שרת המשפטים הגיעה לביקור במועצה האזורית חוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('602f47aa-f8a2-417a-b1a6-79d92d0177fb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, אירח הבוקר את שרת המשפטים איילת שקד ואת אלונה ברקת. רביבו סקר בפני השרה את האתגרים שבפניהם ניצבת המועצה וביקש את עזרתה בעניין. "אני שמחה שמרגישים רוח חדשה במועצה ויש אוזן קשבת לכולם", אמרה שרת המשפטים.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, אירח הבוקר (ב') את שרת המשפטים איילת שקד ואת אלונה ברקת לפגישת עבודה.

בישיבה, בה השתתפו נציגים מישובים שונים במועצה, הועלו מספר נושאים הקשורים לחקלאות, לעוטף עזה, להתיישבות העובדת ולאתר הקרווילות בניצן, הדורשים התערבות ממשלה והסרת חסמים בירוקרטיים.

השרה שקד ציינה בפתח דבריה כי היא מגיעה להיכן שהיא יכולה לסייע ואמרה: "אני שמחה שמרגישים רוח חדשה במועצה ויש אוזן קשבת לכולם". השרה שקד עמדה על העובדה שהמועצה מגוונת ומורכבת מקהילות רבות ואמרה: "אני מאמינה בשותפות אמיתית בין דתיים וחילונים והמועצה שלכם מוכיחה את זה בצורה מאוד יפה. אני, באופן אישי, מאוד קשובה לבעיות ההתיישבות העובדת והחקלאים. אני יודעת שהמצב לא פשוט ואשמח לשמוע מהן הבעיות ואיפה ניתן לעזור גם עכשיו וגם בממשלה הבאה".

צילום יאיר הרוש

כשנשאלה שרת המשפטים באילו תיקים היא מעוניינת (לאחר הבחירות לממשלה), השיבה: תיק המשפטים ותיק האוצר. על אלונה ברקת אמרה כי התכנית היא שלאחר הבחירות היא תקבל תיק הקשור גם לנגב, כדי להוות כתובת לתושבי הדרום. ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ביקש את התערבות השרה בנושאים הקשורים לעוטף עזה, למושבים, לענף החקלאות ולסיום הטיפול בכל הקשור לאתר הקרווילות ולמפוני גוש קטיף.

נושא נוסף שעלה הוא בקשה מממשלת ישראל לממן ולתקצב את חוף זיקים, חוף הים היחידי בישראל שהוא באיזור עוטף עזה. הבקשה נובעת גם מטעמים ביטחוניים.

"שמחתי לפגוש את שרת המשפטים שקד ואת אלונה ברקת. אני סמוך ובטוח שהמועצה תקבל את הסיוע הנדרש מהממשלה במגוון הסוגיות עליהן עמדנו בביקור היום", אמר ראש המועצה.

צילום יאיר הרוש

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה