נתפסה חוליית גנבים שפרצה לבית במושב גיאה

$(function(){setImageBanner('8c900ca5-44d3-4511-b028-c0261c99e6da','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בתום מרדף משטרתי, עצר בשבוע שעבר רס"ב שלומי מגוז, השוטר הקהילתי של המועצה האזורית חוף אשקלון, בסיוע משטרת שדרות ואשקלון, חוליית פורצים שגנבה תכשיטים בשווי אלפי שקלים מבית במושב גיאה. "הערנות של התושבים למתרחש סביבם היא חלק בלתי מבוטל מהאופן החיובי שבו הסתיים האירוע", התייחס רס"ב מגוז לאירוע

בשעות הצהריים, בשבוע שעבר, דווקא בשעות שבהן כמעט ולא עולה החשש לפריצת גנבים, התקבל דיווח במוקד 100 לפיו שני חשודים פרצו לבית במושב גיאה ושדדו מהמשפחה תכשיטים בשווי אלפי שקלים.

השוטר הקהילתי של המועצה האזורית חוף אשקלון, רס"ב שלומי מגוז, פתח במרדף אחר חוליית הפורצים בסיוע מסוק וכוחות משטרתיים מתחנת שדרות ואשקלון. בדרכו למוקד הקריאה, על הגשר המוביל למושב בית שקמה, נתקל רס"ב מגוז ברכב של הפורצים שדהר מולו במהירות.

השוטר הקהילתי של חוף אשקלון לא היסס ופתח מיד במרדף אחר הרכב תוך שהוא מזעיק כוחות נוספים מתחנת אשקלון ושדרות בפיקודם של קציני אג"מ משתי תחנות המשטרה.

דוברות מ.א חוף אשקלון

לאורך המרדף נסעו החשודים בפראות בכביש 4 תוך שהם מסכנים את חיי הנוסעים בכביש והם נבלמו רק לאחר שהתנגשו עם רכבם בגדר בשולי הכביש הסמוך לקיבוץ ניצנים. רס"ב מגוז, אשר שמר על קשר עין עם החשודים לאורך כל המרדף, חתר למגע ועצר את אחד מהחשודים בזמן שהשני הספיק להימלט. "הערנות של התושבים למתרחש סביבם היא חלק בלתי מבוטל מהאופן החיובי שבו הסתיים האירוע", סיפר רס"ב מגוז, "נקודת המשטרה במועצה האזורית חוף אשקלון ערוכה לכל תרחיש ומענה מהיר ביחד עם מענה מבצעי של כוחות נוספים מתחנות ויחידות המשטרה הסמוכות".

ראש המועצה, איתמר רביבו וקב"ט המועצה, אמנון זיו, העניקו לרס"ב שלומי מגוז תעודת הוקרה עבור נחישותו. "בזכות גבורתו של שלומי הסתיים האירוע במעצר של אחד החשודים, ובכך נמנעו התפרצויות נוספות", התייחס ראש המועצה והדגיש: "שיתוף הפעולה היעיל בין התושבים לבין השוטרים מנע את המשך הפעילות של החוליה בתחומי המועצה".

ראש המועצה, איתמר רביבו, קב"ט המועצה, אמנון זיו ורס"ב שלומי מגוז

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה