על רקע הפסקת האש תושבי הדרום יצאו להפגין

$(function(){setImageBanner('fa299555-ffab-431a-bd03-ba434bf4f5ce','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

על רקע הפסקת האש שנכנסה הלילה לתוקף לאחר ירי הטילים על יישוביי הדרום בימים האחרונים, התכנסו מאות תושבי הדרום היום (ג') בצומת ניר-עם להפגנה שנערכה בתמיכת הפרויקט לניצחון ישראל שבה הם קראו לממשלה ולמערכת הביטחון להגיע להכרעת חמאס ולפעול בתקיפות יתר נגד הטרור העזתי

פרויקט הניצחון הישראלי

"אנחנו מחזקים את כוחות הביטחון והדרג המדיני וקוראים להם שלא לעצור עד שהרקטה האחרונה בעזה תושמד ועד שאחרון המחבלים יסיים את חייו", אומרים מארגני ההפגנה, "שבענו מהבטחות, הגיע הזמן למעשים. אחרי שנים ארוכות של טרור ופחד - הגיע הזמן להכרעה ברורה. אויבים מביסים, לא מכילים".

בנוסף, הם דרשו מהדרג המדיני להחמיר את תגובתו אל מול החמאס והטרור הפלסטיני ולהכריעו, על מנת שיוכלו להפסיק את שגרת החיים של "סבב נוסף" וכדי שילדיהם יוכלו לגדול בשקט וללא פחד.

במהלך ההפגנה, קיימו תושבי הדרום צעדה שבמהלכה הסתובבו עם מטריות ממותגות שנשאו את הכיתוב 'עוצרים את הטפטוף הבא'.

נוה דרומי, מנכ"לית 'פורום המזרח התיכון - ישראל' שמפעיל את "פרויקט הניצחון הישראלי": "תושבי הדרום התרגלו לחיים במקלטים, ילדי הדרום הוכרחו ממזמן לוותר על ילדותם וללמוד לחיות תחת אש ובינתיים אנחנו ממשיכים להסכים להפסקות אש. לאחר ניסיונות רבים של הסדרה שכשלו, הגיע הזמן להכריע את החמאס במובן הצבאי, המדיני והכלכלי על מנת להבטיח שקט לתושבי הדרום ובפרט לאזרחי ישראל. תפקידה של ישראל, עכשיו יותר מתמיד, היא לתקוף את החמאס והג'יהאד האיסלאמי ולהעביר מסר ברור וחזק לא עוד היענות וסבלנות מצדנו לטרור."

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה