ראש הממשלה בפגש עם ראשי רשויות עוטף עזה "נערכים למבצע רחב היקף"

$(function(){setImageBanner('fb231a5f-c4ea-4fae-adad-3e95b2c5e37c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פורום ראשי רשויות עוטף עזה נפגשו היום (16.2) עם ראש הממשלה ויו"ר תנועת הליכוד, בנימין נתניהו. בסיום הפגישה ציינו ראשי הרשויות: "הסברנו לראש הממשלה את המצב בשטח. אנו מצפים לראות שינוי במדיניות מול ארגוני הטרור ברצועת עזה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו. צילום: יואב דודקביץ'

בפגישה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין וראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן.

ראשי הרשויות הבהירו  כי העובדה שישראל נמצאת בתקופת בחירות שאינה נגמרת, לא יכולה לגרוע, ולו במעט, מהשמירה על בטחון 60,000 אזרחי מדינת ישראל המתגוררים בעוטף עזה ושדרות.

ראשי הרשויות הציגו בפני ראש הממשלה את מסמך ההבנות לקידום יישובי עוטף עזה ויצירת יציבות ביטחונית ושקט ארוך טווח לאזור.

ראש הממשלה חתם על המסמך ואף התייחב להכניס את סעיפיו לקווי היסוד של הממשלה. בכך הצטרפה תנועת הליכוד לשורה של מפלגות מכל הקשת הפוליטית שחתמו על המסמך בחודש האחרון.

ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות: "בשנתיים אחרונות אנחנו במלחמה שלא ניתן להתעלם ממנה יותר. רק בחודש האחרון ספגנו ירי של עשרות רקטות ובמקביל טרור הבלונים מהרצועה הופך חמור יותר ומסוכן יותר.

כל דיבור על הסדרה הוא מנותק לחלוטין מהשטח. המציאות שבה חיים התושבים שלנו, היא לא מציאות מוסרית והיא איננה יכולה להמשיך ולהתקיים. יותר מכל דיווח או מסמך בירוקרטי, אנחנו, ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות, מביאים את הקולות האמיתיים של הציבור.

אם מדיניות ההכלה לא תשתנה, יישובינו יתקשו להמשיך לצמוח ולגדול, והמגמה המבורכת של השנים האחרונות תיעצר. אנו מצפים לראות שינוי במדיניות מול ארגוני הטרור ברצועת עזה."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה