אחסון תכולת דירה – המדריך המלא

$(function(){setImageBanner('1a2c1a5d-6e10-4574-9db7-f9434c4f297a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משפצים את הבית ומחפשים מקום לאחסן בו את כל התכולה שיש לכם? משכירים את הבית בלי הרהיטים? צריכים לפנות דירת ירושה ועדיין לא החלטתם מה בדיוק לעשות עם כל מה שיש לכם שם? לשם כך קיים השירות של אחסון תכולת דירה.

אתם צריכים למצוא חברה אחראית שתשמור לכם על החפצים שלכם עד שתבואו לדרוש אותם.

ישנם מקרים רבים אשר בהם אנחנו אמורים לפנות דירה אך אין לנו יעד אליו אנחנו מעבירים את התכולה. זה יכול היות במקרה של שיפוצים כאשר הבית חייב להתרוקן לגמרי מכל התכולה, זה גם יכול להיות במקרים של היעדרות מהבית למשך תקופה ארוכה ורצון להעמיד את הנכס להשכרה. כמו גם כאשר יש לפנות דירת שכירות ודירה חילופית עדיין לא נמצאה ובעוד שלל מקרים שמתרחשים יום יום. אחסון תכולת דירה זהו שירות נדרש ונפוץ ובמקרים רבים אין באמת פתרון מניח את הדעת עבור אחסון תכולת בית בעת הצורך.

 

הובלות 5 כוכבים

איך בוחרים את השירות?

כשאתם מחפשים חברת הובלות שתבטיח לכם שירות מושלם אתם צריכים להתמקד בכמה דברים חשובים.

ביטוח

אתם חייבים לוודא כי כל התכולה שלכם תהיה מבוטחת ואם חלילה יקרה משהו במשך הזמן בו התכולה תהיה מאוחסנת במחסני החברה אתם תהיו מכוסים.

אחזקה

חשוב שתבדקו כי מקום האחסון הוא מקום מתוחזק מבחינת השמירה על הניקיון ומבחינת שמירה מפני מזיקים שונים. אתם צריכים לבדוק האם מבצעים במקום הדברה קבועה אחת למספר חודשים והאם תקבלו את התכולה ואת הרהיטים שלכם בדיוק כפי שמסרתם אותם לאחסון.

מיקום

ברור שהמיקום של מחסני החברה אמורים להיות נגישים עבורכם הן מבחינת קרבה למקום המגורים והן מצד האפשרות להוציא חפצים בעת הצורך.

הובלות 5 כוכבים

הובלות 5 כוכבים – אחסון תכולת דירה המלצות בשפע!


חברת הובלות 5 כוכבים מציעה לכם את הפתרון המושלם בדיוק לצורך הזה של אחסון תכולת דירה במרכז. למעשה השירות של החברה כולל כבר את התהליך הקודם לאחסון שזהו פינוי תכולות. פינוי תכולת דירה זוהי לא תמיד משימה קלה ובייחוד במקרים כמו פינוי דירת ירושה כאשר מדובר במטלה עם עומס רגשי לא קל עבור המשפחה. זה ממשיך גם עם השירות של הובלת דירה ואחר כך אחסון התכולה למשך כל הזמן שיידרש. החברה מבטיחה אחריות מלאה על כל התכולה עם נגישות גבוהה בעת הצורך.

מלבד שירות אחסון תכולת דירה זאת תוכלו ליהנות ממגוון שירותי הובלות נוספים כמו: הובלת משרד, הובלות דירה, הובלות מנוף ועוד.

נכתב באדיבות: חברת הובלות 5 כוכבים – אריזה, הובלה ואחסנה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה