מעשנת בשר מקצועית

$(function(){setImageBanner('21dbc4e5-aa93-4eab-b06c-10fb5d913ba8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

האם מעשנת בשר ביתית יכולה להיות מקצועית? התשובה חיובית, אך צריך לדעת מאיזו חברה לקנות ולמה לשים לב.

מעשנת בשר מקצועית

יודעים להעריך בשר איכותי ונהנים לארח בשפע? באמצעות רכישת מעשנת בשר מקצועית, תוכלו לשנות מן הקצה לקצה את חוויית האירוח והאכילה, כפי שהכרתם עד כה. מעשנה או מעשנת בשר זו לא המצאה חדשה וסביר להניח שכבר נתקלתם בכך בעבר, בגן אירועים, מסעדת בשרים או במקומות המתמחים בהכנת בשר. כעת גם אתם יכולים. כן, אפשר לרכוש מעשנת בשר מקצועית גם לבית.

 בחברת Trager Grills תמצאו מעשנות בשר מקצועית למכירה המתאימות במידותיהן גם למי שמתגורר בבניין מגורים ויכול להציב את המעשנה רק במרפסת וגם למי שגר בבית קרקע ומעוניין במעשנה גדולה יותר אותה יוכל להציב בחצר הבית. אל תתנו לגודל להטעות אתכם, מדובר בדגמים מתקדמים שעושים היטב את העבודה, לכן אין פלא שהם כל כך מבוקשים.

בנוסף, יש גם מעשנות מיניאטוריות שניתן לקפל כמו מזוודה ובכך לחסוך במקום אחסון ואף להכניס בקלות לתא המטען ברכב, אם אתם רוצים ליהנות מצליית בשר איכותית גם בחיק הטבע. הדבר היחיד שתצטרכו לקחת אתכם זה את שבבי העץ וכמובן שיש לדאוג לחיבור לחשמל.

 

עישון מקצועי

כשאתם מחפשים מעשנת למכירה, שימו לב שיש סוגים שונים של מעשנות, כמו מעשנת גז ביתית או גריל פחמים. לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו, אך מי שרוצה ליהנות מצליית בשר איכותית מכל הצדדים, ללא טעמי לוואי, צריך לנסות את המעשנות של Trager Grills. מעשנה חשמלית פועלת באמצעות בעירה של שבבי עץ כאשר יש מערכת פיקוד דיגיטלית המאפשרת שליטה בקצב הבעירה וויסות הטמפרטורה. כך תוכלו לצלות את כל נתחי הבשר שאתם אוהבים: אנטריקוט, צלעות טלה, כתף, פילה, שפונדרה, סינטה, שייטל וגם עופות ומאפים.

להשלמת החוויה תוכלו לרכוש גם אביזרים נוספים, כמו שעון חום, אבן שמוט ושבבי עץ בטעמים וניחוחות שונים, שיעניקו לבשר ארומה עשירה ומיוחדת.

 

כשאתם רוכשים מעשנה מ-Trager Grills, אתם יכולים לקבל גם מדריך לעישון בשר וליהנות מאוסף מתכונים שונים של נתחי בשר, עופות, ירקות, מאפים ואפילו קינוחים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 ולהתחדש במעשנה שתשנה את החוויה הקולינרית שלכם לנצח!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה