בחירת רשת יונים עבור הבית הפרטי שלכם – איך עושים זאת?

$(function(){setImageBanner('46b61674-427c-4eef-a5ad-03c4a4e1b648','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מי שסובל מבעיה של יונים יודע, כי מדובר בצרה צרורה שקשה מאוד להיפטר ממנה. התקנת רשת יונים היא אחת מהדרכים היעילות ביותר להתמודד עם העניין, כאשר מדובר בפתרון הומני ואפקטיבי, אשר אינו דורש מאמץ רב או תקציב מנופח והוא גם יכול להיות אסתטי מאוד. ישנו מגוון סוגי רשתות נגד יונים שניתן לרכוש כיום, כאשר לכל סוג קיימים יתרונות אחרים אבל המטרה היא זהה: להרחיק את היונים והציפורים האחרות המציקות, מרעישות ומלכלכות את החצר או המרפסת.

רשת יונים

מי צריך רשת יונים והאם היא אפקטיבית?

 

ההתמודדות עם בעיית יונים משותפת לכל מי שמתגורר בבניין גבוה ויש לו מרפסת, אך גם בבתים פרטיים רבים ניתן למצוא התגודדויות של יונים על הגג. כאשר מדובר בבית פרטי עם רעפים, למשל, קיימים פתרונות אחרים שאינם רשת יונים כמו הנחת דחלילים או פסלים בצורת ציפורים, התקנת גדרות ועוד, כאשר המטרה היא למנוע מן היונים להגיע לאזור ולעמוד בו ולהטיל ביצים.

בדירות של בניינים המצב שונה כיוון שמלבד הפנטהאוס – אין גישה לגג הבניין ויתרה מכך, בבניינים גבוהים מאוד, ממילא היונים לא עפות גבוה כל כך אלא מעדיפות להשתכן ולבנות קינים על אדן החלון של דירה זו או אחרת. רשתות נגד יונים יכולות להועיל עד מאוד במקרים כאלה:

  1. ההתקנה פשוטה למדי ואינה אורכת זמן רב.
  2. מתקבל כיסוי מלא המונע כניסה של הציפורים למרחב המרפסת, מסתור הכביסה ומרחבים אחרים שסובלים מהתופעה.
  3. המגוון הוא רחב, כך שניתן לבחור רשת יונים שתעניק הן הגנה מלאה כנגד הציפורים ובנוסף תהיה נעימה למראה ולא תתפוס את כל תשומת הלב.

התקנת רשת כנגד יונים פותרת את רוב הבעיות הקשורות לציפורים בכלל ויונים בפרט, כאשר הרעיון הוא למנוע הצטברות של שלשלת במרפסת, מניעת קינון במרפסת והפסקת ההפרעות במרחבים אשר הרשת מגינה עליהם. היונים אינן נלכדות ברשת אלא היא מהווה עבורן חסם שלא מאפשר את הכניסה. הן אינן גורמות לכאב כלשהוא כלפי היונה ולכן רשת יונים נחשבת לפתרון ההומני ביותר כנגד הבעיה של הקינון שלהן ושל ציפורים אחרות.

מאפיינים של רשתות נגד יונים וכיצד בוחרים את זו שתתאים עבורכם

 

בבואכם אל החנות הייעודית לרכישת רשת יונים, חשוב שתדעו להצביע במדויק על הבעיה: האם ישנה כמות גדולה של ציפורים המגיעות למרפסת, מהו המרחב המועד יותר לפורענות במקרה זה – לפעמים מדובר במסתור כביסה או בחדר פתוח אחר ולא במרפסת, האם תעדיפו רשת אסתטית יותר או שתשימו את הדגש על חוזקה של הרשת וכמובן – מהו התקציב העומד לרשותכם עבור הנושא.

רשת יונים אחת עשויה להיות דקיקה יותר ושקופה, לעומת האחרת שתהיה עבה וצבעונית. רשת אחת תהיה עם חורים גדולים יחסית, לעומת האחרת שתכיל חורים קטנים ותעניק הגנה גם מפני ציפורים זעירות. ייעוץ מקצועי ממתקינים מוסמכים של רשתות נגד יונים, יסייע לכם להחליט על סוג הרשת שתעניק את הפתרון המושלם לבית שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה