טיפול רפואי בעת שהייה בחו"ל

$(function(){setImageBanner('60e0ff20-0941-4fc6-a23e-7f9ff7a6951c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אחד מהדברים המלחיצים ביותר שיכולים לקרות בזמן נסיעה לחו"ל הוא הזדקקות לטיפול רפואי. הסיבות לכך יכולות להיות רבות. ישנם אנשים הנפצעים בזמן הטיול עקב תאונה כלשהי. ישנם אנשים הנדבקים במחלה או סובלים מבעיות קשות במערכת העיכול (בעיקר במדינות פחות מפותחות). ישנם גם אנשים הסובלים מלקות רפואית קודמת ופתאום נזקקים לטיפול עקב כך.

Pixabay

לא משנה מהי הסיבה, הגעה לבית חולים במדינה זרה או למרפאה היא דבר לא נעים. בנוסף ללחץ ולדאגה הנובעת מהבעיה הרפואית עצמה, יש צורך להתמודד עם שפה זרה ועם צוות שלא תמיד דובר היטב אנגלית. במקרים רבים יש צורך בקבלת החלטה על המקום – לדוגמה, האם להיכנס לניתוח מיידי או לחזור לארץ ולהיות מנותחים בישראל.

בכל המקרים האלו, כאשר מבוטחים עם חברה כמו פספורטקארד, ניתן גם לקבל כיסוי להוצאות הרפואיות וגם לקבל ייעוץ רפואי בעברית במוקד הפעיל לאורך כל שעות היממה. הייעוץ הרפואי החשוב, בייחוד במקרים בהם נמצאים במדינות בהן התקשורת עם הצוות הרפואי אינה מיטבית.

טיפול רפואי נע מבדיקות בסיסיות על ידי רופא או חובש, כמו חבישה וטיפול בפצע – ועד לבדיקות מורכבות יותר כמו בדיקות דם, רנטגן, סי טי, ואשפוז ממושך יותר בבית חולים. במקרים כאלו ההוצאות יכולות להיות גדולות. צילומים מסוגים שונים ובדיקות מורכבות עולים כסף. כך גם ימי אשפוז בבית חולים ופעולות כירורגיות, אם נזקקים לכך. לא כל מדינה מחזיקה מערכת שירותי בריאות מתקדמת. אם נמצאים בנסיעה לחו"ל למדינה כמו גרמניה, לדוגמה, ניתן לסמוך על המערכת הרפואית בצורה די מובהקת. אך ישנן מדינות רבות שמטיילים ישראלים אוהבים לנסוע אליהן, בהן פחות ניתן לסמוך על הרפואה המקומית.

במקרים האלו, העובדה שחברה כמו פספורטקארד מעמידה שירות של ייעוץ רפואי מישראל יכולה להוות יתרון גדול. זו אחת הסיבות שכאשר מחליטים היכן לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב לבדוק היטב מהם התנאים שמעמידה החברה והאם ניתן לקבל דרכה ייעוץ במקרה הצורך.

מסיבות אלו, עשיית ביטוח לפני הנסיעה היא חשובה מאוד. ישנם אנשים שלא דואגים לביטוח ומוצאים את עצמם בבעיה גדולה במקרה ומשהו קורה בזמן הנסיעה. הבעיה היא כפולה – אותם אנשים עומדים בפני הוצאות גדולות וגם נאלצים להתמודד לבדם עם המערכת הרפואית הזרה.

במקרה שקיימת בעיה רפואית קודמת, חשוב להרחיב את הפוליסה ולכסות הדרדרות אפשרית במצב בזמן הנסיעה. כאשר מצוידים בכיסוי ביטוחי כמו של פספורטקארד – ניתן לנסוע בראש שקט בידיעה שתקבלו סיוע מתאים במקרה הצורך.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה