מגיעים לפסטיבל דרום אדום - היערכות משטרה בכל מוקדי הבילוי והנחיות לציבור

$(function(){setImageBanner('d61a6556-932e-421c-a4ce-a99752deec6c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משטרת ישראל נערכת לקראת סוף השבוע השני של פסטיבל "דרום אדום" המתקיים ברחבי הדרום הפורח במהלכו צפויים לפקוד את הדרום אלפי מטיילים מגדול ועד קטן. במשטרה שבים וקוראים לציבור לצאת ליהנות בטבע ובמסלולי ההליכה השונים אך חשוב מכך להקפיד ולהישמע להנחיות הבטיחות.

המחוז הדרומי במשטרה ממשיך גם בסוף השבוע הקרוב בהיערכות נרחבת במסגרת פסטיבל "דרום אדום" המתקיים במהלך חודש פברואר וזאת לאחר שבסוף שבוע האחרון פקדו את אתרי הטבע ומסלוליו עשרות אלפי מטיילים. במסגרת היערכות המשטרה בשיתוף כוחות הביטחון השונים, כוחות החירום וההצלה, בה ייטלו חלק עשרות שוטרים, מתנדבים ולוחמי יס"מ ניתן דגש לשמירת ביטחון הציבור, היבטי תנועה וסדר בצירים הסמוכים למוקדי הבילוי והטיולים תוך פיקוח והזרמת התנועה במוקדים הקריטיים.

דוברות משטרה

גם השבוע שבים במשטרה וקוראים לציבור הרחב לצאת וליהנות ממרבדי הכלניות בטבע ומאירועי הפסטיבל השונים. מנגד, מדגישים במשטרה כי יש להקפיד על מספר כללי בטיחות שישמרו על ביטחונם, בטיחותם ושלום חייהם-

חפצים חשודים:
במידה ומבחינים בחפץ חשוד, לרבות עפיפונים, בלונים ופריטי אמל"ח, יש להתרחק ולהרחיק סקרנים, לחייג 100 ולהזעיק את כוחות המשטרה. חבלני משטרת ישראל דרוכים לטפל בכל דיווח שכזה במקצועיות השמורה להם בלבד.

נהיגה זהירה:
התאימו את נסיעתכם לתוואי הדרך ולהימצאות מטיילים רבים בסביבתכם. האטו את המהירות, היו ערניים והימנעו ממעשים הגורמים להיסח דעת. הקפידו על ציות לחוקי התנועה, חיזרו הביתה בשלום. מומלץ להסתייע ביישומון "waze". מידע נוסף על אתרים, פעילויות פסטיבל "דרום אדום" ודרכי הגעה ניתן למצוא באתר- www.habsor.co.il .

חיק הטבע:
רצוי לתכנן את מסלול הטיול מראש. יש להצטייד במכשיר טלפון נייד וסוללה מוטענת. הצטיידו בכמות מים מספקת לכל אדם. טיילו אך ורק במסלול ההליכה המסומן ובמקומות המאושרים לכך. כבדו את הטבע ושמרו עליו. בחלקם של מסלולי הטיול הוצבו שלטי אזהרה המורים כי "חל איסור מעבר", יש להקפיד ולהישמע להנחיה זאת למען ביטחונכם. כמו כן, ידע הציבור כי כניסה לשטחים חקלאיים מהווה עבירה פלילית, מחד, ופוגעת בפרנסתם של תושבי הדרום, מאידך. יש להימנע בכניסה לשטחים חקלאיים שאינם כחלק ממסלולי הטיול ומרבדי הפריחה האדומה בימים אלו.

דוברות משטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה