משרד הכלכלה בשיתוף עיריית שדרות מקדם יזמות טכנולוגית בשדרות ועוטף עזה

$(function(){setImageBanner('2324431f-d12c-4d1b-a493-f145bd6fdcf0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אקסלטור מעוף שדרות ועוטף עזה מופעל על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף שדרות ועוטף עזה בניהולו המקצועי של טל כתרן, מנטור מוביל בתחום ליווי מיזמים טכנולוגיים.
היזמים שיתקבלו לתוכנית ייהנו מהדרכות מקצועיות, ליווי צמוד של מנטורים בכירים מתעשיית ההייטק הישראלית וחיבור למשקיעים פוטנציאליים, כל זאת על מנת לקדם הקמת 'מיזמי סטארט-אפ'  באזור ולסייע להם בגיוס השקעות ופיתוח מוצרים טכנולוגיים ברמה גבוהה

צילום תומר שונם

האקסלרטור הינו תוכנית האצה למיזמים טכנולוגיים האורכת כחצי שנה ומציעה למשתתפים מעטפת מקצועית תומכת, ליווי והכוונה בהקמת המיזמים וקידומם אל עבר שוק המטרה, תוך סיוע באיתור לקוחות, שיתופי פעולה וגיוס השקעה ראשונה.

האקסלרטור בשדרות ועוטף עזה הוא חלק מתוכנית אקסלרטורים רחבה הפועלת במימון משרד הכלכלה.

במסגרת התוכנית הוקמו  כ-20 אקסלרטורים ברחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת אשר מופעלים ע"י מערך מעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים בשיתוף הרשויות המקומיות. אביה רחבלסקי שמש,  מנהלת מאיץ שדרות ועוטף עזה:  התכנית של האקסלרטור ליזמים בשדרות ועוטף עזה חשוב מאוד ונעשה בשיתוף עם עיריית שדרות, לראש העיר אלון דוידי ומנכ"ל העירייה חשוב לפתח יזמויות וליצור סביבת אקו-סיסטם של חדשנות טכנולוגית  באזור.

באזור פועלות תעשיות טכנולוגיה והייטק וקיים ערך מוסף לנוכחות של מכללת ספיר שפועלת באזור כגוף אקדמיה. עכשיו מה שנשאר הוא להתחיל את תכנית האקסלרטור ולקדם את האקו סיסטם האזורי.

אתם היזמים והיזמיות יכול לשנות את פני המציאות באזור בפרט ובעולם הסטארט-אפ ככלל". טל כתרן, מנהל המקצועי של תכנית SID-Tech והאקסלרטור של שדרות ועוטף עזה, העביר הרצאה במהלך המפגש לגבי המשמעות של להיות "סטארטפיסט" - הקשיים, משמעות של גיוס משקיעים והצורך לרתום אותם למיזם האישי שלך. 

 "אני מצפה מכם, המשתתפים העתידיים בתכנית האקסלרטורים להיות המנהלים של המיזם, להוביל אותו, להיות פרזנטורים שלו ולחיות אותו כדי שתוכלו למצות את כל התהליכים השונים שתעברו" אמר טל כתרן למועמדים הפוטנציאלים.   אפי מחלב, מנהל מרחב מעוף דרום: "אני גאה מאוד בתוכנית האקסלרטור העומדת לצאת בעיר שדרות ועוטף עזה.

ההבנה כי פיתוח טכנולוגי, יצירתי של תושבים, החושבים מחוץ לקופסא היוצרים סטרטאפים חדשים הם אלו המהווים את החוסן הלאומי, אנו במעוף מרחב דרום נמשיך לתמוך, לסייע ולתרום מהידע והניסיון שלנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה