מ.א נחל שורק זכתה בפרס החינוך הארצי

$(function(){setImageBanner('56ee2d2f-5b03-4b7a-8d3a-b3b9d3e3056e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ההשקעה בחינוך משתלמת! בהודעה מרגשת הודיע בשבוע שעבר שר החינוך נפתלי בנט כי מ.א נחל שורק זכתה בפרס החינוך הארצ, את ההודעה על כך קיבל בשבוע שעבר ראש המועצה אלי אסקוזידו בטלפון מהשר אשר חילק מחמאות רבות להישג.

בין השאר אמר שר החינוך, נפתלי בנט לראש המועצה: ״מערכת החינוך שלכם היא מערכת החינוך הטובה ביותר במדינת ישראל. הפרס מוענק על ההצטיינות, על המצוינות ועל הזכות להיות שותפים מלאים בחינוך דור העתיד. המנהלים וצוותי ההוראה משמשים דוגמא ומופת לכולנו ולשאר הרשויות בישראל, ואני מודה להם על כך״.

 מ.א נחל שורק

ראש המועצה אלי אסקוזידו על הזכייה: "אנחנו לא מופתעים כי מערכת החינוך במועצה עושה מעל ומעבר למצב את עצמה כמערכת צומחת ומצמיחה בעזרת אנשי החינוך במוסדות, בעזרת עובדי ומנהלי החינוך במועצה ובזכות האמון של התושבים. המעמד מרגש שבעתיים והפרס הוא בהחלט של כולנו. בשנה האחרונה השקענו בחינוך כמחצית מתקציב המועצה''. 

 

ראש המועצה אלי אסקוזידו הודה לשר על ההודעה והזכייה ואמר לו כי זהו אות הוקרה והערכה להשקעה העצומה שלנו במערכת החינוך. 

 מ.א נחל שורק

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "חינוך לערכים, למנהיגות חברתית, לחדשנות וליזמות - הם מאבני היסוד של חינוך במאה ה-21. בזכות פועלם של אנשי חינוך מעולים ומצטיינים, ברשויות הזוכות בפרס החינוך היישובי, מערכת החינוך תמשיך להצעיד את בוגריה ואת המדינה לשגשוג ולצמיחה. אני מברך את בתי הספר על התרומה הנפלאה והעשירה שלהם למערכת, שמהווה סמן דרך למצוינות חינוכית".

ביחד עם מועצה אזורית נחל שורק זכו עוד חמש רשויות בסך הכל במדינה בפרס ובמסגרת הזכייה בפרס, יוענק למועצה פרס כספי בסך 100 אלף שקלים, אשר יושקע בפרויקט חינוכי ברשות. 

 מ.א נחל שורק

חברי ועדת הפרס שביקרו אצלנו לפני כחודשיים התרשמו שנחל שורק פועלת מסביב לשעון לבניית תכניות חינוך חדשניות בדגש על מעורבות אישית וחברתית, וטיפוח אקלים מיטבי. בשנה האחרונה הקמנו במועצה את מרכז ברקת למחוננים ומצטיינים, את בית ספר ''לב ברויאר'' לשילוב ילדי חינוך מיוחד במערכת החינוך, מרחבי למידה עשירים ומגוונים, פרויקט מדעים ורובוטיקה בשילוב עם הטכניון ומרכז חדשני למדעים ואומנויות לילדי הגנים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה