חשיבותו של הביטוח בהובלת דירה בדרום

$(function(){setImageBanner('d807bde1-0558-4a02-a9c7-67d3afdd19bc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כשאתם בוחרים מובילים לדירה שלכם בדקו תמיד שיש להם ביטוח לתכולה

Pixabay

לכל מוביל דירה יש כמה סוגים של ביטוח שחובה לבדוק לפני שאתם מזמינים אותם. הביטוח בהובלת דירה בדרום הוא חיוני משום שהוא מכסה לא רק אתכם ואת התכולה שלכם, כי אם גם את המובילים עצמם ואת הרכב שלהם. תמיד כדאי לבחור הובלה שיש לה כיסוי ביטוחי בדרום, והנה כמה סיבות למה חשוב לבדוק זאת. זוהי גם ההמלצה של חברת הובלות מיכאל ובוריס, מובילים מנוסים שמבינים היטב למה חשוב לבטח הובלה של דירה.

ביטוח מוגבל בזמן

ביטוח של מובילים נעשה תמיד לתקופה ולכן אם פג התוקף שלו הוא חייב לחדש. כך הוא מבטיח שהוא לא ייתבע בגין נזקים כלשהם לתכולה או לאנשים שייפגעו במהלך העבודה, ויכול להבטיח לכם ראש שקט. לכן, כשאתם שואלים על ביטוח שאלו גם אם הוא בתוקף. בלי זה, לא יעזור שום דבר ולא תקבלו פיצוי על נזק. זה חשוב משום שמטבע הדברים הביטוח יקר בגלל הנזק הגדול של תכולה יקרה שיכול להיגרם.

כשאתם בוחרים חברת הובלות אמינה ואחראית הם לא יוותרו על ביטוח מקיף ולא יחסכו בהוצאה הזאת רק משום שהם מנסים לשלם פחות. זה הסימן הראשון לכך שהמובילים אכן יכולים לערוב לטיב העבודה שלהם ולעמוד מאחורי ההבטחות שלהם לשירות טוב ואיכותי. כשאתם מחפשים הובלת דירה בדרום זה הדבר הראשון שעליכם לשאול עליו, במיוחד אם ש לכם פריטים יקרים ומיוחדים להובלה.

אילו שירותים אתם מזמינים מהובלות בדרום?

מובילים בדרום מציעים לכם שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם, ולכל אחד מהם חייב להיות ביטוח. ראשית, יש את ההובלה עצמה שחייבת להיות מבוטחת לכל נזק שנגרם הן לרכוש עצמו, הן לדירה שממנה מובילים והן לדירה שבה פורקים את התכולה. כמו כן, שימו לב שבעבודה שלהם המובילים אינם גורמים לנזקים נוספים לשטח הציבורי המשותף בבניין, ובכך פוגעים בדירות או ברכוש של השכנים.

זה חייב להיות ברור שהמובילים עובדים בצורה מקצועית והסכום של הביטוח יכול לתת לכם אינדיקציה כמה הם מקצועיים. למה זה חשוב? משום שאם יש לכם פריט יקר מאוד שערכו גבוה מסכום הפיצוי לא תקבלו את מלוא הסכום במקרה של נזק.

שירותי אחסון ואריזה

במהלך אריזה יכולים להיגרם נזקים בגלל אריזה חפוזה ולא מקצועית ולכן גם לכך יש ביטוח. כמו כן, אם תשכרו שירותי מנוף מיוחדים כדי להוריד פריטים גדולים וכבדים מהקומה הגבוהה יש לוודא שמפעילי המנוף מורשים ומוסמכים לכך, ויש להם ביטוח לכל תקלה או בעיה במנוף. זה בוודאי חיוני ממשום שמנוף הוא עניין של פיקוח נפש ולכן אי אפשר להעסיק חאפרים בהובלת דירה בדרום ללא ביטוח מתאים. הביטוח לתכולת הדירה שלכם חייב לכסות את כל תקופת האחסון למקרה של שירפה או גניבה או בעיה במחסנים שבהם אתם מאחסנים אותה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה