מהדרום החם לצפון הקריר – האטרקציות של חיפה!

$(function(){setImageBanner('8cb8ae26-d259-4599-8b56-c3f2352b659a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

עבורנו תושבי הדרום יש לא מעט לחץ ומתיחות לאורך השנה ולכן אחת האפשרויות הטובות ביותר בימים אלו היא לצאת לחופשה משפחתית בצפון הארץ כשתשומת הלב שלנו הפעם היא העיר חיפה.

יחצ

העיר חיפה היא אחת הערים היפות והמעניינות בישראל עם בתי מלון נפלאים, מסעדות מעולות ושפע של אטרקציות לכל המשפחה. ביקור בחיפה יכול להיות למשך סופ"ש קצר או ארוך (מומלץ), הכל בהתאם ליכולות ולצרכים שלכם.

אז מה תוכלו לעשות בעת ביקור משפחתי בחיפה?
ריכזנו עבורכם מגוון אפשרויות מומלצות באמצעות פורטל חדשות חיפה והקריות שנחשב לאתר המוביל בצפון הארץ עם מידע עדכני בכל הקשור לעיר חיפה ולערים הסובבות אותה.

אז בואו נתחיל...

תרבות

בחיפה כמה מוזיאונים, גלריות ומקומות שנחשבים למובילים בישראל ובהם תוכלו למצוא עניין רב וחיבור לתרבות, היסטוריה ואפילו מבט לעתיד. המדעתק הוא אחד המקומות הללו. זהו מוזיאון המדע והחלל של ישראל עם פעילויות ותערוכות לילדים (וגם לגדולים האמת) וניתן לבלות בו שעות ארוכות. מוזיאון ההעפלה וחיל הים הוא עוד אטרקציה חשובה בה תוכלו ללמוד על הדרכים בהם עלו עשרות אלפי יהודים לארץ ישראל לפני קום המדינה ולאחריה וכמובן תערוכה ומידע רב על חיל הים הישראלי כולל כניסה לספינה ולצוללת. מוזיאון מרתק נוסף למשפחות הוא זה של הרכבת. מוזיאון הרכבת מאפשר ביקור ברכבות ישנות ומידע רב על ההיסטוריה של מערכת הרכבות בישראל.

אוכל

בחיפה יש מסעדות נפלאות, חלקן מסעדות שף או במתכונת של בר מסעדה עד השעות הקטנות של הלילה (כן, יש חיפאים שלא יושנים משעות הערב), אבל אנו עוסקים במשפחות ולכן ברחבי העיר תוכלו ליהנות מביקור במוסדות מיתולוגיים שיהיו טעימים לילדים כמו שווארמה חאזן או במבינו המפורסמות, פלאפל מישל או אוריון שנחשבים מהטובים בארץ או החומוסיות שברחבי העיר ובעיקר זו של חומוס פרג' הוותיקה. כל אלו כמובן לצד אפשרויות פחות יצירתיות של המבורגריות ופיצריות שונות.

אקשן

לילדים ובני נוער יש עניין בפעילות אתגרית בעידן של תכניות כמו "נינג'ה ישראל" ולכן אנו מציעים לכם לבקר באחד מקירות הטיפוס הפזורים בעיר, מזה של XPARK או ICLIMB ואחרים, מתחם IJUMP שיאפשר להם לקפץ על טרמפולינות ענקיות או דן קרטינג שיאפשר לנסוע במכוניות קרטינג מהירות במסלולים מפותלים. מקום נוסף ששווה ביקור הוא מתחם האי המשפחתי שמציע מספר מוקדי פעילות שונים ובמרכזם הלייזר טאג שמאפשר קרבות לייזר עתידניים באווירה מהנה.

חיפה היא ללא ספק מקום מצוין לחופשה משפחתית וצוות חדשות חיפה והקריות מציע לבקר גם בטיילת הארוכה של העיר ובפארק הכט הסמוך אליה שבשטחו העצום תמצאו מתקני משחקים שונים, מסלולי הליכה ואפשרות ביקור באתר ארכיאולוגי.

אז כשתחשבו על החופשה הבאה שלכם בארץ, צאו מעט מהמובן מאליו ותחשוב על חופשה בחיפה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה