האם שווה לצאת מהעיר בשביל הלבנת שיניים?

$(function(){setImageBanner('7c93a91b-f446-4a01-84cd-33d3949e95ca','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רובנו מבקשים לקבל שירותים שונים קרוב לבית כי זה נוח ונגיש ולפעמים אין צורך להשתמש ברכב או בתחבורה ציבורית והשירות נמצא במרחק הליכה. זה טוב ויפה כאשר מדובר בשירותים של קניית מזון או קבלת שירותי מרפאה משפחתית.

Pixabay

אך, כאשר אנחנו מחפשים שירותים של רפואת שיניים לפתרון בעיות מורכבות או קבלת טיפול מיוחד נכנסים שיקולים נוספים. וכאן נשאלת השאלה, האם קרבה גיאוגרפית למרפאת השיניים היא שיקול בבחירת רופא השיניים שיבצע עבורכם טיפול הלבנת השיניים.

האם כדאי להרחיק ממקום מגורכם ולהגיע לעיר אחרת כדי לקבל טיפול שיניים כמו הלבנת שיניים בירושלים או בתל אביב? האם לערים הגדולות הגיעה טכנולוגיה שלא נזכה לראות בפריפריה?

בעזרת רשת האינטרנט והרשתות החברתיות אפשר למצוא די בקלות רופאי שיניים בכל רחבי הארץ, ואיננו מוגבלים רק למרחב הגיאוגרפי המצומצם של מקום מגורינו.

לפני שניתן מענה לשאלות אלה, נמנה עבורכם את השיקולים המרכזיים לבחירת רופא שיניים לביצוע הלבנת שיניים.

השיקולים לבחירת רופא להלבנת שיניים

ניסיון ומקצועיות של רופא השיניים

בדרך כלל, רופאי השיניים מציגים  את הרישיון והתעודות המקצועיות במשרד המרפאה. אל תתביישו לבקש לעיין בהם, תוכלו ללמוד על תחומי הכשרתו המקצועית של הרופא. ברפואת שיניים תחומי התמחות שונים וכדי לבצע הליך של הלבנת שיניים מומלץ לבחור רופא המתמחה באסתטיקה דנטלית בעל ותק רב, ניסיון עשיר ותוצאות מוכחות. מוסד הלימודים בו רכש הרופא את השכלתו יכול לרמז על רמתו המקצועית של הרופא. לדוגמה, רופאי שיניים שלמדו רפואה במוסדות מצוינים כמו הדסה בירושלים נחשבים לטובים שברופאי השיניים בישראל. 

חדשנות טכנולוגית וציוד מתקדם

ערכו בירור בדבר המכשור הרפואי אשר משמש את הרופא בעבודתו. האם הוא עושה שימוש במכשירי הדמיה וסריקות בתלת ממד לתכנון הטיפול והדגמתו למטופל, האם הוא משתמש במכשיר לייזר כתחליף למכשור המסורתי והאם הוא מציע הלבנת שיניים בלייזר. האם יש באפשרותו לבצע ציפוי שיניים בחרסינה, האם הוא מעודכן בכל השינויים הטכנולוגיים המתרחשים בענף (וכאלה יש לא מעט).

קבלת המלצות

קיימות הרבה דרכים לקבלת חוות דעת על רופאים מומלצים. ראשית, פנו לחברים ולמשפחה עליהם אתם סומכים וקבלו המלצותיהם על רופא שהם מכירים המבצע תהליכים של הלבנת שיניים.

ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות אפשר למצוא חוות דעת על הרבה רופאים. עיינו בדף העסקי בפייסבוק של הרופא, וראו המלצות בגוגל על הרופא או המרפאה. בדקו בקבוצות פייסבוק של העיר בה אתם גרים האם יש רופא שיניים מומלץ לביצוע הטיפול בו אתם חפצים. כמו כן, ברשת האינטרנט פועלים אתרים אשר אוספים נתונים על בעלי מקצוע וגם על רופאי שיניים ומדרגים אותם על פי חוות דעת של לקוחות.

עלות לא על חשבון איכות

טיפולי שיניים אינם זולים אך חשוב לדעת שהצעת תכנית טיפול זולה עשויה להצביע על חסכון באיכות החומרים. כשמדובר בשיניים שלנו ובמיוחד בטיפול אסתטי כמו הלבנת שיניים, כדאי שנבדוק באיזה חומרים משתמש הרופא ולדאוג שהם יהיו מהאיכות הטובה ביותר. חומרים בעלי תו תקן ישראלי, אירופאי או אמריקאי הם בעלי העדיפות הראשונה. כמו כן, גם נראות המרפאה ואיכות הצוות המטפל הם בעלי ערך רב שלא יסולא בפז.

אפשרויות תשלום ומימון

מכיוון שמדובר בטיפולים יקרים בדרך כלל, אולי יהיה לכם נוח יותר אם הרופא יסכים להסדרי תשלומים נוחים. לרבים יש ביטוח שיניים ומעדיפים לעבוד עם רופא שמוכר על ידי החברה המבטחת. במקרה והרופא עובד עם חברת הביטוח, משרדו ייתן לכם שירות של מילוי ושליחת טפסים להשתתפות הביטוח בעלות הטיפולים.

והתשובה היא.....

לאחר שסקרנו את כל השיקולים המרכזיים אפשר לענות בקלות על השאלה המרכזית במאמר זה, האם שווה לצאת מהעיר עבור הלבנת שיניים? האם כדאי לצאת מהעיר בה אתם גרים לדוגמא באר שבע ולקבל טיפול הלבנת שיניים בירושלים או בכל עיר אחרת?

התשובה לכך פשוטה מאוד והיא בפירוש כן. אין תחליף למקצועיות הרופא ולאיכות טיפול ואלה אמורים להיות השיקולים שיובילו אתכם לרופא הטוב ביותר גם אם הוא פועל בעיר אחרת.

לסיכום, נבקש לציין שכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר של הלבנת שיניים, כדאי להיות נכונים להתרחק ממקומכם הטבעי ולהגיע רחוק יותר לטיפול הלבנת שיניים בירושלים, תל אביב ואף רחוק מזה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה