החיים הטובים של הכלבים - מיטת כלב

$(function(){setImageBanner('1f83c0fe-ee00-4146-9ad1-0543be64a603','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חיי כלב... מי שאמר שחיי כלב אינם איכותיים מוטב שיחשוב שנית. כי במציאות של היום, חברו הטוב של האדם מקבל תנאים של בן בית אהוב במיוחד. פינה פרטית עם מיטת כלב איכותית, מזון פרימיום משביע ובריא, חטיפים במגוון טעמים ואין ספור משחקים. אז אפשר בוודאות להצהיר שחיי הכלבים מעולם לא היו כאלה טובים.

freepik

על מנתד לספק לחיית המחמד האהובה בית במלוא מובן המילה, חשוב להעניק לו פינה חמה שתהיה רק שלו. אזור מוגדר ומגודר שיהווה בית בתוך החלל הגדול. אפשר לבצע זאת באמצעות גדר גורים וכלוב מרווח ובעיקר באמצעות הוספה של מיטת כלב איכותית ונעימה.

כלב, בדיוק כמו בעליו אוהב לרבוץ ולישון במיטה חמה, רכה ונעימה, מיטה איכותית מעניקה להם אפשרות לנוח ולהרפות את השרירים מן המאמץ ולהעניק להם אפשרות להחזיר את האנרגיה לגוף. חשוב לזכור כי אחת הפעולות האהובות על כלבים היא רביצה ונמנום ויש זנים וגזעים המסוגלים אפילו לישון גם 15 שעות במהלך היממה. לכן, חשוב לתת להם את המיטה הנכונה עם מזרן איכותי שיעניק להם שינה טובה ותנאים מיטביים.

הבחירה של מיטת כלב אמורה להתבצע תוך בחינת כמה פרמטרים חשובים. בראש ובראשונה מומלץ מאוד לרכוש מיטה העשויה מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד, מבדים נושמים ונעימים לרביצה, אך מעבר לכך גם מחומרים דוחים מים שלא יהרסו בנקל. חשוב מאוד לוודא שהמזרנים והמעטפת עמידים בפני מים, חומרים איכותיים שאינם סופגים נוזלים ולא מאפשרים לחלק הפנימי להירטב.

האלמנט משמעותי נוסף שמומלץ מאוד להקפיד לבדוק אותו טרם הרכישה, הוא גודל המיטה. זה כמובן תלוי בגודלו של הכלב והממדים אליהם יגיע. חשוב לרכוש מוצר שישמש לטווח ארוך ולא ידרוש רכישה נוספת בכל פעם שהכלב יגדל ויתרחב. המגוון הרחב הקיים היום מציע מיטות קטנות לגורים רכים ועד מיטות XL עבור כלבים מגזע גדול במיוחד. כלב זקוק למיטה המתאימה למידותיו ושיש בה מספיק מקום להתרווח ולהימתח.

ניתן למצוא מיטות סטנדרטיות וכאלה מותאמות אישית, יש מיטות עם בסיס פלסטיק שעליהן בד ויש מיטות בד נעימות ומרופדות.  אפשר לרכוש אותם בשלל צבעים ססגוניים, עיצובים מרהיבים, טקסטורות ודגמים.

לאקט הזה, בין אם רוכשים מזרן איכותי או מיטה מפנקת, יש מטרה מעבר להטבת תנאיו של הכלב. זה גם חלק מתהליך האילוף. כאשר יש לו פינה משלו עם תנאים איכותיים קל יותר ללמדו על גבולות.  כאשר מבקשים לחנך כלב ביתי לא לעלות על המיטות והספה ומעניקים לו אלטרנטיבה נוחה, הוא בהחלט מפנים את האיסורים ויודע את מקומו ומתי גם ללכת לשם ולא להטריד את בני המשפחה העסוקים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה