מעטפת וליווי צמוד לעסקים צומחים בדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9d29d8c3-ebf3-499b-a559-e3ad6bbdfdb2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9d29d8c3-ebf3-499b-a559-e3ad6bbdfdb2','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מערך השיווק האינטרנטי צומח ברחבי הארץ, וגם תושבי הדרום, בעלי העסקים הבינונים רוצים להתמקצע ולצמוח, "מעוף" סניף שדרות מציעה מעטפת תומכת מקצועית לכל האזרחים ביישובי הדרום,כחלק מכלי הסיוע במעוף נותנים קורסים מקצועיים המספקים ארגז כלים לכל בעל העסק.

 הקורסים החשובים היום בשוק הם פייסבוק ואינסטגרם אשר מוכרים היום ככלים היעילים ביותר לקידום הלקוח הבא לעסק שלך. במעוף מציגים את הקשת הרחבה , והפעם חושפים אתכם למושג שנכנס לשוק בתאוצה - "התוכן השיווקי". 

עבור האינטרנט אסטרטגיית כתיבה שיווקית היא מתוחכמת ויצירתית יותר מאמצעי הפרסום הישנים שהכרנו עד היום.  עולם העסקים הפרטי והציבורי מתעדכן בקצב מהיר ביחד עם האווירה התרבותית הסובבת אותו – והאווירה של ימינו דורשת תוכן, רוב הציבור דורש תוכן - ותתפלאו באמצעות תוכן אפשר למכור!

על כתיבה שיווקית שעובדת ושיווק באמצעות תוכן

לגולשים נמאס שמוכרים להם! יותר מזה, רובנו הפכנו ל"עיוורים" למסרים שיווקיים, פרסומות ופוסטים פרסומיים ודי בצדק. נסו למצוא מישהו שרוצה להכנס לפייסבוק, לאינסטגרם או לאתר ולקרוא פרסומות כל היום. מצאתם? ברור שלא!

אז איך בכל זאת משווקים ואיך גורמים לגולשים להפוך לעוקבים ואז ללקוחות?

התשובה היא: שיווק באמצעות תוכן, או ניהול וכתיבת תוכן.

 

שיווק באמצעות תוכן

מה זה אומר? שאנשים לא מעוניינים בפרסומות, אבל הם מעוניינים במידע מעניין או חדש שמרתק אותם. הם רוצים שיירגשו אותם, שייספרו להם סיפור מעניין, שיפעילו אותם- להיות חלק...

שיווק זו מערכת יחסים לטווח ארוך! כדי שיקנו מכם או יעבדו איתכם, אנשים רוצים להכיר אתכם וזה לא ייקרה עם פוסט פרסומי אחד בפייסבוק.

זה אומר שאם עד עכשיו כתבתם פרסומות, כדאי מאוד שתעברו לכתיבת תוכן. ומהר.

אולי לא ידעתם, אבל כשאתם כותבים תוכן טוב הגולשים מגיבים אליו (לייקים, שיתופים, תגובות) וזה גורם לאלגוריתמים של גוגל והרשתות החברתיות להגדיל את החשיפה לתוכן שלכם, כך שאתם מגיעים לקהלים חדשים שהם לקוחות פוטנציאליים.

 

הנה 6 דברים שחייבים לדעת על כתיבת תוכן:

  1. אנחנו תמיד כותבים עבור קהל יעד מסוים. לא עליו אלא אליו! כדי לכתוב לקהל היעד הזה, אנחנו חייבים ללמוד להכיר אותו: מה מעניין אותו, מה חסר לו, מה הוא אוהב או שונא, מה הצורך שלו ועוד כמה "מה..." כאלה. רק אחרי שנכיר את קהל היעד, נוכל לדעת מה לכתוב עבורו.
  2. ע"פ מחקרים מהשנים האחרונות, יש לנו בין 5 ל- 7 שניות לתפוס את תשומת ליבו של הגולש ולגרום לו להמשיך לקרוא את הפוסט/ דף הנחיתה/ בלוג. זה אומר שהכותרת, או השורות הראשונות חייבות להיות מדויקות ומעניינות, אחרת לא יהיה מי שימשיך לקרוא את השאר.
  3. יש כל מיני סוגי אנשים בעולם, אבל באינטרנט יש 2 סוגים עיקריים- אלה שאין להם סבלנות לקרוא וחייבים מסר קצר ואלה שקוראים הכל, כולל את האותיות הקטנטנות וחייבים מסר ארוך ו"בשלבים". לכן, כדאי שדף הנחיתה שלכם יהיה ארוך מצד אחד, אבל עם מסר קצר וברור בהתחלה.
  4. "כמו כולם" זו אסטרטגיה מצויינת כשאתם בצבא, אבל בשיווק זו הדרך להעלם ולא להיות רלוונטי. אתם לא רוצים להיות כמו המתחרים נכון? אתם רוצים להיות טובים יותר! אם התוכן שלכם יהיה שונה, מעניין, מושך תשומת לב ומבליט את הבידול והייחודיות שלכם, אתם תהפכו לזכירים (יזכרו אתכם) ואנשים ירצו לעקוב אחריכם ולקנות ממכם.
  5. תמיד אמרו לכם שאתם כותבים יפה? כל הכבוד! אבל כדאי שתדעו שכתיבת תוכן איכותי לפייסבוק, לבלוג או לאתר שונה מכתיבת סיפורים למשל. מצד שני, אחרי שתלמדו מהם העקרונות לכתיבת תוכן שיווקי, יהיה לכם הרבה הרבה יותר קל לנצל את הכישרון שלכם לשיווק של העסק.
  6. הבשורה הטובה היא שכולם (כמעט) יכולים ללמוד ליצור ולכתוב תוכן איכותי שעוזר להם בשיווק. רק צריך להעז לעשות וכמובן ללמוד. מזל שלסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים- מעו"ף, יש סדנה המיועדת בדיוק עבורכם.

 

למי מיועד הקורס?

*הקורס מיועד לבעלי עסקים קיימים (חדשים וותיקים) המעוניינים ללמוד ולשדרג את הפעילות שלהם ברשתות החברתיות וכן להקים דף נחיתה (למכירה, להרצאות, סדנאות, רישום לרשימת תפוצה או מועדון לקוחות), או לדעת כיצד ליצור תוכן לבלוג או לאתר.

*לבעלי עסקים שיש להם דף עסקי קיים (לא משנה כמה אתם פעילים בו)

 לפרטים אודות הקורסים במעוף לחצו כאן 

מאת: קרן קרפ- פיית המדיה- מדריכה עסקים בשיווק ברשתות החברתיות -מרצה בקורסי שיווק במעוף

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה