אולמות אירועים בבית שמש

$(function(){setImageBanner('60aa263a-a44a-4d48-b391-ec61ccea4735','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כל אחד שמתכנן אירוע יודע שבחירת אולם אירועים היא המשימה הראשונה בדרך אל היום הגדול. כאשר מתכננים אירוע ורוצים שהוא יתקיים במיקום מרכזי שיהיה נוח לרוב המוזמנים, צריך לבחון את האולמות שנמצאים ברדיוס סביר סביב אזור המרכז. אם אתם מעוניינים לקיים את האירוע שלכם באזור בית שמש והסביבה, כדאי שתכירו שרוב אולמות האירועים הטובים ביותר לא נמצאים בעיר בית שמש עצמה אלא בסביבותיה.

Pixabay

עם זאת, מכיוון שמדובר באותו אזור גיאוגרפי של הרי ירושלים והשפלה, אתם צפויים ליהנות מהנופים ומהאווירה כמו בבית שמש עצמה. אמנם לא תמצאו המון אולמות אירועים בבית שמש, אבל הינה לפניכם כמה אולמות שיכולים לבוא בחשבון ושנמצאים במרחק נסיעה יחסית קצר:

 

גן האירועים בשמורת הטבע עין חמד

גן אירועים עין חמד נמצא בלב שמורת הטבע הקסומה עין חמד ומתאים לאירועים של עד 1000 איש (500 איש באירועי חורף). האולם מתפרס על 4 מפלסים, כך שאתם יכולים לבחור בין האפשרויות בהתאם לאופי האירוע:

  • אירועים פרטיים שמארחים עד 700 איש בשני המפלסים התחתונים
  • אירועים חברתיים ואירועים עסקיים שמארחים עד 700 איש בשני המפלסים העליונים

המקום נושא תעודת כשרות מהדרין והתפריט של כל אולמות האירועים פה מגוון, כך שהוא מתאים לדרישות קולינריות שונות כמו טבעונות.

בנוסף, בעלי השמחה יכולים לבחור את צורת ההגשה (מזנון, הגשה אמריקאית וכו') ולהסתייע בשירותיו של מנהל אירוע – אדם שאחראי על האירוע מ-א' ועד ת', עומד לשירותם וזמין לכל פנייה – הכל כדי שהאירוע שלכם במקום יהיה בדיוק כמו שרציתם, חלמתם ותכננתם.

 

סקויה בקיבוץ מעלה החמישה

אולם אירועים סקויה מעלה החמישה מתאים לאירוח של מקסימום 800 איש ברמה היוקרתית ביותר. לאולם זה יש ניסיון של 20 שנה ותעודת כשרות מהדרין, כך שהוא מתאים גם במידה והאורחים שלכם הם אנשים חרדים שמתגוררים בבית שמש.

במקום שמים דגש על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד, מספקים שירות ברמה הכי גבוהה שיש, מתאימים כל אירוע להעדפות האישיות שלכם (למשל מבחינת עיצוב) ומעסיקים מפיקי אירועים מנוסים במטרה אחת - שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם.

במקום עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומפיקים מנות יצירתיות שלא רק יעוררו התפעלות, אלא גם ייקחו אתכם ואת האורחים שלכם למסע תענוגות שמערב את כל החושים.

למרות התחושה הבינלאומית במקום לא שוכחים מאיפה הם באים, כך שהתפריט מתכתב עם המורשת והמסורת הקולינרית המקומית. התוצאה כמובן טעימה להפליא, מרעננת במיוחד ואפילו מעוררת השראה.

 

גן האירועים במושב שורש

גן אירועים שורש משקיף על הרי יהודה ונחשב לאלגנטי במיוחד. האולם יכול לארח עד 700 איש והוא מקורה בזכוכית, כך שהוא מתאים גם לאירועי חורף מיוחדים במינם.

גולת הכותרת של המקום הוא התפריט שלו שכולל את כל הטוב שיש לעולם להציע: סושי שמוכן במקום ומוגש בסירות עץ דקורטיביות, פיתות והמבורגרים מיניאטורים ועוד.

בנוסף, יש במקום אפשרות למנות טבעוניות ולכשרות בד"ץ כך שאין סיכוי שמישהו יחזור הביתה רעב. והבונוס הגדול – המחירים פה שפויים והוגנים ומתאימים לכל נפש וכיס.

 

אולם האירועים פיצ'ונקה במושב נס הרים

אולם האירועים פיצ'ונקה נמצא במסעדה כפרית שזכתה לשבחים (המסעדה הכי טובה בירושלים לשנת 2017 ע"פ משאל גרופון) ונחשב לאינטימי יחסית הודות לעובדה אחת – ניתן לקיים בו אירועים של 400 מקסימום בקיץ ו-250 איש בחורף.

האולם משקיף לנוף מרהיב של גבעות, יערות ונחלים שמבטיחים שאתם והאורחים שלכם תיהנו מפסטורליה, רומנטיקה והרבה שלווה.

המקום כולל עיצובי צמחייה מיוחדים, שירות מקיף שמקפיד על הפרטים הכי קטנים והרבה אוכל כשר ומשובח, כך שאתם והאורחים שלכם צפויים להיות שבעי רצון תרתי משמע.

אירוע במקום מתאים לכל מי שמעוניין לחגוג באווירה שמחה ומלאת השראה ללא רעשי רקע, כך שאם אתם מרגישים שההגדרה הזו משקפת אתכם – אתם חייבים לעשות את האירוע הבא שלכם פה.

 

  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה