אולם חתונות במרכז – לעשות חסד עם האורחים שלכם

$(function(){setImageBanner('98a7e087-8f5e-462c-b2e2-460002957bdd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בואו ונהיה כנים ואמתיים לרגע קט – אם כבר הגעתם לרגע המשמח בו יש לכם סיבה אמיתית לערוך אירוע הגעתם לשלב שבו אתם מפסיקים לפחות לרגע לחשוב עליכם וחייבים להתחיל לחשוב על האנשים שבגללם אתם בעצם עורכים את האירוע – האורחים שלכם.

Pixabay

בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ברית או בריתה, חתונת כסף או זהב או כל מאורע משמח אחר – המאורע עצמו שייך אך ורק לכם, אבל החגיגה היא כבר עבור האורחים, היא ההזדמנות האמיתית שלכם להודות להם, ולא להפך.

ואם הבנתם כבר שאתם צריכים לחשוב עליהם, עשו עימם חסד ונסו להתמקד באולם חתונות במרכז.

אנחנו בטוחים שיש אינספור שיקולים אבל אלא אם אתם גרים ביישוב ממש מרוחק ומשם באים 90% מהאורחים – מיקום הוא דבר חשוב עד קריטי.

רוב האירועים יתרחשו הרי באחד מערבי השבוע, מה שכמובן אומר שרוב האורחים שלכם מגיעים אחרי יום עבודה ארוך ואולם חתונות במרכז יקל עליהם מאוד את נושא ההגעה והחזרה – נסו לצאת לרגע מהלחץ שלכם ודמיינו איך נראה היום של האורחים שלכם – הם יסיימו את העבודה בסביבות 4:30 עד 5:00, יסעו במהירות הביתה, יתקלחו ויתלבשו במהירות שיא ויצאו לכיוון האולם שלכם בסביבות השעה 6:30 עד 7:00.

אם אולם החתונות במרכז – עשיתם להם חיים קלים, השארתם להם בין 20 דקות לשעה נסיעה והם יספיקו אפילו להגיע לקבלת הפנים, שלא נדבר על החופה, הריקודים, האוכל והשמחה לפני שיצטרכו לצאת לכיוון הבית.

אבל מה אם האולם מרוחק יותר? לפחות שעה נסיעה ממתינה להם, ולפעמים יותר מכך מה שאומר שהם עשויים לאחר, להגיע לחוצים ובשל המרחק – ככל הנראה יצטרכו לצאת מוקדם יותר ממה שהיו מעדיפים, אחרי הכל – הם שם בשביל לשמח אתכם.

אבל הריחוק או הקרבה היחסיים היא לא הסיבה היחידה שכדאי לכם לבחור אולם חתונות במרכז.

יש גם את נושא המגוון – אזור המרכז פשוט מאכלס ריכוז הרבה יותר גדול של אולמות אירועים, ולא רק מספרית הרי שעם המספר מגיע גם הגיוון – אולמות ל 100 איש עד 1500 איש, גנים מפוארים או אולמות צנועים, כאלו שמתאימים להפקות מפוארות וכאלו שמתאימים יותר לכיס צנוע.

אתם מכירים את עצמכם ואת מי שיהיו האורחים שלכם הרבה יותר טוב מאיתנו – אתם תדעו לומר מה חשוב לכם ומה חשוב עבור האורחים ולמצוא את המקום האידיאלי עבור כולם.

אבל גם אם אתם נמצאים עדיין בשלב החיפושים לא מוקדם מדי בשביל לדעת שכדי לעשות חסד עם האורחים שלכם וכנראה גם עם עצמכם – ההתמקדות שלכם צריכה להיות פשוטה למדי.

התמקדו בלחפש אולם חתונות במרכז ותשאירו את שאר הוויכוחים והקשיים לדברים שבאמת חשובים כמו אוכל, תפאורה, השיר הראשון אחרי החופה ואיזה דודה תשב ליד איזו דודה מהצד השני של המשפחה כי פשוט אין ברירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה