חיילים תושבי עוטף עזה מקבלים אות הצטיינות לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל

$(function(){setImageBanner('912208c5-1a5a-4799-b0aa-89df8f93a0fc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

השבוע התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם סמ"ר הדר בן לולו, סמל שני בר אילן ורב"ט ג' תושבי הדרום

סמ"ר הדר בן לולו, מפעיל צמ"ה בחטיבה הדרומית, מתגורר במושב מסלול בעוטף עזה

סמ"ר הדר בן לולו, בן 20 ממושב מסלול, התגייס בנובמבר 2016 לחיל ההנדסה הקרבית, עבר הכשרה של 8 חודשים בבהל"צ ולאחר מכן שובץ כמפעיל צמ"ה בחטיבה הדרומית.

מפעילי הצמ"ה בחטיבה אחראים על הבלימה המבצעית וארגון מרחב הלחימה, ״העבודה שלנו היא סביב השעון, יש לנו המון אחריות על הכתפיים, אין התפשרויות הכל חייב להיות בצורה הטובה ביותר, המדויקת והמהירה ביותר״, אומר הדר.

עוד מספר על תפקידו: ״אני חושב שהתפקיד שלי מאוד משמעותי, גם בגלל ייחודיות הקו, ההתעסקות כל הזמן בעבודה מבצעית, והעניין שיש בתפקיד".

על תפקודו יוצא הדופן קיבל הדר אות הצטיינות ממפקד החטיבה הדרומית, " שמחתי שגיליתי שאני מצטיין כיף לדעת שיש הערכה לכל העבודה הקשה", אומר.

סמר הדר בן לולו

 סמל שני בר אילן, חפ"ק סמח"ט ואחראי לשכה בחטיבה הדרומית, מתגורר בקיבוץ כפר עזה

סמל שני בר אילן מקיבוץ כפר עזה, למד בתיכון שער הנגב והתגייס באוגוסט 2017, שני עבר טירונות בחוות השומר ולאחר מכן שובץ בחטיבה הדרומית כע' קצין המבצעים של החטיבה, לאחר מכן עבר תפקידים שונים ובסוף קודם לתפקידו הנוכחי.

"התפקיד בלשכה הוא מאוד אינטנסיבי, אני משרת גם כחפ"ק של הסמח"ט וגם כאחראי הלשכה, אני מאוד מרוצה מהתפקיד ואני אוהב מאוד את הגזרה מכיוון שאני גם גר בה", מספר שני ומוסיף: "לשרת בחטיבה שאחראית על הגנה של יישובי העוטף זה עוד יותר משמעותי בשבילי בגלל שאני מכיר את האנשים שאני מגן עליהם וגם מחובר לגזרה״

בגלל תפקודו יוצא הדופן ומסירותו לתפקיד ולחטיבה קיבל שני את אות ההצטיינות ממפקד החטיבה בטקס מרגש שהתקיים השבוע.

סמל שני בר אילן

רב"ט ג', משרת במודיעין של החטיבה הצפונית, מתגורר ביישוב מעגלים

רב"ט ג', מיישוב מעגלים, למד בבית הספר בנריה במגמות כלכלה וביולוגיה, במהשך למד בישיבה ברחובות ואחר כך התגייס לחיל המודיעין ושובץ בחטיבה הצפונית.

על תפקידו מספר: "אני מאוד אוהב את התפקיד מכיוון שאני מרגיש שאני לומד ומפעיל את הראש, תמיד צריך להתאמץ ולחשוב מחוץ לקופסא, מעבר לזה אני מרגיש בחטיבה כמו בבית ואני מוקף באנשים טובים".

מעבר לשירותו הצבאי אוהב ג' לקחת חלק משמעותי בעמותת גמ"ח של נזקקים בשם אהבת חסד בסמוך למקום מגוריו, שם הוא מתנדב כשהוא בבית.

על מקצועיותו ומסירותו לתפקיד קיבל ג' את אות ההצטיינות ממפקד האוגדה, "מאוד התרגשתי, תמיד כיף לקבל הערכה", מספר. 

רבט ג

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה