משקה PRO MAXמבית הרבלייף

$(function(){setImageBanner('4db0af88-0950-43b7-b94c-50632a570f92','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לא מעט אנשים מקפידים על שגרת אימוני כושר. בין אם מדובר על שגרת אימוני כושר הנחותה עבור ספורטאים ובין אם מדובר על שגרת אימוני כושר הרלוונטית פשוט לאנשים אשר מעוניינים לשמור על גופם בריא וחזק, הרי שחשוב לדעת שבמהלך אימוני כושר, הגוף מאבד לא מעט מרכיבים חיוניים. את אותם המרכיבים החיוניים אשר הגוף מאבד באימוני כושר, יש צורך להחזיר לגוף במינון הנכון.

Pixabay

בעוד שישנם אנשים אשר מחפשים את סוגי המאכלים שישפיעו על גופם בצורה איכותית וראויה לאחר אימון כושר, ישנם אנשים אשר מחפשים מוצרים מהירים יותר כגון: חטיפי חלבון או אבקות חלבון, אשר מעניקות לגוף בדיוק את מה שחסר לו, במינון הנכון. אם גם אתם מחפשים כל פעם אחר המוצרים אשר יסייעו לכם לחזק את הגוף שלכם לאחר אימון, כדאי שתכירו את משקה החדש של חברת הרבלייף. חברת הרבלייף, אשר מעודדת ומקדמת אורח חיים בריא, משיקה בימים הללו את המשקה החדש שלה אשר מכיל לא מעט חלבונים ורלוונטי מאוד עבור כל אדם לאחר אימון.

המשקה החדש של חברת הרבלייף- במה מדובר

כאמור, הגוף של האדם דורש התאוששות לאחר אימון. התאוששות זו כוללת בה השבת מרכיבים חיוניים לגוף, אשר אותם הוא איבד במהלך האימון. המשקה החדש של חברת הרבלייף, אשר נקרא משקה פרו- מקס, הוא משקה המכיל 25 גרם חלבון. המשקה מורכב מתשלובת של חלבונים, קזאין ומי גבינה. מדובר במשקה הרלוונטי מאוד לשתייה לאחר אימון גם עבור מתאמנים המעוניינים לפתח מסת שריר. המרכיבים שבמשקה מסייעים בשמירה על מסת שריר ממושכת. כמו כן, המשקה מכיל 4.5 גם חומצות אמינו מסועפות בהו לאציו, חומצות אלו מסייעות למתאמן להגיע למקסימום בניית מסת שריר בתום האימון. המשקה מכיל גם 3 גרם של חומצה אמינית גלוטמין, המסייעת בתמיכה איכותית במערכת החיסונית של האדם. המשקה איננו מכיל ממתיקים מלאכותיים או צבעי מאכל.

למי כדאי לבחור במשקה החדש של חברת הרבלייף

כאמור, המשקה החדש פרו- מקס של חברת הרבלייף הוא משקה איכותי מאוד לצורך בניית מסת שריר לאחר אימון וכן, שמירה על מסת שריר בירידה במשקל. כמו כן, מדובר במשקה אשר מאושש את הגוף לאחר אימון. ד"ר יוני ירום, מומחה התזונה והמזון של חברת הרבלייף מסביר: במהלך ביצוע פעילות גופנית, הגוף מאבד נוזלים וכם כמות רבה של נתרן ובמידה מסוימת גם כמויות של סידן, מגנזיום ואשלגן. איבוד משמעותי של נתרן יכול לגרום להתכווצות שרירים ולכן מומלץ מאוד להשלים את החסרים הללו בגוף לאחר האימון. מכיוון שמרבית בני האדם עייפים לאחר אימון, במקום לחפש מוצרי מזון אשר מכילים את המרכיבים הללו ולהתחיל להכין מהם ארוחה, ניתן פשוט לקחת את המשקה החדש של חברת הרבלייף וליהנות מכל מה שחסר לגוף לאחר אימון.

מה שנותר לכם לדעת זה כיצד שותים את המשקה? ובכן, ל250 מ"ל נוזל, הוסיפו 5 כפות מדידה שטוחות של פרו מקס ונערו היטב. מכמות זו של מים ואבקה נוצר משקה בכמות של 500 מ"ל. מומלץ לצרוך מנה אחת של 500 מ"ל לאחר אימון ו30 דקות לאחר פעילות אנאירובית. כמובן שיש לציין שצריכת המשקה איננה מהווה תחליף לשמירה על אורח חיים בריא מבחינה תזונתית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה