הכפר החדש בניר עוז

$(function(){setImageBanner('406f677d-17af-40d1-a26f-f1901f3ba5af','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

את פתיחת שנת הלימודים האקדמית ציינו בארגון קדמה בהשקת הכפר החדש בניר עוז.
לרגל פתיחת השנה, קיימו הסטודנטים והסטודנטיות את שבוע קדמה .
מאות סטודנטים מכפרי הסטודנטים של קדמה מרחבי הארץ התאספו יחד כדי להכיר את הקהילה ואת חבריהם, להתנדב, לחבור לקהילה ועוד.
השנה בחרו הסטונדטים להתנדב ולשקם את יערות קק"ל, לטפח את שטחי הקיבוץ ועוד וקיימו סדרת מפגשים עם אנשי עוטף עזה על חשיבות ההתיישבות והכוח שלהם כצעירים לחיזוק הישובים בגבולות מדינת ישראל.

במסגרת הפעילות הסטודנטים שיקמו את היערות באזור, נקטו פעולות למניעת שריפות, שיפצו את כפר הסטודנטים החדש וקיימו אירועי תרבות בכל ערב אליהם היו מוזמנים כל תושבי האזור.

הקמת הכפר בניר עוז היא חלק מהחזון של קדמה לפתח התיישבות צעירים לחיזוק ההתיישבות בגבולות מדינת ישראל: המזרחי, הצפוני והדרומי, והענקת הזדמנות לצעירים להיות שותפים פעילים בסיפור הציוני, והיא צעד משמעותי לחיזוק העוטף.

קרדיט תמונות: Funia - Digital & Beyond

מבין המבקרים שפגשו את הסטודנטים: לוחם האש צ'רלי מור-יוסף מקק"ל, מאור מינץ, מנהל קהילת קדמה ביישוב חולית, ראש מועצת חבל אשכול גדי ירקוני ועוד. במסגרת האירוע התקיימה הופעה של אלון אולארצ'יק בקיבוץ.

כפר הסטודנטים ניר עוז הוא כפר הסטודנטים ה-7 שהקים ארגון קדמה. הארגון עתיד להתרחב לרשת כפרים בצפון ורשת כפרים בדרום לצד הקמת קהילות צעירים לבוגרים שמחפשים הזדמנויות חדשות להתיישב. 

קרדיט תמונות: Funia - Digital & Beyond

תירא-אל כהן, מנכ"לית ארגון קדמה: "שבוע קדמה הוא שבוע בו מגיעים מכלל כפר הסטודנטים של קדמה בהתיישבות בכלל מדינת ישראל למוקד אחד כדי לחזק ולתת כוח לאזור מסוים.

השנה בחרנו להרים את שבוע קדמה בעוטף עזה בקיבוץ ניר עוז, שבו הוקם בחודש האחרון כפר סטודנטים חדש. מול הטרור הפסיכולוגי שחווים תושבי עוטף עזה, שבוע קדמה הוא שבוע של אור ויצירה. אנו מקווים שזו תהיה פתיחה טובה לשנה אקדמית של עשייה פורה למען הישובים והקהילות."
קרדיט תמונות: Funia - Digital & Beyond

קדמה הינו ארגון העוסק בחיזוק ההתיישבות הכפרית באזורי הספר של מדינת ישראל באמצעות כפרי סטודנטים, ארגון נוער ושנת שירות. הסטודנטים והשינשינים מובילים מגוון רחב של פרויקטים חברתיים ביישובי הסביבה בתחומי החינוך, הקהילה והחקלאות. ארגון קדמה מורכב מקהילה צעירה ומגוונת של צעירים הרוצים ליזום, ליצור ולהזרים דם צעיר ליישובים המרוחקים ובעלי החשיבות הלאומית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה