לואיזיאנה – להכין את הבשר כפי שאתם אוהבים

$(function(){setImageBanner('b33fb6e4-6bb9-45eb-aba8-d0d3805dfad0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אוהבים לארח את החברים עם ארוחה טובה? רוצים ליהנות עם המשפחה מבשר משובח? אתם נהנים לצלות, לעשן, לבשל ולטגן בשרים? לואיזיאנה מביאה אל מטבח החוץ שלכם ליין מוצרים שמיועדים בדיוק עבורכם. מטבח החוץ שלכם לא יהפוך למקצועי ושימושי עם מכשיר אחד של החברה, שיכול לעשות את כל הפעולות הנדרשות והעיקר, לגרום ליהנות מארוחה ברמה גבוהה.

לואיזיאנה

איך אתם אוהבים את הבשר?

ארוחת בשרים משובחת מורכבת מבשר איכותי והכנה נכונה שלו. הבעיה של רבים היא שבמטבח שלהם אין את הכלים המתאימים להכין ארוחה שכזו ואז אין זה משנה כמה הבשר איכותי, התוצאה תהיה טובה אך לא מעבר לכך. כאן נכנסת חברת לואיזיאנה שמביאה למטבחי החוץ מעשנות/ גריל פלט ומאפשרת לכם להכין את הבשר בדרך שאתם אוהבים.

בעזרת המכשירים של לואיזיאנה אפשר לעשן את הבשר, אפשר להכין בשר על הגריל ואף ניתן לעשות פעולות שלא כל מכשיר מאפשר לעשות: אפיה, טיגון ובישול. המכונה עצמה מוצבת במטבח החוץ והופכת את חוויית עשיית הבשר לחוויית בישול ברמה הגבוהה ביותר. אוהבי בשרים ואוהבי המטבח, מוצאים כי מדובר במכשיר המתאים ביותר וכזה שנותן את התמורה הראויה ביותר למחיר.

סוגים שונים של מכשירי לואיזיאנה

מבט בקטלוג של מוצרי לואיזיאנה מציג מגוון של מכשירים, במחירים וגדלים שונים. הרעיון הוא שכל אחד יכול להתאים לצרכים שלו את המכשיר המתאים וכל חלל יכול להכיל אחד משלו. גם אם יש לכם מרפסת קטנה, תוכלו למצוא מכשיר שיעניק לכם חוויית הכנה מושלמת וטעימות קולינריות משובחות. כל מכשיר מגיע עם כל החלקים הנדרשים לעשייה קלה ונוחה של הבשר. ההחלטה איזה מכשיר לבחור לעצמכם צריכה לכלול את השיקולים הבאים:

  • גודל – עליכם לדעת כי הגודל של החלל שלכם לא צריך להפריע לכם ליהנות מחוויית בשרים. ללואיזיאנה יש מכשירים בגדלים שונים שחלקם מתאימים לחללים קטנים ואחרים מתאימים לחללים בעלי מרחב גדול.
  • עיצוב – יתכן ותהיה לכם העדפה לקנות מכשיר אחד במקום אחר בשל הנראות שלו. העיצובים של החברה מאופיינים בקווים נקיים, מרשימים והם משרתים היטב את הנוחות ותהליך עשיית הבשר.
  • פעילות – כל מכשיר הוא שונה ולכן אופן עשיית הבשר עליו תהיה שונה. בבחינת הדגמים השונים של חברת לואיזיאנה אפשר לראות שהם נראים אחרת ופועלים מעט אחרת ולבחור את הדגם המתאים לכם בהתאם.

תרבות המנגל עוברת מהפכה

הדגמים השונים של החברה נדלקים באופן אוטומטי דרך לחיצת כפתור ושליטת הטמפרטורה פשוטה וקלה. כל אחד יכול להכין את הבשר בדרך האהובה עליו תודות ללואיזיאנה. כמו כן, בכל רגע נתון אפשר לדעת מה מידת העשייה של הבשר וזאת על ידי נעיצה של מד הטמפרטורה. בצורה זו כל אחד יכול ליהנות מארוחה שנעשתה בדיוק כפי שהוא אוהב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה