תושבי הדרום מפגינים בצומת עזריאלי בתל אביב

$(function(){setImageBanner('95d22cc8-630e-40b9-af2f-bdcd56bd9085','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אמש מעל 1000מפגינים חסמו את צומת עזריאלי בתל אביב, להפגנה הגיעו לא רק תושבי הדרום גם אזרחים מרחבי הארץ והביעו תמיכתם , באותו הזמן ראש הממשלה, הבטיח סיוע בפגישה עם ראשי הרשויות של העוטף

צילום צביקה פלדמן

צילום צביקה פלדמןבזמן שאזרחים רבים הגיעו להפגין בדרישה לפתרון ארוך טווח למצב הביטחוני בו תושבי הדרום שרויים, נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון, שר הפנים אריה דרעי, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט ואלוף פיקוד הדרום הרצי הלוי עם ראשי רשויות מעוטף עזה, בלשכת ראש הממשלה בירושלים. 

בפגישה שנערכה  הציגו ראש הממשלה, הרמטכ"ל ומפקד פיקוד הדרום את המאמצים הצבאיים הנעשים נגד הטרור מעזה.

בין הנושאים שעלו בפגישה הם הציגו תוכנית שתתן חוסן ליישובי עוטף עזה. התוכנית, שתובא לאישור הממשלה בשבועות הקרובים, כוללת חיזוק רפואת החירום, החינוך הלא-פורמלי, שירותי הרווחה והענקת מענקים ביטחוניים לרשויות לשם עזרה בתפקוד השוטף. כמו כן, יינתנו תוספות במכסות הטלה וחלב לחקלאים בעוטף, סבסוד מעונות יום ועוד.

נתניהו אמר לראשי הרשויות: "אנחנו עדיין בעיצומה של מערכה. זה לא נגמר". ‏ראשי הרשויות יצאו מעודדים אחרי הסקירה הביטחונית שניתנה על ידי הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הדרום. לתחושתם, צה"ל עושה הכול להחזיר את השקט לדרום.

תושבי הדרום והאזרחים שבאו להפגין  בתל אביב זעקו: "ביבי תתעורר, הדרום בוער", ושרו "תנו לגדול בשקט" הרימו שלטים והדגישו ש"דין עוטף עזה הוא שווה בדיוק כדין תלאביב" ,"תושבי הדרום הם לא סוג ב'". הם הפעילו במהלך ההפגנה  הפעילו המפגינים אזעקה ונשכבו על הקרקע,זאת  כדי להמחיש את מה שהם עוברים למעלה מ17 שנה. 

צילום צביקה פלדמן

צילום צביקה פלדמן

צילום צביקה פלדמן

צילום צביקה פלדמן

צילום צביקה פלדמן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה